AnonymBruker Skrevet 28. april #1 Skrevet 28. april Jeg har ikke vært i ordentlig fysisk aktivitet siden før første graviditet i 2023. Nå er jeg gravid igjen og er helt utkjørt, slapp og tiltaksløs. Har noen tips og råd til hvordan jeg gradvis kan bygge opp Styrke og kondis til fødsel? Er redd jeg blir sengeliggende med nestemann nå om jeg ikke tar tak i meg selv Anonymkode: eabce...935
AnonymBruker Skrevet 29. april #2 Skrevet 29. april Just do it. Jeg får energi og overskudd av å trene, trent gjennom alle svangerskap. Ofte litt tungt i starten når jeg er sinnsykt kvalm og sliten, men pusher gjennom det også blir det lettere i 2. trimester! Anonymkode: 4c6db...04e
AnonymBruker Skrevet 29. april #3 Skrevet 29. april Start med å kom det ut og gå. Øk tempo gradvis og lytt til kroppen. 😊 Tenk enklest mulig og noe som er gjennomførbart. Anonymkode: 57099...bf0
AnonymBruker Skrevet 30. april #4 Skrevet 30. april Hverdagsaktiviteter som gjør det glad Den beste aktiviteten er den du gjør. Om det er en gåtur i byen med en venninne, rusle rundt på et kjøpesenter og ta noen trapper her og der, en skogstur med barna. Heng litt i lekeapparatene eller balanser litt på kanten av sandkassa. Finn en enkel yoga- eller pilates video for gravide på nett eller øvelser. Alt monner! Anonymkode: 36450...778
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå