Gå til innhold

Tips til gode slim fit jeans

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hallo, alle sammen☺️

Dame på 50 år som sliter med å finne flotte bukser med slim fit . Som ung kunne jeg gå med alt , men nå er det en helt annen situasjon. Jeg er 164 cm høy, er slank i beina og overkropp sånn sett- der bruker jeg str M , hvis jeg kan si det sånn. Men, magen er blitt større i omfang - som den ofte blir i min alder. Ønsker ikke slanke tips eller kostholdsråd - jeg ønsker tips om gode jeans/ bukser med mid waist- altså linning som stopper midt på magen. Da kan jeg stramme den inn med belte og sånn sett kle meg slankere. Finner kun jeans med high waist og da blir det liksom en fotball som står ut under linningen, orker det ikke mer. Skikkelig ukledelig og gjør meg enda større. Har dere noen gode bukse tips fra forskjellige merker som dere er fornøyd med, spesielt dere medsøstre med samme utfordring som meg. Takker her på forhånd til de som eventuelt vil svare , hilsen godt voksen oppgitt dame ☺️

Anonymkode: 046e2...157

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ta en tur på Carlings eller Levis store hvis du har det i nærheten. Levis har alle typer modeller. Synes også Lee har fine og komfy jeans

Anonymkode: 99be6...6d8

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Kjøpe meg akkurat 2 Levis-jeans og en Lee-jeans på Carlings. Mid waist. Sitter perfekt. Er 55 år.

Anonymkode: f98d3...e56

• Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...