Cid Skrevet 30. april #1 Skrevet 30. april Gleder meg veldig, en av mine favoritt serier https://deadline.com/2025/04/desperate-housewives-reboot-wisteria-lane-kerry-washington-1236379573/ Hadde håpt på en fortsettelse men dette funker med, jeg har ikke funnet noen annen serie som har klart å erstatte Frustrerte Fruer for meg siden det sluttet så dette ser jeg veldig fram til. 3 1
AnonymBruker Skrevet 30. april #2 Skrevet 30. april Fantastisk! Dette høres meget lovende ut!😍 Frustrerte Fruer er og blir tidenes beste serie❤️ Håper så inderlig at Wisteria Lane blir like bra Anonymkode: de244...293 1 1
Cid Skrevet 30. april Forfatter #3 Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Fantastisk! Dette høres meget lovende ut!😍 Frustrerte Fruer er og blir tidenes beste serie❤️ Håper så inderlig at Wisteria Lane blir like bra Anonymkode: de244...293 Samme, jeg fulgte med på serien igjennom hele tenårene så den hadde en stor del i tv livet mitt 😄 det og Lost. 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. april #4 Skrevet 30. april Jeg og! Har sett FF 4 ganger nå og det er alltid like underholdende og spennende å se på, hver eneste gang. Alltid like trist når jeg har sett ferdig alle sesongene… savner den gjengen sånn. 💔😂 Ååh, kjenner jeg gleder meg sånn til Wisteria Lane nå. Når lanseres den mon tro? Anonymkode: de244...293
Cid Skrevet 3. mai Forfatter #6 Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (På 30.4.2025 den 5.25): Men når? 🤪 Anonymkode: a80d4...c5f Håper det blir neste år, da er det også 20 år siden jeg begynte å se på frustrerte fruer
Kartoffel Skrevet 3. mai #7 Skrevet 3. mai Cid skrev (6 timer siden): Håper det blir neste år, da er det også 20 år siden jeg begynte å se på frustrerte fruer Hvor blir denne sendt?
AnonymBruker Skrevet 3. mai #8 Skrevet 3. mai Jeg elsker Desperate Housewives. Nå fikk jeg lyst til å ta en ny runde 😅 Dessverre alltid litt skeptisk til reboots - ser ikke ut som de originale produsentene/manusforfatterne er med heller? Det meste av sånt faller flatt. Det er liksom en tid og et sted for alt, og bare kombinasjonen av skuespillere og manus og produsenter som gir en eller annen magi som er umulig å gjenskape. Men gleder meg til å se da. Anonymkode: 39086...583 1
TinaChristina Skrevet 3. mai #9 Skrevet 3. mai Antar at det blir som med Sex and the city, fullstendig og krampeaktig woke. Men håper ikke det. 3
Cid Skrevet 3. mai Forfatter #10 Skrevet 3. mai Kartoffel skrev (2 timer siden): Hvor blir denne sendt? Vet ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå