Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er gift og leker med tanken om å skille meg. Men det jeg ser på nettet om datinglivet, og som noen venniner forteller...slikt som dette fra et amerikansk forum:

32q7fky2yvxe1.thumb.jpeg.5962e51db5c4ca878e4f8e2fc2686dc1.jpeg

Oppfører norske menn seg slik også? Hvordan er det mulig? Hvordan reagerer dere på dette?

Anonymkode: 8fc8d...88b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg er gift og leker med tanken om å skille meg. Men det jeg ser på nettet om datinglivet, og som noen venniner forteller...slikt som dette fra et amerikansk forum:

32q7fky2yvxe1.thumb.jpeg.5962e51db5c4ca878e4f8e2fc2686dc1.jpeg

Oppfører norske menn seg slik også? Hvordan er det mulig? Hvordan reagerer dere på dette?

Kan du forklare med egne ord hva dette skjermbildet beskriver, og hvor du har fått det fra?

Hvis du tenker på å skille deg så er kanskje det lurt uansett.

Anonymkode: d234b...8e6

• Liker 11
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Her er jo begge to like håpløse, så de fortjener hverandre.

Anonymkode: 341b7...3fa

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Kan du forklare med egne ord hva dette skjermbildet beskriver, og hvor du har fått det fra?

Hvis du tenker på å skille deg så er kanskje det lurt uansett.

Anonymkode: d234b...8e6

Kvinne vil møtes et trygt sted første gangen, responsen hans er å spørre om hun vil suge ham.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du? Sjansen er vel stor for at de bra mennene er tatt. Alternativet er vel en med bagasje (men det har vel du også)

Anonymkode: cada1...55c

• Liker 2
Skrevet

Så du skal beholde mannen din og holde han for narr om du risikerer å møte idioter? Kynisk

Det finnes idioter av begge kjønn i alle land. Det finnes mange kyniske jævler også, så det finnes noe for enhver smak.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Macro skrev (Akkurat nå):

Så du skal beholde mannen din og holde han for narr om du risikerer å møte idioter? Kynisk

Hvor tar du det fra? Som sagt, vurderer skilsmisse og de grunnene trenger jeg vel ikke å brette ut her. Samtidig hører jeg dating er ille nå. Det er altså dét jeg lurer, ikke hva du spinner videre på i din fantasi.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så fordi du har ETT skjermbilde av en chat, som du ikke engang vet om er ekte, så lurer du på om norske menn er like? 

For å si det kort og enkelt, det finnes norske voldtektsmenn, det finnes norske voldsmenn, det finnes norske incels, det finnes norske idioter. Det er ikke ett amerikansk fenomen at noen menn oppfører seg som huleboere. 
Og det finnes veldig bra menn, både i Norge og i USA, og i alle andre land... 

Tror du alle menn med samme nasjonalitet som din egen mann oppfører seg helt likt som han? 

Anonymkode: 9ed5f...a99

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvor tar du det fra? Som sagt, vurderer skilsmisse og de grunnene trenger jeg vel ikke å brette ut her. Samtidig hører jeg dating er ille nå. Det er altså dét jeg lurer, ikke hva du spinner videre på i din fantasi.

Å begynne å planlegge dating før du i det hele tatt har fortalt mannen at du KANSKJE vil skille deg er for meg for kynisk til å overse.

Når det kommer til dating er det delt. For noen er det veldig lett, for andre er det veldig vanskelig. Du må nesten bare prøve å se.

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

er poenget med å skilles å finne ne ny mann eller å gå ut av en dårlig relasjon? 

Anonymkode: fe8ad...ade

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Kvinner dater 5-10% av menn. Resultatet er at disse mennene kan gjøre hva de vil. Jentene kjører mange mil, kjøper med mat og står likevel i kø på utsiden av huset hans og venter til han er ferdig med den forrige.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

er poenget med å skilles å finne ne ny mann eller å gå ut av en dårlig relasjon? 

De mener gresset er grønnere på den andre siden. Kvinner som får mye skryt, likes og oppmerksomhet fra andre menn vil over tid tro at det finnes bedre alternativer enn nåværende mann.

• Liker 1
Skrevet

Tjah. Alle er vel ikke like?

Men har du sjekket at chatten er ekte? Eller bare antar du og nå konkluderer med at alle av samme kjønn kan være like ille?

• Nyttig 1
Skrevet

Alle seriøse og gode menn er tatt. Vann på egen side av gjerdet. Du er en stor del av problemet. Men om du trenger å ha sex, hvorfor ikke ta betalt. Menn betaler gladelig masse penger om de er kåte nok. De som tjener godt på det kan få 10.000 for et sug - om du sminker deg mye, har kort skjørt og høye heler. F eks Marilyn Monroes - som dessverre tok livet sitt. 
Hvis du ikke klarer å ha det trygt i ekteskapet, så prøv det andre livet. Du vil bli skuffet og ønske deg tilbake. Håper eksmannen din da har kommet videre og funnet en han fortjener i livet sitt. Dette er livets dilemma.. Vi vil heller ha sex, bli ødelagte enn å forstå hva ekte kjærlighet er. Dere har nok ikke skjønt det. 1 korinter 13 som leses i kirken i bryllup, der står det hva kjærlighet innebærer. 

Skrevet
Gratis skrev (55 minutter siden):

Kvinner dater 5-10% av menn. Resultatet er at disse mennene kan gjøre hva de vil. Jentene kjører mange mil, kjøper med mat og står likevel i kø på utsiden av huset hans og venter til han er ferdig med den forrige.

Nei, det gjør vi ikke. Slutt å spre amerikanske konspirasjonsteorier. Jeg har møtt mange svært lite attraktive menn som mener at de er berettiget sex med de peneste damene. De aller fleste rundt meg, er VANLIGE menn. Tynne, tykke, høye, lave, arbeidsledige, bedriftsledere, rådgivere i kommunen, leger, barnehagelærere og mekanikere. De fleste har kone og/eller barn. 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
Humas skrev (44 minutter siden):

Alle seriøse og gode menn er tatt. Vann på egen side av gjerdet. Du er en stor del av problemet. Men om du trenger å ha sex, hvorfor ikke ta betalt. Menn betaler gladelig masse penger om de er kåte nok. De som tjener godt på det kan få 10.000 for et sug - om du sminker deg mye, har kort skjørt og høye heler. F eks Marilyn Monroes - som dessverre tok livet sitt. 
Hvis du ikke klarer å ha det trygt i ekteskapet, så prøv det andre livet. Du vil bli skuffet og ønske deg tilbake. Håper eksmannen din da har kommet videre og funnet en han fortjener i livet sitt. Dette er livets dilemma.. Vi vil heller ha sex, bli ødelagte enn å forstå hva ekte kjærlighet er. Dere har nok ikke skjønt det. 1 korinter 13 som leses i kirken i bryllup, der står det hva kjærlighet innebærer. 

Selvfølgelig vil man aldri ønske seg til et ekteskap som ikke fungerer. Jeg har for eksempel vært gift med en utro mann som ikke respekterte meg. Ikke EN dag ønsket jeg meg tilbake etter at vi brøt. Kjærlighet innebærer at BEGGE vil det beste for den andre. Puler du andre damer mens du er gift, mens du behandler kona som hushjelp og økonomisk "buddy", så har det null og niks med kjærlighet å gjøre.

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Gratis skrev (56 minutter siden):

De mener gresset er grønnere på den andre siden. Kvinner som får mye skryt, likes og oppmerksomhet fra andre menn vil over tid tro at det finnes bedre alternativer enn nåværende mann.

Hvis en mann er dårlig, finnes det alltid bedre alternativer. Jeg fikk samme preik som du gir her, da jeg var gift med eksen, som var utro, respektløs og ikke-fungerende. Men jeg torde å bryte ut, og vet du hva? Det FANTES mye bedre alternativ - han som jeg er gift med nå. Dere prøver å holde kvinner nede med dette preiket for at de skal holde ut i ekteskap med dere, og dere oppfører dere som dere vil, puler andre, kjefter, sitter på ræva hjemme, prioriterer drikke og kompiser foran kone og barn osv. Vi har gjennomskuet dere for lenge siden.

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Gratis skrev (57 minutter siden):

Vel, gresset er grønnest der man vanner og steller det.. I det ligger også ens eget bidrag i relasjonen for det er svært sjelden slik at det bare er den andre som er grunn til at en relasjon er dårlig i normale forhold.. Oppmerksomhet fra andre får man om man jakter det - det er greit, men den man får oppmerksomhet fra er sjelden eller aldri den perfekte partneren når hverdagen kommer. Så TS må nesten svare på om målet er å finne en ny eller avslutte det som er.. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan en funker under stress, er beste indikator; viktigste er at en ikke oppfører seg som en "unspeakable" (en som truer og trakasserer, fordi en misliker noe - eller gud forby, hyler og skriker nær andre for å få ut "ubehaget" fra huet)😁

Anonymkode: 67a56...67f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så TS må nesten svare på om målet er å finne en ny eller avslutte det som er.. 

Herregud, jeg må da ingenting. Hva skjer med diskusjonen her inne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...