AnonymBruker Skrevet 24. april #1 Skrevet 24. april Vurderer å dra på yoga festivalen på Nøsen yoga hotell. Jeg liker yoga og synes programe høres gøy ut, men er litt usiker for jeg har ingen å reise med så jeg blir allene. Jeg trives egentlig greit i mitt eget selskap, men er red det kan bli kleint å spise allene og delta på diverse timer allene. Så lurer på om noen her har vært der før og kan si noe om oppleget? Er det mulig og kose seg allene der? Anonymkode: 9746b...e6f 1
AnonymBruker Skrevet 24. april #2 Skrevet 24. april Jeg har ikke vært der, men jeg har reist solo på flere yogacamper andre steder, og det har aldri vært noe problem. Har møtt flere andre som også har reist alene, mens andre reiser sammen med ei venninne eller evnt en kjæreste. Anonymkode: 99a14...acb 2 1
AnonymBruker Skrevet 24. april #3 Skrevet 24. april Du blir ikke alene, i de fleste sånne settinger blir man inkludert, det er en stor del av yogasamfunnet. Dessverre er man i en boble, så en del kontakter man får kan gå tapt i ettertid. Anonymkode: 2bbdd...4c8 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå