Gå til innhold

Hvor ofte har du sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så en reels i dag. Psykolog sa noe om at sex 7 ganger pr uke (han sa faktisk orgasmer, så onanering teller) over tid er svært mye (usikker på ordet som ble brukt, men kan det ha vært sexavhengig?)-

Min kone og jeg er heldige som har et velfungerende sexliv. Men vi kommer fort i overnevnte kategori. Har ikke sett på meg selv som sexavhengig - det tar jo liksom ikke over våre liv.

Hva med deg? Oftere? Anser du deg i så fall som avhengig?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mannen min og jeg har sex toppen 1-2 ganger i året, han er ikke interessert i mer. Jeg onanerer til orgasme 4-5 ganger i uka. 

Anonymkode: 138da...f91

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes og sex hver dag er mye. Kudos til de som får det til altså! Men her hadde det blitt masete. Vi måtte jobbet aktivt for å ha sex hver dag, jeg ønsker det skal falle mer naturlig enn det. Kanskje det hadde vært gjennomførbart hvis vi bodde sammen og dermed la oss sammen hver dag…

Jeg teller ikke men ganske sikker på vi har sex ca annenhver dag i snitt (3 år gammelt forhold). Noen uker har vi sex hver dag, andre uker blir det plutselig bare 1-2 ganger. Tror vi da ligger noe over snittet for godt voksne, men ser oss ikke som avhengig. Det er null stress at han er på en ukes guttetur, eller en av oss er forkjøla og ikke orker på mange dager. Men, vi er uten tvil seksuelle personer som tillater sex å være noe veldig viktig i livet og forholdet. Tror ingen av oss ville klare (eller ønske) å være i sexløse forhold.

Anonymkode: dce68...019

AnonymBruker
Skrevet

4ggr i året de siste årene. 10 år siden dama har tatt initiativ.

Anonymkode: cd352...052

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Som singel kvinne, relativt sjeldent. Men har ingen faste partnere per nå, så sex er avhengig om jeg er på byen og åpen for ræva dårlig sex med ons, eller om jeg venter på noen jeg tror kjemien kan funke med.

Så alt dra 0 til 3 ganger daglig? Flest dager med 0 sex.

Anonymkode: ebd7f...0c3

AnonymBruker
Skrevet

Onanerer alt ifra en halvtime til en time hver dag. Går det en dag uten så føles det bare rart...

Anonymkode: cb6f3...ee5

AnonymBruker
Skrevet

Ca 2 ganger i uka. Vi er begge i 50-årene og har vært sammen i 25 år, gift i 22. 

Anonymkode: 69a0f...ba5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi har over hode ingen regelmessighet eller fast frekvens.

Vi har i løpet av alle våre år sammen hatt perioder med sex 516 ganger i uken og vi har hatt periode på over 1 år uten. Akkurat nå er det vel 4-5 måneder siden tror jeg. Når neste gang blir aner jeg ikke. Kanskje i kveld, kanskje neste uke eller kanskje over sommeren😂🤷🏼‍♂️

Anonymkode: bc91e...1cc

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde sex ca 7 ganger i uka med ene eksen min. Vi var også sammen lenge.

Nåværende og jeg har sex ca ukentlig, iblant 2 ganger i uka. Det vil si hver gang vi treffes. Vi bor ikke sammen, jobber motsatt av hverandre og hans libido er lavere enn mitt. Så blir det vel til at vi runker en del når vi ikke sees, enten separat eller felles via sexting. Det er ganske regelmessig. Tipper vi hadde hatt sex 2-3 ganger i uka om vi bodde sammen. 

Anonymkode: 38712...044

AnonymBruker
Skrevet

Tviler på at daglig orgasme regnes som sexavhengig. Det er relativt mange menn som oppgir at de har det, litt færre kvinner, men fortsatt såpass mange at det må antas å være innenfor normalen.

Selv har jeg typisk onani hver dag, men i forrige forhold hadde vi sex ca 3-10 ganger i året, og deretter ble det helt stopp og deretter slutt. Har ikke hatt sex på sikkert 3 år nå. Eller er det 4? Husker faktisk ikke.

Anonymkode: 2165f...11d

AnonymBruker
Skrevet

Sammen i 3 år, bor sammen, sex hver dag (1-2 ganger), onanerer sjelden. 

K40

Anonymkode: 9ab6a...533

AnonymBruker
Skrevet

Langdistanseforhold men er stortsett sammen hver helg. Og da kan det være alt ifra 3 til 18 ganger iløpet av helga

Anonymkode: 2b066...da4

Skrevet

Daglig, frem til kort tid siden grunnet spesielle omstendigheter (handler ikke om lyst, men fare for liv og helse hos meg). Gleder oss til vi kan ta opp igjen denne delen av livet vårt. :) 

Anser ingen av oss som avhengige, bare veldig glad i hverandre. Å ikke være intime har også gått fint, selv om det selvfølgelig er kjipt for oss begge.

Vært sammen i over 3 år. 

K38

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Sex 1-2 ganger i uka. Orgasmer er aldri med…

De fikser jeg på egen hånd 3 - 5 ganger i uka.

Anonymkode: ae87c...1e6

AnonymBruker
Skrevet

vært sammen i 10 år. Hadde sex ca 3 ganger i uken siden vi ble sammen, men så fikk vi barn for to år siden. Nå har vi sex en gang hver andre uke ca. I tillegg får vi ´´tørke perioder´´ sikkert pågrunn av stress, lite tid sammen.

Anonymkode: 625cd...58c

Skrevet

Hvert skuddår omtrent 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Småbarnsmor her! Ene uken kan vi ha sex 2-4 ganger, så kan det gå 2 uker uten sex. Vi er veldig slitne etter dagen, mye sykdom hos barna og min libido har definitivt sunket etter barn. Håper det kommer tilbake når vi har mer overskudd!

Anonymkode: 5950b...dec

AnonymBruker
Skrevet

Singel. Nå er det 1,5 år siden. Savner sex med en jeg er glad i og ønsker ikke tilfeldig sex. K46

Anonymkode: 26dee...f69

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

2 år siden sist..singel da og i overgangsalderen 

Anonymkode: 1a668...f41

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Mannen min og jeg har sex toppen 1-2 ganger i året, han er ikke interessert i mer. Jeg onanerer til orgasme 4-5 ganger i uka. 

Anonymkode: 138da...f91

Høres ut som mannen din trenger å vite hva han går glipp av, har du pratet med han om det? Vet han isåfall at du onanerer selv og velger fortsatt å ignorere det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...