AnonymBruker Skrevet 25. april #1 Skrevet 25. april Min mann liker ikke biff. Trodde det var sånn typisk mannfolk-kjøtt? Anonymkode: 1bee4...422
Million Skrevet 25. april #2 Skrevet 25. april (endret) Det trodde jeg også. Jeg har enda ikke møtt en mann som sier nei til biff eller koteletter. Før eksmannen min møtte meg, tror jeg han levde på koteletter, ris og bearnaise sju dager i uka. Uten noe tilbehør. Grønnsaker var oppskrytt i hans verden. Kjøtt var det viktigste. REDIGERT; nei, nå lyver jeg. Jeg skrev at han brukte bearnaisesaus til kjøttet sitt, men det gjorde han faktisk ikke. Han spiste bare ris, og stekte koteletter, og tømte litt smeltet smør over risen. Ikke noe saus. Det var han ikke vant til hjemmefra... pussige greier. Måtte lære av meg å servere mat med saus og tilbehør som grønnsaker til. Endret 28. april av Million 3
AnonymBruker Skrevet 25. april #3 Skrevet 25. april Min er mer glad i kylling og fisk - i alle varianter. Men han setter også pris på en god biff om den er riktig stekt. Koteletter, derimot, det liker ingen av oss noe særlig. Anonymkode: ffb15...243
Abra Skrevet 25. april #4 Skrevet 25. april Jeg liker biffen jeg lager. Kona lager skosålebiff, ikke like godt. 4
AnonymBruker Skrevet 25. april #6 Skrevet 25. april AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Min mann liker ikke biff. Trodde det var sånn typisk mannfolk-kjøtt? Anonymkode: 1bee4...422 Kanskje han er trans? Anonymkode: ed9a3...a6e
AnonymBruker Skrevet 25. april #7 Skrevet 25. april Har han blodtype A så er det ganske vanlig. De tåler fisk og kylling mye bedre. Anonymkode: 1994e...c42 1
AnonymBruker Skrevet 25. april #8 Skrevet 25. april De aller, aller fleste menn liker biff. Og de fleste kvinner. Men det er bare det at kvinner sitter mer fast i fettskremselspropagandaen, så mange tør ikke å spise det så mye som de ønsker. Anonymkode: 89c0b...a8f 1 2
AnonymBruker Skrevet 25. april #9 Skrevet 25. april AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Kanskje han er trans? Anonymkode: ed9a3...a6e Hahah hva faen? Fordi kvinner ikke liker biff da eller? Anonymkode: 89c78...fb7
sicario Skrevet 25. april #10 Skrevet 25. april Det er ikke det at jeg ikke liker biff, men jeg har aldri lyst på biff. Jeg har sikkert 200 ting jeg heller spiser. Jeg syntes biff rett og slett er ganske kjedelig. 4
Nevian Skrevet 25. april #11 Skrevet 25. april Petter Bøckman nevnte i en podcast nylig at det var to ting "alle" i verden liker smaken av, helt uavhengig av kultur, og det var smaken av stekt kjøtt, og godteri 1 1
Jdz Skrevet 25. april #13 Skrevet 25. april «Biff» er veldig ofte veldig kjedelig. Det kan være godt av og til, hvis alt er gjort riktig, men ikke noe jeg spiser ofte.
AnonymBruker Skrevet 25. april #14 Skrevet 25. april Det er uvanlig uansett kjønn. Anonymkode: a5a0b...aa7 3
AnonymBruker Skrevet 25. april #15 Skrevet 25. april Nevian skrev (10 minutter siden): Petter Bøckman nevnte i en podcast nylig at det var to ting "alle" i verden liker smaken av, helt uavhengig av kultur, og det var smaken av stekt kjøtt, og godteri Hinduene er ikke helt enig i den påstanden. 30% av verdens hinduer spiser ikke kjøtt, det er utenkelig. Dette tilsvarer en god del millioner mennesker i verdens nest mest folkerike land, India. Verdens nest mest folkerike land, India, har tradisjonelt størst kjøttfri befolkningsandel med 40 % - noe som tilsvarer 480 millioner mennesker. 31 % av befolkningen er Anonymkode: fc96f...1f0 1
AnonymBruker Skrevet 25. april #16 Skrevet 25. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hinduene er ikke helt enig i den påstanden. 30% av verdens hinduer spiser ikke kjøtt, det er utenkelig. Dette tilsvarer en god del millioner mennesker i verdens nest mest folkerike land, India. Verdens nest mest folkerike land, India, har tradisjonelt størst kjøttfri befolkningsandel med 40 % - noe som tilsvarer 480 millioner mennesker. 31 % av befolkningen er Anonymkode: fc96f...1f0 Det er ikke pga smaken de ikke spiser biff ... Anonymkode: a5a0b...aa7 3 1
AnonymBruker Skrevet 27. april #17 Skrevet 27. april AnonymBruker skrev (På 25.4.2025 den 13.44): Koteletter, derimot, det liker ingen av oss noe særlig. Anonymkode: ffb15...243 Om man lar de koke i saus blir de mye bedre. Dog står de ikke på toppen av min favoritt-liste heller Anonymkode: 6ef48...cbd
AnonymBruker Skrevet 27. april #18 Skrevet 27. april Samboeren min vil helst kun ha kjøttdeig. Liker ikke biff, koteletter, kyllingfilet eller fisk. Helt sykt frustrerende 🥲 Anonymkode: a8dea...a09
AnonymBruker Skrevet 28. april #19 Skrevet 28. april Abra skrev (På 25.4.2025 den 13.46): Jeg liker biffen jeg lager. Kona lager skosålebiff, ikke like godt. aldri hørt om skosålebiff, hva er det for noe? Anonymkode: e213b...dff
Abra Skrevet 28. april #20 Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (1 time siden): aldri hørt om skosålebiff, hva er det for noe? Anonymkode: e213b...dff #misforståmedvilje 🥳 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå