AnonymBruker Skrevet 28. april #61 Del Skrevet 28. april Dronning Maud pudding. Utrolig skuffende, ikke god, kvalmende. Anonymkode: 34667...d52 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april #62 Del Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg blir bare irritert over folk som forkaster det norske uten å vite hva de snakker om . Men mest ler jeg av deg fordi du er så fordomsfull. Anonymkode: 6b304...384 Jeg er 100% Norsk og er enig med h*n om Norske tradisjonsdesserter. Finnes så mye spennede, men endel Nordmenn MÅ servere trollkrem, verdens beste, riskrem, sjokoladepudding etc. Anonymkode: 02868...110 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemy_87 Skrevet 28. april #63 Del Skrevet 28. april Jeg er så barnslig at eneste desserten jeg spiser er gele 😅 Liker ikke noe av det andre som blir servert, og jeg har prøvd en del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uanonym bruker Skrevet 28. april #64 Del Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (15 timer siden): Kaker og bakst. Noe tungt og søt etter maten? Det er så bakvendt som man får det! Etter middag er jeg mett. En dessert må være noe skikkelig lett. En bitteliten kopp med bær eller frukt, for eksempel. Anonymkode: 898b2...c62 Hva med å spise litt mindre til middag? 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 28. april #65 Del Skrevet 28. april Hareena skrev (15 timer siden): Ikke skuffet over selve desserten, men over dessertmenyen på mange restauranter i lavere og middels sjikt: crème brûlée, panna cotta, sjokoladefondant m/vanlijeis. Altså, er det virkelig ikke mulig å være bitte litt mer oppfinnsom? Å, jeg er SÅ enig! Jeg har cøliaki og mitt dessertutvalg blir som oftest redusert til en skål med is eller creme brule. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april #66 Del Skrevet 28. april arme riddere 🤮 Anonymkode: ec128...fde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april #67 Del Skrevet 28. april Ikke dessert, men biscotti smaker høgg. Smaker alltid som om de har gått ut på dato. Anonymkode: 29e83...8d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april #68 Del Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ikke dessert, men biscotti smaker høgg. Smaker alltid som om de har gått ut på dato. Anonymkode: 29e83...8d8 skal ikke de egentlig dyppes i espressoen? (evt teen) Anonymkode: ec128...fde 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april #69 Del Skrevet 28. april Enkel vaniljeis med lite smak, sukkerfri eplemos og fullkorn granola på juleaften tok litt kaka 😅 Familie som har latt hysteriet mot sukker overta. Sjokoladefondant på flott 3 retters middag som bare smakte uferdig kakerøre var heller ingen høydare. Anonymkode: 4cf54...7a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april #70 Del Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dronning Maud pudding. Utrolig skuffende, ikke god, kvalmende. Anonymkode: 34667...d52 Enig. Denne laget jeg en nyttårsaften og gledet meg så. Skikkelig skuffa!! Anonymkode: cb75e...367 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april #71 Del Skrevet 28. april Jeg har blitt litt skuffet over sjokoladefondant. Det smaker godt, men det ble for noen år siden hypet til å være så utrolig, fantastisk godt. Og SÅ enestående godt syntes jeg ikke det var. Anonymkode: 19e15...b71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april #72 Del Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dronning Maud pudding. Utrolig skuffende, ikke god, kvalmende. Anonymkode: 34667...d52 Dere har nok vært uheldige dere som synes det smaker lite 😅 Finn oppskrifter som har vanilje i kremen, bruk mørk sjokolade og ta MYE mer enn det står- helst mange lag. Server med friske jordbær eller mango om det ikke finnes gode jordbær å få tak i- da blir det magisk Anonymkode: 4cf54...7a9 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 28. april #73 Del Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (18 timer siden): Enig! Jeg syns ostekake og panna cotta er skikkelig nedtur. Er jo veldig populært, men for meg gir det veldig lite. Også enig med den som nevner mettende kake og bakst som dessert, det blir for mye rett etter måltidet for min del. Da vil jeg heller ha en liten porsjon med creme brulee eller hjemmelaget sjokolademousse eller noe. Anonymkode: 6d3a8...1b3 Ostekake er jo nydelig. Men hver sin smak. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april #74 Del Skrevet 28. april Boller, kringle, vafler. God kaffemat, men ikke som dessert rett etter middag. Min svigermor brukte å servere store middager av typen raspeballer, pinnekjøtt o.l., deretter en diger fruktsalat, før vi toppet det med skoleboller og kaffe. Trodde jeg skulle omkomme. Anonymkode: e6fe8...c6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april #75 Del Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg syns ostekake og panna cotta er skikkelig nedtur. Er jo veldig populært, men for meg gir det veldig lite. Anonymkode: 6d3a8...1b3 Vi har virkelig ulik smak - ostekake og pannacotta er virkelig det beste jeg vet av desserter! Anonymkode: 19e15...b71 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 28. april #76 Del Skrevet 28. april Jeg blir skuffet hvis jeg blir servert riskrem eller semulegrynspudding - jeg klarer bare ikke noen av delene. Ellers er jeg ganske altende når det gjelder dessert, selv om jeg selvfølgelig har noen favoritter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april #77 Del Skrevet 28. april Nypesuppe med rømme. Kompotter og gammel kroneis som har ligget over 1 år i frysern. Anonymkode: b6e42...679 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april #78 Del Skrevet 28. april Overnattet på Fanaråken. Norges høyestliggende turisthytte. Forstår de har begrenset servering. Da alt må transporteres med helikopter. Men ei halv hermetisk pære i egen lage var skuff. Anonymkode: 85885...124 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april #79 Del Skrevet 28. april Ost i forskjellige varianter. Det er ikke dessert. Kjøp heller en ferdig pakke med gele og vaniljesaus å sett på bordet og server enn ost og kjeks. Anonymkode: dd62e...616 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april #80 Del Skrevet 28. april Når folk som er på slankeren serverer sunne desserter. Altså erstatter gode desserter med noe som er sunnere. Feks kesam til bær i stedet for is eller vaniljesaus. Fruktsalat med cottage cheese i stedet for vaniljesaus/is/krem. Det er bra å være sunn og erstatte i hverdagen, men har man gjester kan man godt servere noe som ikke må erstattes med noe. Man kan ta en liten porsjon selv om man tenker på kaloriene. Syns det er bedre å få servert oppskåret frukt og feks sjokolade i en skål til kaffen. Melon, bær, ananas. Noe litt mer spennende enn eple og banan. Ellers er jeg stort sett glad i alle desserter. Syns heller kombinasjonen av hva som er til middag og dessert teller. Er middagen mektig er det godt å få servert noe friskere som ostekake, bær med is, sorbet. Er middagen lettere er det godt med noe mer mektig som sjokolademousse, brownies og is, karamellpudding. Anonymkode: 9b6f8...734 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå