AnonymBruker Skrevet 26. april #1 Skrevet 26. april Har i årevis hatt en navneliste med favorittnavn, og akkurat nå er Kjell på førsteplass. Planlegger muligens et barn til snart. Hva tenker dere om en baby med navn Kjell? Anonymkode: 8dee2...6e7
AnonymBruker Skrevet 26. april #3 Skrevet 26. april Flott navn. Men for meg blir det Sjell😅 Anonymkode: f9076...b77 2
AnonymBruker Skrevet 26. april #4 Skrevet 26. april Pappaen min heter Kjell, og om jeg får en gutt, skal han hete det. Pappa har virkelig gjort navnet til noe bra. ❤️ Synes det er et fint navn, men så assosierer jeg det med noe veldig positivt. Ville kalt gutten min for det, om jeg var deg. Anonymkode: 1a6d0...5b9 3 2
AnonymBruker Skrevet 27. april #5 Skrevet 27. april Da håper jeg ungen vokser opp på Vestlandet eller andre plasser de klarer å si KJ. På Østlandet blir det bare Sjell. Anonymkode: 5c3dc...9b8 2 1
AnonymBruker Skrevet 27. april #6 Skrevet 27. april AnonymBruker skrev (8 timer siden): Pappaen min heter Kjell, og om jeg får en gutt, skal han hete det. Pappa har virkelig gjort navnet til noe bra. ❤️ Synes det er et fint navn, men så assosierer jeg det med noe veldig positivt. Ville kalt gutten min for det, om jeg var deg. Anonymkode: 1a6d0...5b9 Min far heter også Kjell. Et fint, gammelt, nordisk navn. Anonymkode: 92f09...366 2 1
AnonymBruker Skrevet 27. april #7 Skrevet 27. april Jeg ser for meg Kjell i Olsenbanden.😃Men ok navn.. Anonymkode: 8fb06...c6a 2 1
AnonymBruker Skrevet 27. april #8 Skrevet 27. april Litt kjedelig, men helt greit, finere med dobbelnavn , synes jeg da 😊. Anonymkode: c1fdd...1a3
AnonymBruker Skrevet 27. april #9 Skrevet 27. april Synes Kjell er Fint,men enda finere med Kjetil Kjell med dobbelnavn er også fint Anonymkode: fb2a3...e25 1
AnonymBruker Skrevet 27. april #10 Skrevet 27. april Liker både Kjell og Kjetil veldig godt, og har begge på navnelista mi❤️ Anonymkode: c9671...fc8
AnonymBruker Skrevet 27. april #11 Skrevet 27. april Jeg liker ikke navnet Kjell, synes det er kjedelig og mindre pent. Anonymkode: 75b5a...7f7
TinaChristina Skrevet 27. april #12 Skrevet 27. april Hva med Ansgar eller Monarth på de neste? Hvis jeg hadde fått 3 sønner skulle de hett Per, Pål og Espen.
AnonymBruker Skrevet 27. april #13 Skrevet 27. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Da håper jeg ungen vokser opp på Vestlandet eller andre plasser de klarer å si KJ. På Østlandet blir det bare Sjell. Anonymkode: 5c3dc...9b8 Ikke nødvendigvis. Hvis foreldrene gidder å lære barna å uttale kj-lyden riktig tror jeg nok de fleste klarer det. Men foreldrene må ta tak i det og ikke bare drite i det. Folk som sier sjell til Kjell, sjetil til Kjetil osv høres mindre intelligente ut. Anonymkode: a7c22...219 7 2
AnonymBruker Skrevet 27. april #14 Skrevet 27. april AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ikke nødvendigvis. Hvis foreldrene gidder å lære barna å uttale kj-lyden riktig tror jeg nok de fleste klarer det. Men foreldrene må ta tak i det og ikke bare drite i det. Folk som sier sjell til Kjell, sjetil til Kjetil osv høres mindre intelligente ut. Anonymkode: a7c22...219 Når det kommer til folk på Østlandet, sier dere alle sj istedenfor kj. Jada, i følge dere gjør dere ikke det, men jeg klarer faktisk ikke å høre forskjell på dere som mener dere klarer å si kj-lyden, og de som sier sj. Antar du mener hun her sier kj lyden som i «kinnene». Jeg hører «shinnene». Dette mener jeg er kj-lyden: Ca.00:50 inn. Anonymkode: 5c3dc...9b8 1
AnonymBruker Skrevet 27. april #15 Skrevet 27. april Min far het Kjell, han var ikke snill så jeg har et veldig dårlig forhold til det navnet. Men har sans for at den generasjonens navn hentes frem. Så vi får nok snart mange Kjell, Berit, Gunda og Marit igjen. Anonymkode: 95c41...124
Ullvott Skrevet 27. april #16 Skrevet 27. april AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Når det kommer til folk på Østlandet, sier dere alle sj istedenfor kj. Jada, i følge dere gjør dere ikke det, men jeg klarer faktisk ikke å høre forskjell på dere som mener dere klarer å si kj-lyden, og de som sier sj. Antar du mener hun her sier kj lyden som i «kinnene». Jeg hører «shinnene». Anonymkode: 5c3dc...9b8 Beklager, men da er det ørene dine det er noe feil med. 4 2
AnonymBruker Skrevet 27. april #17 Skrevet 27. april AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Når det kommer til folk på Østlandet, sier dere alle sj istedenfor kj. Jada, i følge dere gjør dere ikke det, men jeg klarer faktisk ikke å høre forskjell på dere som mener dere klarer å si kj-lyden, og de som sier sj. Antar du mener hun her sier kj lyden som i «kinnene». Jeg hører «shinnene». Dette mener jeg er kj-lyden: Ca.00:50 inn. Anonymkode: 5c3dc...9b8 Han nederste sier jo «tchjenne» ikke kjenne Anonymkode: 9be01...c1a 3
AnonymBruker Skrevet 27. april #18 Skrevet 27. april Ser for meg en lubben 40-åring med lite hår og T-skjørte. Anonymkode: 5231e...9bd
AnonymBruker Skrevet 27. april #19 Skrevet 27. april Dette er hva jeg tenker: Anonymkode: b867d...7b7 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. april #20 Skrevet 27. april Ullvott skrev (9 minutter siden): Beklager, men da er det ørene dine det er noe feil med. Enig. Hun har en litt utydelig kj-lyd, men det kan skyldes at hun bruker en dårlig mikrofon. Anonymkode: 70fb0...a74
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå