AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden Tar denne som anonym, fordi det er flaut. Kvinne i slutten av 40-årene, skilt et par år etter 10 års ekteskap. Har en FWB som det så pent heter, som jeg treffer innimellom. Han er klar på at han ikke ønsker noe mer enn dette. Vi har kjent hverandre lenge, i mange år, men har møttes for sex de siste par årene. Vi har også svært mye kontakt på chat, daglig. Jeg klarer liksom ikke helt å akseptere at han ikke ønsker NOE mer... føler vi har det så fint når vi er sammen 😞 Føler jeg kanskje sitter litt fast i det at det hadde vært så "praktisk" på en måte å bare gli inn i et nytt forhold.. Tar meg selv i å prøve å "overtale" ham til hvorfor det hadde vært så lurt av ham å velge meg, liksom. Klarer liksom ikke forstå hvordan en mann kan ha sex i flere år, og i tillegg prate hele dagen på chat, og så .......likevel ikke ønske noe mer? Det er ufattelig for meg. Kan noen menn forklare dette? Hvilken mekanisme er det som slår inn her, har jeg bare plassert meg permanent i boksen som heter "elskerinne", og det er 100% umulig å komme ut av den? Anonymkode: a31c6...1bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Ja dessverre tror jeg det løpet er kjørt når det har gått så lang tid❤️ Han kan godt like deg, synes du er en trivelig venn og god i senga helt uten att han vil ha deg som kjæreste. Det er mange som klarer slike forhold og like mange som ikke gjør det. Hvis du vil ha en kjæreste er det best om du kutter han her helt ut. Det er mitt oppriktige råd som har vert der du er nå selv. Du kommer ikke videre så lenge du er hektet på det håpet om kjærlighet hos en mann som ikke har noe kjærlighet å gi. Du finner nok den rette mye fortere om du ikke roter rundt med han her så mye lengre. Anonymkode: b4e68...a44 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden kutt han helt ut å la han kjenne på om han savner deg 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden Han ønsker sex og nærhet. Du er tilgjengelig for han. Det er ikke så mye mer å forstå enn det. I tillegg så er han tydelig på sine behov. For din egen skyld så håper jeg du avslutter dette her, for dette er skadelig for deg. Anonymkode: bf689...782 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gratis Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden Du peker jo på flere ting her. Kan ta det enkleste først og som ofte over tid vil utvikle seg til å bli et problem med slike forhold. At den ene parten utvikler følelser. Som gjelder deg i dette tilfellet. På den ene siden ønsker du et forhold, men er sikkert livredd for å si det for å skremme han vekk. Tror likevel du gjør vondt verre med å vente. Den litt kontroversielle siden ved dette er at du som kvinne legger mer følelser inn i sex og samleie enn en mann behøver. En mann kan gjøre dette uendelig mange ganger som en ren teknisk øvelse som i tillegg føles godt. En mann er mye mer visuell enn en kvinne når det gjelder opphisselse, en naken kropp holder og han er der. En kvinne, deg i dette tilfellet, trenger å kjenne mannen, være trygg i tillegg til rein attraksjon. Alle disse boksene er krysset av for deg og da vil det over tid være mye vanskeligere for en kvinne å spille dette "friends with benefits" spillet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden Akkurat nå får han alt det positive ved et forhold uten å måtte gi noe av seg selv. Han får sex, nærhet og vennskap samtidig som han er fri og frank, og slipper forpliktelsene og ansvaret som kommer med et forhold. Du sitter ikke fast i en situationship. Du har full kontroll over ditt eget liv og egne handlinger. Du er en godt voksen kvinne. Om du ønsker noe mer og han ikke ønsker noe mer, må du enten akseptere det og være fornøyd med ting som de er, eller så må du fortelle han at du ønsker mer og fordi han ikke ønsker mer, så må du avslutte det dere driver med og at han bør unngå å kontakte deg. Anonymkode: 42140...c4b 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Tar denne som anonym, fordi det er flaut. Kvinne i slutten av 40-årene, skilt et par år etter 10 års ekteskap. Har en FWB som det så pent heter, som jeg treffer innimellom. Han er klar på at han ikke ønsker noe mer enn dette. Vi har kjent hverandre lenge, i mange år, men har møttes for sex de siste par årene. Vi har også svært mye kontakt på chat, daglig. Jeg klarer liksom ikke helt å akseptere at han ikke ønsker NOE mer... føler vi har det så fint når vi er sammen 😞 Føler jeg kanskje sitter litt fast i det at det hadde vært så "praktisk" på en måte å bare gli inn i et nytt forhold.. Tar meg selv i å prøve å "overtale" ham til hvorfor det hadde vært så lurt av ham å velge meg, liksom. Klarer liksom ikke forstå hvordan en mann kan ha sex i flere år, og i tillegg prate hele dagen på chat, og så .......likevel ikke ønske noe mer? Det er ufattelig for meg. Kan noen menn forklare dette? Hvilken mekanisme er det som slår inn her, har jeg bare plassert meg permanent i boksen som heter "elskerinne", og det er 100% umulig å komme ut av den? Anonymkode: a31c6...1bf Jeg er ikke mann med har hatt flere slike forhold med menn. Noen av dem har klart å forholde seg til realitetene, andre har pushet på mer. Det handler om at man ikke er like. Det som er så praktisk, ønsket og greit for deg, er ikke nødvendigvis for andre. En persons drømmetilværelse er en annens mareritt.. Jeg ønsker ikke kjæreste, samme hvor hyggelig og flott jeg har det med noen. Ergo passer det ikke med kjæreste fordi jeg ikke har lyst. Å overtale fører ingenting med seg annet enn evt å støte ham bort. Han har vært klar på sine intensjoner og holdt seg til relasjonrn slik dere ble enige om. Det er du som vil endre den.. Anonymkode: ce2e5...d2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #8 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Akkurat nå får han alt det positive ved et forhold uten å måtte gi noe av seg selv. Han får sex, nærhet og vennskap samtidig som han er fri og frank, og slipper forpliktelsene og ansvaret som kommer med et forhold. Du sitter ikke fast i en situationship. Du har full kontroll over ditt eget liv og egne handlinger. Du er en godt voksen kvinne. Om du ønsker noe mer og han ikke ønsker noe mer, må du enten akseptere det og være fornøyd med ting som de er, eller så må du fortelle han at du ønsker mer og fordi han ikke ønsker mer, så må du avslutte det dere driver med og at han bør unngå å kontakte deg. Anonymkode: 42140...c4b TS her Du har rett i at jeg ikke sitter fast, og kan bestemme selv. Men jeg har bare så problemer med å forstå det der med å "slippe" å være i et forhold. Det er jo i et forhold man virkelig kan føle at man har noen å være glad i, og at noen er glad i en. Det er jo ikke en sur plikt å gi noe av seg selv? Det er jo stort sett veldig givende. Forstår ikke det der jeg. Jeg har allerede snakket med ham om det, flere ganger. Han blir ikke skremt, men kan fortsatt ikke gi noe mer enn han gjør nå. Det er jo helt klart at jeg burde avslutte det, men han føles så kjent og kjær for meg, siden vi har kjent hverandre så lenge, så ja, det er vanskelig. Anonymkode: a31c6...1bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #9 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): TS her Du har rett i at jeg ikke sitter fast, og kan bestemme selv. Men jeg har bare så problemer med å forstå det der med å "slippe" å være i et forhold. Det er jo i et forhold man virkelig kan føle at man har noen å være glad i, og at noen er glad i en. Det er jo ikke en sur plikt å gi noe av seg selv? Det er jo stort sett veldig givende. Forstår ikke det der jeg. Jeg har allerede snakket med ham om det, flere ganger. Han blir ikke skremt, men kan fortsatt ikke gi noe mer enn han gjør nå. Det er jo helt klart at jeg burde avslutte det, men han føles så kjent og kjær for meg, siden vi har kjent hverandre så lenge, så ja, det er vanskelig. Anonymkode: a31c6...1bf For noen er det en sur plikt og gi om man ikke føler man har noe å gi, eller så ser han ikke for seg et forhold med deg. Du er et lettvint knull for han. Anonymkode: bf689...782 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #10 Del Skrevet 6 timer siden Av erfaring…: du kommer veldig dårlig ut av dette om du ikke avslutter. Kanskje han kommer etter… men avslutt! Det blir helt jævli, dette er de verste forholdene. Anonymkode: bfeb8...e50 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #11 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): TS her Du har rett i at jeg ikke sitter fast, og kan bestemme selv. Men jeg har bare så problemer med å forstå det der med å "slippe" å være i et forhold. Det er jo i et forhold man virkelig kan føle at man har noen å være glad i, og at noen er glad i en. Det er jo ikke en sur plikt å gi noe av seg selv? Det er jo stort sett veldig givende. Forstår ikke det der jeg. Jeg har allerede snakket med ham om det, flere ganger. Han blir ikke skremt, men kan fortsatt ikke gi noe mer enn han gjør nå. Det er jo helt klart at jeg burde avslutte det, men han føles så kjent og kjær for meg, siden vi har kjent hverandre så lenge, så ja, det er vanskelig. Anonymkode: a31c6...1bf Jaja ikke bli skuffa når han finner en dame han vil satse på da. Anonymkode: be3f6...63d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #12 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Klarer liksom ikke forstå hvordan en mann kan ha sex i flere år, og i tillegg prate hele dagen på chat, og så .......likevel ikke ønske noe mer? Det er ufattelig for meg. Det er jo det perfekte forhold uten å være forpliktende. Dere har sex, han kan oppføre seg så kjærestete han vil, selv om det skaper følelser og forhåpninger hos deg, for tross alt "vi er ikke sammen og det har jeg sagt". Jeg selv har kasta flere slike menn på dør, som ikke vil forplikte seg, men ha en relasjon med alle fordelene som de dropper med en gang det ikke passer mer. Ikke la deg bruke... Anonymkode: 90f90...6b6 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #13 Del Skrevet 6 timer siden Enten så kutter du kontakten med han, eller så dumper han deg for en annen seinere. Anonymkode: 5b5be...383 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #14 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): TS her Du har rett i at jeg ikke sitter fast, og kan bestemme selv. Men jeg har bare så problemer med å forstå det der med å "slippe" å være i et forhold. Det er jo i et forhold man virkelig kan føle at man har noen å være glad i, og at noen er glad i en. Det er jo ikke en sur plikt å gi noe av seg selv? Det er jo stort sett veldig givende. Forstår ikke det der jeg. Jeg har allerede snakket med ham om det, flere ganger. Han blir ikke skremt, men kan fortsatt ikke gi noe mer enn han gjør nå. Det er jo helt klart at jeg burde avslutte det, men han føles så kjent og kjær for meg, siden vi har kjent hverandre så lenge, så ja, det er vanskelig. Anonymkode: a31c6...1bf Og nesten alle vil ha et forhold når de finner den rette. Du er ikke den rette. Så enkelt. Anonymkode: 7642d...c25 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #15 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): TS her Du har rett i at jeg ikke sitter fast, og kan bestemme selv. Men jeg har bare så problemer med å forstå det der med å "slippe" å være i et forhold. Det er jo i et forhold man virkelig kan føle at man har noen å være glad i, og at noen er glad i en. Det er jo ikke en sur plikt å gi noe av seg selv? Det er jo stort sett veldig givende. Forstår ikke det der jeg. Jeg har allerede snakket med ham om det, flere ganger. Han blir ikke skremt, men kan fortsatt ikke gi noe mer enn han gjør nå. Det er jo helt klart at jeg burde avslutte det, men han føles så kjent og kjær for meg, siden vi har kjent hverandre så lenge, så ja, det er vanskelig. Anonymkode: a31c6...1bf Ikke alle ønsker et forhold. Jeg har ingen interesse i et forhold. Jeg vil ha hjemmet for meg selv. Jeg vil styre hverdagen selv. Jeg ønsker friheten til å ikke hele tiden må ta hensyn til behovene og ønskene til en annen person. Jeg foretrekker å være singel, uten både mann og barn. At han fortsetter dette selv om han vet at du ønsker mer, er forresten dårlig gjort av han. Folk med samvittighet ville ha avsluttet det. Det er lenge siden jeg har hatt en fast sengepartner, men når en av de ønsket noe mer, avsluttet jeg det. Det er ikke riktig å utnytte følelsene til en person for å få egne behov dekket. Når han gjør det, stjeler han flere år av livet ditt hvor du kunne ha brukt tiden til å finne noen som ønsker akkurat det samme som deg. Siden han ikke bryr seg om deg, må du bry deg om deg selv. Han får alt han ønsker akkurat nå. Det er ingen grunn til å tro at han plutselig vil ha noe annet. Anonymkode: 42140...c4b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #16 Del Skrevet 6 timer siden Det er òg flaut for meg å ha en storebror av sorten. Om vi deler tilbøyelighet ønsker han å ha sex relativt ofte. Det løser han med å holde på med 7-10 elskerinner samtidig. Han mener det ikke er uetisk fordi han er tydelig til alle elskerinner at han ikke er ute etter noe forhold, sånn om de spør. De vet trolig ikke av en annen heller. Han er superhyggelig, elskelig og en fantastisk samtalepartner. Og det er til pass for han både at han innimellom faller for noen av kvinnene og at det har begynt å gå rykter om han. Den foretrukne måten kvinnene går videre på er å dumpe han ettertrykkelig og blokkere ham på alt av kanaler. Jeg er forøvrig ikke helt populær hos han, jeg har stilt kritiske spørsmål, sagt hva jeg mener og har fortalt hvor jeg henger på nett for å hindre at han snubler over meg. Oppsumert: dump han Hilsen Lillesøster Anonymkode: 9d2de...1da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #17 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ikke alle ønsker et forhold. Jeg har ingen interesse i et forhold. Jeg vil ha hjemmet for meg selv. Jeg vil styre hverdagen selv. Jeg ønsker friheten til å ikke hele tiden må ta hensyn til behovene og ønskene til en annen person. Jeg foretrekker å være singel, uten både mann og barn. At han fortsetter dette selv om han vet at du ønsker mer, er forresten dårlig gjort av han. Folk med samvittighet ville ha avsluttet det. Det er lenge siden jeg har hatt en fast sengepartner, men når en av de ønsket noe mer, avsluttet jeg det. Det er ikke riktig å utnytte følelsene til en person for å få egne behov dekket. Når han gjør det, stjeler han flere år av livet ditt hvor du kunne ha brukt tiden til å finne noen som ønsker akkurat det samme som deg. Siden han ikke bryr seg om deg, må du bry deg om deg selv. Han får alt han ønsker akkurat nå. Det er ingen grunn til å tro at han plutselig vil ha noe annet. Anonymkode: 42140...c4b Hun er da en voksen dame og har ansvar for seg selv, det er ikke som om han prøver å lure henne, han har sagt i klartekst at det ikke blir noe forhold ut av det, er hun ikke fornøyd er det hennes ansvar å gå videre. Anonymkode: be3f6...63d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellmannover190 Skrevet 5 timer siden #18 Del Skrevet 5 timer siden Mann her. Jeg har hatt to kortere forhold som jeg merket at glei over mot et slikt forhold, der jeg ikke fikk følelser mens damene fikk det. Vi delte nærhet og sex, men merket at jeg ikke klarte å utvikle mer en en tenning. Likte vennskapet og synes de er interessante personer, men ikke kjærlighet. Jeg avsluttet det fordi jeg synes det var urettferdig og fordi jeg var på utkikk etter et forhold. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #19 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hun er da en voksen dame og har ansvar for seg selv, det er ikke som om han prøver å lure henne, han har sagt i klartekst at det ikke blir noe forhold ut av det, er hun ikke fornøyd er det hennes ansvar å gå videre. Anonymkode: be3f6...63d Selvfølgelig har hun ansvar for seg selv. Det betyr ikke at det er greit å utnytte følelsene til andre mennesker for egen vinning. Jeg peker ut hans karakterbrist. Fyren vet at hun har følelser for han og ønsker noe mer, men i motsetning til samvittighetsfulle folk som ikke ønsker å bevisst såre andre og som derfor ville ha avsluttet det, har denne fyren ikke vist noen tegn til det. Han er kanskje ærlig om hva han vil, men det er basic folkeskikk og ikke noe man fortjener medalje for. Det bør være enda et tegn for Ts at denne mannen ikke er en person hun bør ønske å ha så tett innpå seg. Han bryr seg mer om hva hun kan gi ham enn hva dette gjør med henne. Anonymkode: 42140...c4b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #20 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Selvfølgelig har hun ansvar for seg selv. Det betyr ikke at det er greit å utnytte følelsene til andre mennesker for egen vinning. Jeg peker ut hans karakterbrist. Fyren vet at hun har følelser for han og ønsker noe mer, men i motsetning til samvittighetsfulle folk som ikke ønsker å bevisst såre andre og som derfor ville ha avsluttet det, har denne fyren ikke vist noen tegn til det. Han er kanskje ærlig om hva han vil, men det er basic folkeskikk og ikke noe man fortjener medalje for. Det bør være enda et tegn for Ts at denne mannen ikke er en person hun bør ønske å ha så tett innpå seg. Han bryr seg mer om hva hun kan gi ham enn hva dette gjør med henne. Anonymkode: 42140...c4b Jeg er uenig, vi har alle ansvar for oss selv, han har sagt hvor landet ligger og ts har godtatt avtalen, er hun misfornøyd så er det hennes ansvar å avslutte. Anonymkode: be3f6...63d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå