AnonymBruker Skrevet 28. april #1 Skrevet 28. april Hei. Jeg har Garmin vivoactive 5, men siden jeg løper så ønsker jeg meg Garmin Forerunner. Men de ser ut som sånn typiske trenings klokker og man kan ikke bruke dem i lag med en pen kjole eller dress. Hva påvirker ditt valg av klokke? Anonymkode: 4ee2c...9bd
AnonymBruker Skrevet 28. april #2 Skrevet 28. april Jeg har nylig kjøpt meg Samsung Galaxy Fit3. Har lenge hatt lyst på en smartklokke, spesielt siden jeg nå trener og vil følge med på puls, treningslengde osv, men de har vært så dyre. Men fant denne på tilbud og synes også den er pen. Kjøpte den i Rose Gold. Men hvis du ønsker en ren treningsklokke så trenger du jo ikke ha den på deg når du skal kle deg opp. Da kan du jo erstatte klokken med et fint armbånd, f.eks. Anonymkode: c34d7...a82
AnonymBruker Skrevet 28. april #3 Skrevet 28. april Jeg bytter på mellom garmin venu 3s i rosegull, og garmin forerunner 265s. Jeg synes førstnevnte er litt mindre, nettere og penere enn sistnevnte, og bruker den når jeg er litt penere kledd. I bryllup, dåp, konfirmasjoner og lignende type selskaper bruker jeg ingen av dem, da ha jeg en liten gulklokke som jeg bruker. Anonymkode: 0b1d0...aac
AnonymBruker Skrevet 15. mai #4 Skrevet 15. mai Jeg har en garmin Fenix 5X (svær svart med glorete reim) som jeg vanligvis bruker døgnet rundt men jeg har også en garmin vivoactive 3 (som var hovedklokken min tidligere) i rosegull og hvit som jeg bruker feks i barndåp å slike finere anledninger. Vanlig fest osv er fenixen med på. Hadde jeg kun hatt Fenixen hadde jeg brukt den alltid. Anonymkode: 54bc7...68e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå