AnonymBruker Skrevet 30. april 2025 #21 Skrevet 30. april 2025 Hører du deg selv TS? Du ser ikke noe galt i det du skriver? Du leker med tanken om å skille deg. Hvorfor i alle dager betyr det noe som helst for deg hvordan ståa er hos menn generelt? Skal du bli værende i et ræva ekteskap fordi du er redd for at alle menn er ræva? Eller skal du stikke i håp om å finne noe bedre? Begge scenarioene er helt ubrukelige - og du lurer på om norske menn er ræva? Ta en titt på deg selv. Du går ut av et ekteskap fordi du ikke har det bra, Thats it. Sørgelige greier Anonymkode: f3c4d...7eb 1
Isambard Skrevet 1. mai 2025 #22 Skrevet 1. mai 2025 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Kvinne vil møtes et trygt sted første gangen, responsen hans er å spørre om hun vil suge ham. Anonymkode: 8fc8d...88b Han gjør narr av hennes bekymring på en ufin måte, ja. Angående spørsmålet "Er norske menn like ille": Helt sikkert noen. 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2025 #23 Skrevet 2. mai 2025 Ja, det er veldig mange idioter som du vil møte på om du skal bruke datingapper. Men det finnes noen få bra menn der innimellom. Men du må lære deg å luke ut resten. Men som andres sier her, gresset er grønnest der du vanner det. Vær sikker på at du har gjort alt for å få et bra forhold der du er før du går, og om du går så vær klar over at det kan hende du blir værende singel lenge. For det er IKKE lett å finne ny kjærlighet i voksen alder. Noen klarer det, men da har de enten mye flaks, eller de tar til takke bare for å slippe være alene (og går fra forhold til forhold, kjenner flere som har hat serie med forhold som har vart maks et par år hver etter at de ble skilt) Anonymkode: 70e6c...dd4 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2025 #24 Skrevet 3. mai 2025 Svaret er enkelt. Ja det e det. De e menn. Heldigvis er ikke alle sånn. Anonymkode: 9935a...f89 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2025 #25 Skrevet 3. mai 2025 AnonymBruker skrev (På 30.4.2025 den 9.09): Jeg er gift og leker med tanken om å skille meg. Men det jeg ser på nettet om datinglivet, og som noen venniner forteller. Om du skal skille deg eller ikke, skal vel ikke stå på hvordan et evt datingmarked er.... Anonymkode: cea73...580 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2025 #26 Skrevet 3. mai 2025 Macro skrev (På 30.4.2025 den 10.05): Å begynne å planlegge dating før du i det hele tatt har fortalt mannen at du KANSKJE vil skille deg er for meg for kynisk til å overse. Ikke kynisk - hun er bare mentalt nesten ute av forholdet allerde. Opplevde det selv jeg, men skjønte det ikke før bruddet var et faktum (fortalte til mannen at dette funker ikke for meg, og kjente stor lettelse over å endelig kunne si det.) Slike ting er komplekse og ikke så svart/hvitt som alle skal ha det til ts. det du tenker på, å søke om skilsmisse er, heavy greier . Ikke tenk for lenge før du sier noe til mannen din. Finn ut hva som faktisk er problemet/problemene og se om dere kan løse det. Hvis dere har prøvd og ting ikke funker, gjør det ryddig. Si fra, forklar og lag en ordentlig avslutning på samlivet. Du skylder både deg selv og han det. Gå med ryggen rak. Anonymkode: d2d0d...185 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå