AnonymBruker Skrevet 29. april #1 Skrevet 29. april Hei jeg trenger tips til treningstights. Jeg er 170 høy 60 kg mesteparten av vekta mi er på lår og rumpe jeg har 35 cm forskjell fra smaleleste punkt på midjen til bredeste punkt på hoften jeg klarer ikke for mitt bare liv å finne tights som er smale nok i midjen til å holde seg på plass og om dem er smale nok så blir lår og rumpe gjennomsiktig eller at tightsen har front søm og gir cameltoe...... jeg bruker så mye unødvendig tid på å dra opp tightsen jeg blir gal. Finnes det noen tightser som er små nok I str men samtidig uten frontsøm og gjerne god hold in på magen jeg har gått ned 140 kilo og trenger at magen blir holdt på plass..... Anonymkode: b5f42...fae
AnonymBruker Skrevet 29. april #2 Skrevet 29. april Jeg har ganske like mål, ca. 100 over hoftene og 65 i midja. Jeg har ikke problemer med noen tights når jeg trener styrke og bruker stort sett tights fra Bumpro. For løping må jeg ha tights så stramme at jeg så vidt får de på, og helst med snøring. Jeg har ikke løs hud rundt magen, så jeg vet ikke hva som funker for det. Anonymkode: ea95e...790 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå