AnonymBruker Skrevet 25. april #1 Skrevet 25. april I en verden hvor damer er redd for å bli snakket til av fremmede mann. Hvor menn er redd for å snakke til damer i frykt for å være creepy. Men hvor damer fremdeles vil at mannen skal ta initiativet. Hvorfor er det viktig at mannen tar initiativet? Føler dere at dere er maskuline hvis dere tar initiativet? Er det at mannen blir attraktiv bare hvis han tør å ta initiativet? Jeg prøver bare å forstå 😃 Anonymkode: 86642...449 1 2
AnonymBruker Skrevet 25. april #2 Skrevet 25. april Jeg tør å ta det selv, men merker jeg mister interesse om jeg er pådriver. Syns det er sexy når mannen gjør det, og er bare mer tiltrukket av menn som viser at de vil ha meg Anonymkode: c2fca...3ad 5 1
AnonymBruker Skrevet 25. april #3 Skrevet 25. april The egg doesnt chase the sperm. Anonymkode: 664bc...af3 2 2
AnonymBruker Skrevet 25. april #4 Skrevet 25. april Menn mister interessen hvis de blir jaktet på Anonymkode: 1d252...8b3 2 3
AnonymBruker Skrevet 25. april #5 Skrevet 25. april Fun fact. I samtlige av mine forhold, så er det dama som har tatt insj😅 Anonymkode: ce89d...40e 3
AnonymBruker Skrevet 25. april #6 Skrevet 25. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Menn mister interessen hvis de blir jaktet på Anonymkode: 1d252...8b3 Tull Motsatt for min del. Dvs, »jaktet» er kanskje vel sterkt. Men i mine forhold så var det damene som tok insj. Syntes det bare vært supert jeg. Anonymkode: ce89d...40e 3 1
AnonymBruker Skrevet 25. april #7 Skrevet 25. april AnonymBruker skrev (27 minutter siden): I en verden hvor damer er redd for å bli snakket til av fremmede mann. Hvor menn er redd for å snakke til damer i frykt for å være creepy. Men hvor damer fremdeles vil at mannen skal ta initiativet. Hvorfor er det viktig at mannen tar initiativet? Føler dere at dere er maskuline hvis dere tar initiativet? Er det at mannen blir attraktiv bare hvis han tør å ta initiativet? Jeg prøver bare å forstå 😃 Anonymkode: 86642...449 Hvis det er noen man holder på med eller holder på bli kjent med så er det jo ikke en fremmed mann, så å dra inn det er jo bare tullete. Anonymkode: 100f9...e6f 3
AnonymBruker Skrevet 25. april #8 Skrevet 25. april Jeg har ikke noe behov for å fly etter mannfolk 😂 Anonymkode: 3ed7b...791 1
AnonymBruker Skrevet 25. april #9 Skrevet 25. april Det er ikke viktig for min del. Når jeg var ung så syntes jeg det var artig å jakte på menn. Men med en gang jeg «fikk» de så mistet jeg interessen. Så han jeg er gift med jaktet jeg ikke på i hele tatt. Han falt i mitt fang. Anonymkode: 62623...38c
AnonymBruker Skrevet 25. april #10 Skrevet 25. april AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Menn mister interessen hvis de blir jaktet på Anonymkode: 1d252...8b3 En vanlig løgn kvinner forteller seg selv for å slippe å ta initiativ først Anonymkode: 7e7be...e6c 3 2
AnonymBruker Skrevet 25. april #11 Skrevet 25. april AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Menn mister interessen hvis de blir jaktet på Anonymkode: 1d252...8b3 Stemmer. For hvis du tror dating er jakting er det ikke rart de blir betenkte Anonymkode: 86642...449
AnonymBruker Skrevet 25. april #12 Skrevet 25. april Det er ikke noe du trenger å forstå. Det eneste du trenger å forstå er at èn er nødt til å ta initiativ om det skal være en sjans. Om du ikke er typen til å ta initiativ, så mister du sjansen med damer som ikke tar initiativ. Fortvil ikke, for det finnes nok av damer som tar initiativ. Men jeg vil anbefale deg og alle som ikke tar initiativ (menn og damer) til å se hvor harmløst det er og har ingenting med maskulinitet eller femininitet å gjøre - bare frykt, en irrasjonell frykt. I dag sliter visst veldig mange å vise seg sårbar - og jeg mistenker den perfekte SoMe fasaden ligger til grunn. Anonymkode: 92293...41c 2 1
AnonymBruker Skrevet 25. april #13 Skrevet 25. april Som en kvinne som aldri har opplevd at menn tar initiativ, har jeg en slags drøm om å oppleve det en gang. Mest for å kunne krysse det av på en liste, egentlig. Og hvis det ikke skjer blir det ikke noe. Jeg har forsøkt å ta initiativ med menn tidligere, og det var ikke gode erfaringer, så det har jeg ingen planer om å gjøre igjen. Anonymkode: cf550...865 2 1
AnonymBruker Skrevet 25. april #14 Skrevet 25. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Tull Motsatt for min del. Dvs, »jaktet» er kanskje vel sterkt. Men i mine forhold så var det damene som tok insj. Syntes det bare vært supert jeg. Anonymkode: ce89d...40e Samme her. Hu jeg dater nå tar insj til alt nesten. Anonymkode: 50362...ae9 1
AnonymBruker Skrevet 25. april #15 Skrevet 25. april Jeg er en insjer og mannen min er en følger. Fra dag 1 har det vært sånn. Nå har vi vært sammen i 20 år og han insjer fortsatt nesten ingenting. Anonymkode: fe85c...d3a 2
AnonymBruker Skrevet 25. april #16 Skrevet 25. april AnonymBruker skrev (39 minutter siden): En vanlig løgn kvinner forteller seg selv for å slippe å ta initiativ først Anonymkode: 7e7be...e6c Det er ikke alt man trenger å dele. Jeg kunne gjerne delt hva jeg så nedi dassen da jeg dreit men jeg holder meg for god for det. Anonymkode: 89667...5dc
AnonymBruker Skrevet 25. april #17 Skrevet 25. april AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Som en kvinne som aldri har opplevd at menn tar initiativ, har jeg en slags drøm om å oppleve det en gang. Mest for å kunne krysse det av på en liste, egentlig. Og hvis det ikke skjer blir det ikke noe. Jeg har forsøkt å ta initiativ med menn tidligere, og det var ikke gode erfaringer, så det har jeg ingen planer om å gjøre igjen. Anonymkode: cf550...865 Samme her! Hvor er det berømte initiativet liksom. 😛 Anonymkode: 89667...5dc
AnonymBruker Skrevet 25. april #18 Skrevet 25. april Personle so flyge eg ikkje itte mannfolkja, kon av den gronna att dei faktisk verte totalt forskremte. Da e vist karajobb å bestemme slikt, og mannfolkja får innøvetiss om damene styre fø mykje. Testosteronet renne ut og dei verte rosa og femi og lika plotsele chai latte og fotformsko. Karane her lika best slike reflekskle, som gjer dei ganske synle og lette å finne, og med slike kle e da faktisk rart att dei ikkje tåle att me dame knipe litt. Anonymkode: 42cd2...ef2 1
Krist1an Skrevet 25. april #19 Skrevet 25. april AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Personle so flyge eg ikkje itte mannfolkja, kon av den gronna att dei faktisk verte totalt forskremte. Da e vist karajobb å bestemme slikt, og mannfolkja får innøvetiss om damene styre fø mykje. Testosteronet renne ut og dei verte rosa og femi og lika plotsele chai latte og fotformsko. Karane her lika best slike reflekskle, som gjer dei ganske synle og lette å finne, og med slike kle e da faktisk rart att dei ikkje tåle att me dame knipe litt. Anonymkode: 42cd2...ef2 ? https://forum.kvinneguiden.no/guidelines/ * Innlegg skal være skrevet på bokmål, nynorsk, engelsk, dansk eller svensk. 2 5
AnonymBruker Skrevet 25. april #20 Skrevet 25. april AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg er en insjer og mannen min er en følger. Fra dag 1 har det vært sånn. Nå har vi vært sammen i 20 år og han insjer fortsatt nesten ingenting. Anonymkode: fe85c...d3a Er du ikke litt for gammel til å si "insjer" hvis du har vært sammen med noen i 20 år? Anonymkode: 6ee24...db1 4 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå