AnonymBruker Skrevet 29. april #1 Skrevet 29. april Tør dere bæsje på jobb? Jeg er veldig redd for å bæsje på jobb. Toalettet er lite og det er unisex. Er redd noen skal komme dit rett etter jeg har bæsjet der og det lukter dårlig.. Anonymkode: d1a58...783 1
Abra Skrevet 29. april #2 Skrevet 29. april Fikk kjeft da jeg bæsjet på jobb. Brukt deler av lønsjpausen på å bæsje. Ble kalt inn på kontoret, som man går forbi når en går på do.. De mente jeg kunne jobbet mer effektivt, raskere, få unna mer varer, ettersom jeg brukte så mye tid på do hver dag.
AnonymBruker Skrevet 29. april #3 Skrevet 29. april Det er ihvertfall ikke kollegaene mine😂 de sitter på potta i en evighet. Og det er helt naturlig å gå på do om en må, og lukt går over. Gå på do om du må🥰 Anonymkode: 22d18...7c6 3 4
AnonymBruker Skrevet 29. april #4 Skrevet 29. april Pleier å holde meg hvis jeg kan. Hvis ikke, sett på vasken og vær rask. Skynd deg bort derifra etterpå hvis du er redd for at noen ser at det er du som har vært der. Ellers pleier man vel å ha en spray for å kamuflere lukt? Men det er en kroppslig funksjon som alle har. Jeg pleier ikke å dømme folk for å lage lukt på do ihvertfall. Anonymkode: 67ddc...ef0 2 1
AnonymBruker Skrevet 29. april #5 Skrevet 29. april Man går på do om man må. Jeg pleier å velge et toalett som ligger litt lenger borte enn det toalettet som vi vanligvis bruker i løpet av jobbdagen. Så slipper kollegaer å komme inn til dårlig lukt og jeg synes det er mest komfortabelt enn å sitte på do med kollegaer gående rett utenfor. Men har en ikke denne muligheten så må man jo bare bruke doen som er der. Ville kanskje forsøkt å gått en stund før lunsjpausen eller litt etterpå. Ikke gått akkurat når det er mest kollegaer i gangen eller hvor mange ofte tar seg en tur innom toalettet. Hvis man kan vente da. Det kan hjelpe å trekke ned rett etterpå før du tørker deg. Så lukten ikke rekker å sive helt ut i rommet. Anonymkode: 9614e...31a 2 1
AnonymBruker Skrevet 29. april #6 Skrevet 29. april Syns det er litt ubehagelig på den ene arbeidsplassen fordi toalettet ligger veldig til sånn at alle ser at man går inn og det er i tillegg litt "åpning" i døren under. Det er også plassert stoler rett utenfor døra og det er jo heller ikke så kult 😅 Heldigvis er jeg bygd sånn at jeg nesten aldri må drite når jeg er noe annet sted enn hjemme. På den andre arbeidaplassen går det greit. Der er toalettet lite i bruk av andre. Anonymkode: 7751a...b27
Soft mann Skrevet 29. april #7 Skrevet 29. april Eg pleier å dusje rumpen etter eg bar bæsjet, så eg prøver å vente til det er en mulighet😅
AnonymBruker Skrevet 29. april #8 Skrevet 29. april Bæsjer alltid på jobb, da får jeg betalt for det. Anonymkode: c8b35...d33 7 1 7
AnonymBruker Skrevet 29. april #9 Skrevet 29. april Det burde vært en menneskerett med et stille toalett langt fra allfarvei på jobb. Heldigvis har jeg det nå. Men om jeg kun har tilgang på et toalett med litt trafikk i nærheten pluss glippe under døren, må jeg bytte jobb. Må alltid på do rett etter morgenkaffe på jobb, og klarer ikke om noen kanskje kan høre meg... Anonymkode: 56c11...586
AnonymBruker Skrevet 29. april #10 Skrevet 29. april Øøøøøh ja, så klart om jeg må. For en problemstilling! Anonymkode: 8901a...940
AnonymBruker Skrevet 29. april #11 Skrevet 29. april Nei, det gjør jeg ikke. Holder meg heller til jeg kommer hjem. Vi er rundt 40 ansatte som deler samme toalett, og det er tydelig at flere av kollegaene mine synes det er helt greit å gjøre nr 2 på jobb. Anonymkode: 8b6f0...dfd 1
AnonymBruker Skrevet 29. april #12 Skrevet 29. april Selvsagt!! My boss makes a dollar, and i make a dime, that's why i shit on company time Anonymkode: 5b7a2...3ba 1 2
AnonymBruker Skrevet 29. april #13 Skrevet 29. april Må jeg så må jeg. Skal jeg drikke kaffe så må jeg gjerne en gang i løpet av dagen. Anonymkode: 0c75e...5b3
AnonymBruker Skrevet 29. april #14 Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Man går på do om man må. Jeg pleier å velge et toalett som ligger litt lenger borte enn det toalettet som vi vanligvis bruker i løpet av jobbdagen. Så slipper kollegaer å komme inn til dårlig lukt og jeg synes det er mest komfortabelt enn å sitte på do med kollegaer gående rett utenfor. Men har en ikke denne muligheten så må man jo bare bruke doen som er der. Ville kanskje forsøkt å gått en stund før lunsjpausen eller litt etterpå. Ikke gått akkurat når det er mest kollegaer i gangen eller hvor mange ofte tar seg en tur innom toalettet. Hvis man kan vente da. Det kan hjelpe å trekke ned rett etterpå før du tørker deg. Så lukten ikke rekker å sive helt ut i rommet. Anonymkode: 9614e...31a Jeg prøvde den taktikken. Gikk til et toalett hos en annen avd på kontoret. Etter jeg hadde vært der noen ganger kom det plutselig noen bort til meg og sa jeg ikke måtte bruke "deres toalett". Trodde jeg skulle dø av skam. 🤢 Sa de var lei av andre som bæsjet ned toalettet deres. Er dette normalt?? ts Anonymkode: d1a58...783
Sjonkel-Donkel Skrevet 29. april #15 Skrevet 29. april Steker du vaffler lukter det vaffler. 🧇 Lager du brød lukter det nystekt brød. 🍞 Steker du bacon lukter det bacon. 🥓 Hvis du driter skal det vel lukte ........💐 Blomster??🤔 Eller var det dritt.. 💩 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. april #16 Skrevet 29. april Jeg syns det skal være påbudt for arbeidsplasser å ha do som er lydtette! Anonymkode: eac89...238 1
AnonymBruker Skrevet 29. april #17 Skrevet 29. april Nei, bæsjer ikke på jobb... Mest fordi det er så lytt at man hører den minste lille ting, og at det er unisex. Kan nesten ikke puste uten at alle rundt hører det. Hater dassene på jobb. Anonymkode: fb486...bb0
AnonymBruker Skrevet 29. april #18 Skrevet 29. april Jeg bæsjer på jobb akkurat nå! Og der nå! Og..............nå også! Så nei, jeg er ikke redd for det 🙂 Anonymkode: 0f3ce...bbc
AnonymBruker Skrevet 29. april #20 Skrevet 29. april Betalt for å bæsje samt spare toalettpapirkostnader hjemme? Selvsagt! Anonymkode: 2cf74...432 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå