AnonymBruker Skrevet 26. april #1 Skrevet 26. april Jeg er 18, jobber deltid på kiwi. Startet en ny jente der her om dagen. Ble godt kjent første dagen, og jeg ble invitert til en fest av henne samme helgen. Kvelden var bra og det endte opp med at jeg ble med henne hjem. Noen dager senere så finner jeg ut av at hun er sammen med en kar. Hva faen gjør jeg nå? Anonymkode: 4721f...703
911 Skrevet 26. april #2 Skrevet 26. april AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg er 18, jobber deltid på kiwi. Startet en ny jente der her om dagen. Ble godt kjent første dagen, og jeg ble invitert til en fest av henne samme helgen. Kvelden var bra og det endte opp med at jeg ble med henne hjem. Noen dager senere så finner jeg ut av at hun er sammen med en kar. Hva faen gjør jeg nå? Anonymkode: 4721f...703 Ingenting. Det blir hennes problem. Om han får vite det så vær ærlig og åpen om det som skjedde og at du ikke visste. 10 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. april #3 Skrevet 26. april Du kan ikke gjøre om tabber du har gjort. Det er historie. Det du for pokker må komme i gang med, og det gjelder alle andre også. SLUTT Å LIGGE MED FOLK DERE IKKE KJENNER!!! Anonymkode: c460a...24d 2 3
AnonymBruker Skrevet 26. april #4 Skrevet 26. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du kan ikke gjøre om tabber du har gjort. Det er historie. Det du for pokker må komme i gang med, og det gjelder alle andre også. SLUTT Å LIGGE MED FOLK DERE IKKE KJENNER!!! Anonymkode: c460a...24d Enig, men formuler deg gjerne litt finere til en ung og uerfaren person på 18 år Det er lov å si ting på en litt mildere/bedre måte! Anonymkode: 87d4e...135 7 3
AnonymBruker Skrevet 26. april #5 Skrevet 26. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du kan ikke gjøre om tabber du har gjort. Det er historie. Det du for pokker må komme i gang med, og det gjelder alle andre også. SLUTT Å LIGGE MED FOLK DERE IKKE KJENNER!!! Anonymkode: c460a...24d Herregud. Folk må få ligge med dem de vil. Du projeksjerer dine egne følelser over på andre. Anonymkode: e69a7...2e2 14 1 2
AnonymBruker Skrevet 26. april #6 Skrevet 26. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Herregud. Folk må få ligge med dem de vil. Du projeksjerer dine egne følelser over på andre. Anonymkode: e69a7...2e2 Nei, noen må gi norske ungdommer beskjed. Ikke ligg med noen som ikke er kjæresten din! Det fører bare til elendighet. Anonymkode: 5945f...99d 1
AnonymBruker Skrevet 26. april #8 Skrevet 26. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, noen må gi norske ungdommer beskjed. Ikke ligg med noen som ikke er kjæresten din! Det fører bare til elendighet. Anonymkode: 5945f...99d elendighet vet jeg ikke akkurat med, ekke så ille for min del. Blir bare litt kleint på jobb fremover Anonymkode: 4721f...703 1
Mardina Skrevet 26. april #9 Skrevet 26. april AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Jeg er 18, jobber deltid på kiwi. Startet en ny jente der her om dagen. Ble godt kjent første dagen, og jeg ble invitert til en fest av henne samme helgen. Kvelden var bra og det endte opp med at jeg ble med henne hjem. Noen dager senere så finner jeg ut av at hun er sammen med en kar. Hva faen gjør jeg nå? Anonymkode: 4721f...703 Tar det som en lærdom at man ikke hopper til køys med noen, etter å ha bare kjent hverandre et par timer 🙄 Burde være barnelærdom 😊 1
AnonymBruker Skrevet 26. april #10 Skrevet 26. april Test deg for kjønnssykdommer? Anonymkode: 75a42...81c 1 2
snillOnkel Skrevet 26. april #11 Skrevet 26. april (endret) Du gjør følgende: 1) Gå i kjøkkenskuffen og ta ut en skarp brødkniv. 2) Ta med kniven inn på soverommet og sett deg på senga, ved et av hjørnene i hodeenden. 3) Skjær forsiktig, men bestemt et dypt hakk i den ene sengestolpen. 4) Blås vekk trestøv, og sveip eventuelt en fuktig klut på gulvet rundt sengestolpens fot. 5) Gå ut på kjøkkenet med brødkniven, skyll den i litt vann, tørk den med et kjøkkenhåndkle, og legg den så tilbake i skuffen. Endret 26. april av snillOnkel 1
AnonymBruker Skrevet 26. april #12 Skrevet 26. april snillOnkel skrev (49 minutter siden): Du gjør følgende: 1) Gå i kjøkkenskuffen og ta ut en skarp brødkniv. 2) Ta med kniven inn på soverommet og sett deg på senga, ved et av hjørnene i hodeenden. 3) Skjær forsiktig, men bestemt et dypt hakk i den ene sengestolpen. 4) Blås vekk trestøv, og sveip eventuelt en fuktig klut på gulvet rundt sengestolpens fot. 5) Gå ut på kjøkkenet med brødkniven, skyll den i litt vann, tørk den med et kjøkkenhåndkle, og legg den så tilbake i skuffen. Amatør. Man bruker ikke brødkniv på sengestolpen, til det har man tollekniv. Anonymkode: e435e...363 4
AnonymBruker Skrevet 26. april #13 Skrevet 26. april Er du sikker på hun hadde type, at hun ikke fikk det to timer eller dager etter hun traff deg? Anonymkode: e435e...363
AnonymBruker Skrevet 26. april #14 Skrevet 26. april Det er hennes problem at hun er utro. Når hun heller ikke sa noe til deg den dagen, er det ikke noe du får gjort noe med. Det er ikke du som har gjort noe galt. Bare husk på prevensjon for uønsket graviditet og kjønnssykdommer.. Anonymkode: 6229a...4f6 3
AnonymBruker Skrevet 27. april #15 Skrevet 27. april AnonymBruker skrev (14 timer siden): Du kan ikke gjøre om tabber du har gjort. Det er historie. Det du for pokker må komme i gang med, og det gjelder alle andre også. SLUTT Å LIGGE MED FOLK DERE IKKE KJENNER!!! Anonymkode: c460a...24d Ehm, dette er ikke en tappe ts har gjort. Lær å legg skyld og skam der den hører hjemme - om du absolutt må det. Men forøvrig enig i at folk virker å være helt ute av stand til å være kritiske med hvem de ligger med. Uansett, dem om det. TS, det du har lært nå er at damer ikke er så «uskyldige» som mange gutter læres opp til å tro. Og det er viktig å lære seg så tidlig som mulig. Mistenker at det er dette som gir deg den dårlige følelsen. Du har ikke gjort noe galt her, men du har lært en hel del om henne. Så nå gjelder det for deg å finne ut hvilke verdier som skal bære deg. Vil du ha noe med henne å gjøre i det hele tatt? Som venn for eksempel? Eller skal du la det stå til og late som om det er helt ok Anonymkode: 91df7...5b2 1
AnonymBruker Skrevet 27. april #16 Skrevet 27. april Ikke ligg med folk på jobb. Ikke så farlig nå kanskje, men når du kommer inn i arbeidslivet er det å be om drama. Anonymkode: 3914c...10e 1
AnonymBruker Skrevet 27. april #17 Skrevet 27. april Ikke samme oppgang eller arbeidsplass lærte jeg ganske tidlig hvis det er snakk om ons Anonymkode: 3b0fb...0c9 1
AnonymBruker Skrevet 27. april #19 Skrevet 27. april AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ikke samme oppgang eller arbeidsplass lærte jeg ganske tidlig hvis det er snakk om ons Anonymkode: 3b0fb...0c9 Men er det noe bedre med langvarig forhold da? Er jo ikke sikkert det blir så langvarig som man håpet på. Anonymkode: c5095...c39
Gratis Skrevet 27. april #20 Skrevet 27. april (endret) AnonymBruker skrev (22 timer siden): Test deg for kjønnssykdommer? Anonymkode: 75a42...81c Jeg støtter denne, tilfelle hun er byens "felles sykkel" 🙄 (eller du kan spørre kjæresten om han synes det er okey å dele "iskremen" med andre menn?) Endret 27. april av Gratis 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå