Gå til innhold

Er denne kjolen for hvit?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er invitert til bryllup med kleskode "Pent og sommerlig". Bruden og brudgommen er veldig jordnære folk når det kommer til klær/pynting generelt og det er bare fest. De giftet seg tidligere i vår. Det er middag og fest som skal være på en restaurant med ca 40 gjester. Er kjolen for hvit/lys for anledningen? Jeg syns det er vanskelig å finne klær, og denne var bare helt perfekt. Den har til og med lommer!

https://www.lindex.com/no/p/3006792-9613-lilla-midi-kjole-med-volanger?hl=nb

Anonymkode: 94d8c...aff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Absolutt ikke for hvit, den er jo gul 😅 (og ser ut som en nattkjole...)

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet

Ikke i nærheten av for hvit ☺️

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar, da er ikke fargen et problem hvertfall! 

AnonymBruker
Skrevet

Den er gul

Anonymkode: 7ee75...df4

AnonymBruker
Skrevet

Den er ikke for hvit, den er gul. Og hvis kleskoden er "pent og sommerlig", må jeg bare si at den kun faller innenfor "sommerlig"😅

Anonymkode: 278ae...6b0

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Synes den var fin jeg , er jo stramming en kan bruke,  så den ikke blir så vid som på bildet. 

Anonymkode: d7c53...1a4

AnonymBruker
Skrevet

Absolutt ikke for hvit/lys, men den var veldig slapp, formløs og slaskete selv for et uformelt sommerbryllup. Lette kjoler med lommer er det mange av. 

Anonymkode: 95541...9c8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Absolutt ikke for hvit/lys, men den var veldig slapp, formløs og slaskete selv for et uformelt sommerbryllup. Lette kjoler med lommer er det mange av. 

Anonymkode: 95541...9c8

Det er jo belte rundt den som ts kan bruke om hun syns den er for formløs og slapp, så jeg ser virkelig ikke problemet. Nå spurte jo heller ikke ts om hva vi mente om passformen, så går ut i fra at hun liker den akkurat slik den er. 

Anonymkode: 778f9...6d6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tar til meg meningene her, og skal finne en annen kjole som sitter litt strammere på, og som er litt mer formell. Denne blir nok litt formløs og litt for mye stoff. 

• Liker 1
  • 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Ikke hør på dem, den var veldig fin. Folk har ikke sett beltet og de andre bildene. Denne var PERFEKT til sommerbryllup!

Anonymkode: 3d800...733

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns den var kjempefin!

Anonymkode: 0be6f...335

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...