TinaChristina Skrevet 2. mai 2025 #21 Skrevet 2. mai 2025 Menn har utviklet sin intelligens de siste årene. Dvs de har lært hvordan de skal sjarmere damer til sengs og ikke være så keitete og rett på som de eldre er. 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2025 #22 Skrevet 2. mai 2025 Helt personlig hadde ikke jeg involvert meg så veldig der, men det er fordi jeg ser etter en å bli gammel med, og en tjue år yngre mann/kvinne er neppe det. Men hvis formålet er å ha det hyggelig og morsomt her og nå og i øyeblikket, er det egentlig helt ok. Du trenger ikke å si noe til barna dine hvis du ikke vil heller. Anonymkode: 25b39...49d 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2025 #23 Skrevet 2. mai 2025 Er han utenlansk? De prøver seg på alle Anonymkode: 13df9...c8f 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2025 #24 Skrevet 3. mai 2025 AnonymBruker skrev (På 2.5.2025 den 23.24): Er han utenlansk? De prøver seg på alle Anonymkode: 13df9...c8f Nei Anonymkode: cc3b9...488
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2025 #25 Skrevet 3. mai 2025 Beklager, men for sønnen din sin skyld sier jeg nei. Det er en spsielt ekkel opplevelse å tanke at foreldrene dine går etter din alder. Det blir personlig. Om noen av mine fedre, boilogisk eller stefedre finner noen på min alder, eller mamma for den skyld, dør jeg litt invendig. Sier også nei for unge kvinners skyld i denne tiden med sjeldenhet av greie menn, ikke ta den lille prosenten med normale menn! 🥺😭😅 Tenk på 28 åeingen der ute som sitter å lengter etter sin ektemann, så kommer han aldri. Anonymkode: 8be4a...921
Salamandra Skrevet 4. mai 2025 #26 Skrevet 4. mai 2025 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Sier også nei for unge kvinners skyld i denne tiden med sjeldenhet av greie menn, ikke ta den lille prosenten med normale menn! 🥺😭😅 Tenk på 28 åeingen der ute som sitter å lengter etter sin ektemann, så kommer han aldri. Anonymkode: 8be4a...921 Beklager å måtte si det, men en stor andel av disse ensomme 28 år gamle kvinnene kan skylde seg selv, det er en grunn for at mange yngre menn liker voksne damer og det har ikke bare med sex å gjøre men hvordan de blir behandlet. Jeg er faktisk glad jeg ikke er en ung mann i 2025 på leting etter en god og søt jente å stifte familie med, de er ikke lette å finne om dagen. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå