Vintermåne Skrevet 26. april #1 Skrevet 26. april Har fått henne opp masse på utforsk på snap i det siste….. vet ikke hvorfor, men jeg får liksom litt vondt av henne- føler hun er så sårbar🥺 - men jeg aner ingenting om henne - 🤷🏻♀️ hvem er hun egentlig? Eller hva er hun kjent for?
Amber Skrevet 26. april #2 Skrevet 26. april Hun var med i MGP i fjor. Var ganske stor på SoMe iallefall her i Trondheim. Ryktes at hun er LITT koko😶 1 1
Vegglampe Skrevet 29. april #3 Skrevet 29. april Amber skrev (På 26.4.2025 den 23.22): Hun var med i MGP i fjor. Var ganske stor på SoMe iallefall her i Trondheim. Ryktes at hun er LITT koko😶 Hva er hun kjent for på some? Jeg har fått henne opp på snap og for meg virker hun veldig ustabil og kjeftete. 1
daeva Skrevet 29. april #4 Skrevet 29. april Vegglampe skrev (7 timer siden): Hva er hun kjent for på some? Jeg har fått henne opp på snap og for meg virker hun veldig ustabil og kjeftete. Hun har en del følgere på tiltok. Jeg tror hun "tok av" med å appellere til et ganske ung publikum. Pleide å lage videoer hvor hun leste gamle dagbøker, spilte nokså barnslige rollespill og åpnet gaver fra følgere som helt tydelig var veldig unge. Hun har nok ikke hadd det så lett i oppvekst og tidlig voksenliv, skriver sanger som tyder veldig på det. De finnes på Spotify. Hun har også stått i en del i det siste. Jeg er enig med ts at hun virker veldig sårbar. 2
binders11 Skrevet 29. april #5 Skrevet 29. april Hun forteller åpent at hun har ADHD og emosjonell ustabil personlighetsforstyrrelse.
Sammy! Skrevet 3. mai #7 Skrevet 3. mai Wow.. jeg er personlig ikke i mot abort, men å legge ut bilde av positiv graviditetstest og spør om noen har strikkepinner er bare helt drøyt. Det å bruke graviditet og abort som clickbait er fullstendig usmakelig. 14 4
Himmelen_91 Skrevet 3. mai #8 Skrevet 3. mai Sammy! skrev (12 minutter siden): Wow.. jeg er personlig ikke i mot abort, men å legge ut bilde av positiv graviditetstest og spør om noen har strikkepinner er bare helt drøyt. Det å bruke graviditet og abort som clickbait er fullstendig usmakelig. Skjønte ikke det med strikkepinner? I hvilket sammenheng hadde dette med graviditeten å gjøre?! Altså ja, synes det va veldig ekkelt! Bare dele også mene at hun skulle bli kvitt «den» eller noe
Sammy! Skrevet 3. mai #9 Skrevet 3. mai Himmelen_91 skrev (55 minutter siden): Skjønte ikke det med strikkepinner? I hvilket sammenheng hadde dette med graviditeten å gjøre?! Altså ja, synes det va veldig ekkelt! Bare dele også mene at hun skulle bli kvitt «den» eller noe Hun antyder at hun selv skal ta abort ved å bruke strikkepinner. Det er helt sikkert ment som en spøk, men Erika har ekstremt unge følgere, og selv om det er usmakelig samme hvilken alder man er i, er det helt hinsides all fornuft å legge ut slike antydninger når man har følgere som enda bare er barn. 7 3
Vintermåne Skrevet 3. mai Forfatter #10 Skrevet 3. mai Sammy! skrev (2 timer siden): Hun antyder at hun selv skal ta abort ved å bruke strikkepinner. Det er helt sikkert ment som en spøk, men Erika har ekstremt unge følgere, og selv om det er usmakelig samme hvilken alder man er i, er det helt hinsides all fornuft å legge ut slike antydninger når man har følgere som enda bare er barn. Reagerte på dette jeg også 😳 med så unge følgere er det helt vilt å legge ut at du er gravid og skal ta abort - sånn uansett (og det med strikkepinner er bare helt borti natta drøyt) hun fremstiller det som sånn veldig lettvinn greie 🥺 Er overhode ikke i mot abort, og skjønner godt hun velger det - men, ikke bruk det som clickbait- herregud! 4
Zenhouse Skrevet 4. mai #11 Skrevet 4. mai Himmelen_91 skrev (10 timer siden): Skjønte ikke det med strikkepinner? I hvilket sammenheng hadde dette med graviditeten å gjøre?! Altså ja, synes det va veldig ekkelt! Bare dele også mene at hun skulle bli kvitt «den» eller noe I «gamle dager» da det var ulovlig eller vanskelig å ta abort, kunne det bli brukt strikkepinner oppi der, enten av kvinnene selv eller på ulovlige klinikker/«hjelpere». Mange kvinner døde da. Forkastelig av Erika å tulle om dette. 12 1 2
Himmelen_91 Skrevet 4. mai #12 Skrevet 4. mai Zenhouse skrev (16 timer siden): I «gamle dager» da det var ulovlig eller vanskelig å ta abort, kunne det bli brukt strikkepinner oppi der, enten av kvinnene selv eller på ulovlige klinikker/«hjelpere». Mange kvinner døde da. Forkastelig av Erika å tulle om dette. Åja, såpass 😭 Dette visste jeg ikke noe om. Så spesielt av henne å gjøre det på den måten 😕 1
Vintermåne Skrevet 23. mai Forfatter #15 Skrevet 23. mai karpuuz skrev (1 time siden): Hun fortsetter å bruke aborten som clickbait… Jeg synes det er helt forkastelig!!!!! ikke fordi ikke abort kan/bør snakkes om, men seriøst- influfncere med unge (sårbare og lett påvirkelige) bør overhode ikke påta seg den rollen ‼️ og når det brukes som clickbait er det helt borti natta krise! Jeg synes det er merkelig at dette ikke blir tatt tak i - altså påvirkning/ansvarliggjøring osv - og denne saken heller ikke av media 🤷🏻♀️ 3
Sammy! Skrevet 24. mai #16 Skrevet 24. mai Abort skal absolutt ikke være et tabu tema, og helt ærlig, dama ønsker å bytte navn til Erika Bratz Norwich og er kanskje ikke helt mentalt klar for et barn, men det er dette med å melke det for klikk på sosiale medier. Det burde ikke vært lov, det er rett og slett kvalmt. 2
Klink Skrevet 26. mai #17 Skrevet 26. mai Jeg syns abort er helt greit og definitivt nødvendig for denne influenseren, men å bruke det på denne måten? Jeg får en ekkel følelse. Kan ikke sammenlignes, men fikk samme følelse av Marte Birkeland som skal ta abort og snakker om det. Kom tilfeldigvis over kontoen, men slik jeg forstår det var barnet ønsket , men så går de fra hverandre og da ble det abort? Syns det i begge situasjonene tar alt for enkelt på det. Eller mangler respekt for et liv på et vis. Er abort plutselig greit å bruke som clickbait og content for å tjene penger også? 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå