Gå til innhold

Unge gutter som ikke gir opp.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 52. For ca en måned siden var jeg ute på byen. Kom da i kontakt med en kjempehyggelig «gutt» på 31. Vi pratet i timesvis (ikke noe mer enn det). I etterkant chatter vi daglig. Han har aldri skrevet eller snakker om noe seksuelt, bare dagligdagse ting, snapper bilder av hva vi holder på med osv. I går spurte jeg han om hvorfor han gadd å prate med en gammel dame som meg og han sa at han likte meg så godt, at jeg var hyggelig, smart og pen og at han følte seg tiltrukket av meg. Jeg sa selvsagt at jeg jo er alt for gammel for han, men da svarte han at det var opp til han. 

Jeg har vært på mange datingapper, datet mange og alltid blitt skuffet. Menn i 50-åra er bare ute etter en ting, lyver om det og prater kun om sex. Legger du de til på Snap så hagler det inn med dick picks og mas om at jeg skal sende bilder…. Ikke en eneste en av dem har vært så hyggelig, snill og omtenksom som han på 31.

Hvorfor er det slik? Han maser ikke om at vi skal treffes, har bare sagt at han håper vi sees igjen snart. Han er jo bare skjønn! Men jeg skjønner ikke helt at han gidder å bruke tid på en gammel dame som meg. 

Anonymkode: cc3b9...488

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ser ikke helt problemet her? Hvis han behandler deg som aldri før og er genuin kan du ikke bare holde kontakten med han og se hvor det går? Du trenger jo ikke å tenke på alle de mennene på din egen alder hvis det de ser etter er noe helt annet enn hva du ønsker. Du har truffet en yngre mann som liker deg, go for it.

Anonymkode: 7e1ba...072

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Ser ikke helt problemet her? Hvis han behandler deg som aldri før og er genuin kan du ikke bare holde kontakten med han og se hvor det går? Du trenger jo ikke å tenke på alle de mennene på din egen alder hvis det de ser etter er noe helt annet enn hva du ønsker. Du har truffet en yngre mann som liker deg, go for it.

Anonymkode: 7e1ba...072

Men har jo en sønn som er nesten like gammel… 🙈

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Men har jo en sønn som er nesten like gammel… 🙈

Og han er nok kun ute etter sex med deg også. Selv om han er hyggeligere enn menn på 50, så ser han neppe for seg et seriøst forhold.

Og hva kommer sønnen din til å si? Jeg hadde kuttet ut min mor, om hun kom hjem med noen nærmere min alder enn sin egen. Faren min også, selvfølgelig.

Anonymkode: ed052...8ce

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Ikke bry deg om alderen, han er en voksen mann, ikke en tenåring. Om det funker, så funker det. Kjenner flere par med nesten like stor aldersforskjell, og de har det fint og har vært sammen i mange år. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du skjønner ikke hvorfor han bruker tid på deg, men hvorfor bruker du tid på han? 

Kan det være dere begge synes det er moro med oppmerksomhet? 
Kan det være dere begge synes det er spennende fordi dere vet det ikke vil bli noe seriøst?`
Kan det være dere begge bare liker ha ett tidsfordriv? 
Kan det være dere begge synes det er spennende nettopp pga aldersforskjellen? 

Anonymkode: e510c...7e8

• Liker 2
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Hva jobber du med?

Kan det være at han er en slu rev som vil "ligge seg til topps"?

Anonymkode: 60980...888

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Litt kjønnsstereotypisk her. Menn flest hadde ikke tenkt en ekstra tanke om dette i omvendt situasjon. Du, derimot, gjør deg selv liten og drar inn over deg hele verdens bekymringer. 

Tiltrekker du deg en ung "gutt" og dere har det kjekt - kjør på! Det er ikke slik at han legger opp til å starte familie med deg, bare nyt noen gode uker, måneder, år i lag.

Anonymkode: 208c4...302

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Og han er nok kun ute etter sex med deg også. Selv om han er hyggeligere enn menn på 50, så ser han neppe for seg et seriøst forhold.

Og hva kommer sønnen din til å si? Jeg hadde kuttet ut min mor, om hun kom hjem med noen nærmere min alder enn sin egen. Faren min også, selvfølgelig.

Egoistisk å ikke unne foreldrene sine å finne lykken på ny. Hva så om de finner en på din alder? Ingenting ulovlig ved det. 

Anonymkode: 97b01...886

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er sært å kutte ut folk pga slikt, som ikke på noen måte skader verken deg, andre eller noe som helst.

Men, men.

Anonymkode: 7f432...4d0

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kvinneguiden har minst en ny "yngre menn og eldre kvinner"-tråd om dagen nå, virker som noen er helt besatt. Er jo nesten flere av dem enn tråder om "kravstore kvinner". 😅

Anonymkode: a9eb9...5bf

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg håper du ser at dette ikke har noe med alder å gjøre?

Du har bare slumpet til å finne bra fyr - og han var tilfeldigvis i trettiårene, og ikke i femtiårene.

Hvorvidt du skal gå videre med ham får blir opp til deg.

Anonymkode: c729e...9eb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Egoistisk å ikke unne foreldrene sine å finne lykken på ny. Hva så om de finner en på din alder? Ingenting ulovlig ved det. 

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Er sært å kutte ut folk pga slikt, som ikke på noen måte skader verken deg, andre eller noe som helst.

Men, men.

De kan finne noen yngre for alt jeg bryr meg om, men 20 år er bare feil. 
Det skader meg ved at alle hadde snakket om det, det er flaut! 
Det er kognitiv svikt om man har noe til felles med noen som kunne vært barnet sin venn. 
Har yngre mann selv, men da snakker vi 3 år.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan være det er så enkelt som det han faktisk sier. Om du er intressert i å ha noe seriøst, eventuelt useriøst med en på 31, så hvorfor ikke.

La det utvikle seg og se det an. 

Anonymkode: f48ab...fd6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

. Jeg sa selvsagt at jeg jo er alt for gammel for han,

Du burde jo heller snu på det og heller si at han er for ung for deg. Du omtaler han om et barn. Det burde ringe en bjelle i hodet på deg. 

Anonymkode: c0c32...9fa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det er kognitiv svikt om man har noe til felles med noen som kunne vært barnet sin venn. 

Hvis du fortsatt skjemmes over at noen snakker om deg og dine, så er det på tide å vokse av seg usikkerheten sin. 

Jeg er yngre enn mannen som er nevnt i hi, og jeg hadde ikke hatt noe imot om et av mine foreldre finner noen på min alder. Deres lykke er viktigere enn hva andre mennesker slarver om. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hva jobber du med?

Kan det være at han er en slu rev som vil "ligge seg til topps"?

Anonymkode: 60980...888

Du har lest for mye kioskromaner  :fnise:🤣😂

Kan være det er så enkelt som det han faktisk sier. Om du er intressert i å ha noe seriøst, eventuelt useriøst med en på 31, så hvorfor ikke.

La det utvikle seg og se det an. 

Anonymkode: f48ab...fd6

Ja, kan du ikke bare nyte dagen og nuet og unne deg et eventyr med en yngre mann ?    Så ser dere hva det blir til.                                   Jeg tror ikke du vil angre  😉

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kognitiv svikt, faktisk! 😂 Jeg har masse til felles med både mine voksne barn og deres venner. Og det er jeg veldig glad for! Om noen snakker om det bryr det meg ikke noe. Det var mye verre da folk snakket om meg fordi jeg var sammen med en narsissist som nesten ruinerte meg. Og han var 5 år endre enn meg. Det var flaut! For jeg klarte ikke gå pga hans manipulering.

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hvordan skader det deg at alle snakker om det?

• Liker 3
Skrevet

Er du sikker på at menn på 31 er mindre ute etter sex enn menn på 50?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...