Gå til innhold

Recrea forte-flass og hårtap...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

skjønt at man kan miste mer hår en liten periode, men hvor lenge? har i tillegg begynt å flasse mye....vurderer å bare kutte ut, men kjipt hvis det bare er tiden til hjelp og... brukt 4-5 uker nå

Anonymkode: 72e4f...db3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det ikke veldig vanlig med "shedding" når man starter med minoxidil? Det går nok over, det må gjøres plass for hår i en aktiv fase. Men det kan hende at 5% er for høyt for deg, prøv 2% en periode

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

skjønt at man kan miste mer hår en liten periode, men hvor lenge? har i tillegg begynt å flasse mye....vurderer å bare kutte ut, men kjipt hvis det bare er tiden til hjelp og... brukt 4-5 uker nå

har brukt en stund i fjør, mista litt hår i 2 uker kansje men det kom tilbake etterhvert. Men jeg flasset ikke. (brukte kun en gang/dagen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
NatNat skrev (7 minutter siden):

har brukt en stund i fjør, mista litt hår i 2 uker kansje men det kom tilbake etterhvert. Men jeg flasset ikke. (brukte kun en gang/dagen)

ok, bruker den 2 ganger. Merket du noe bedring da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

ok, bruker den 2 ganger. Merket du noe bedring da? 

ja, det gjorde jeg men måtte stoppe siden jeg fikk hjertebank av den etter noen måneder. Prøvde 2 ganger og hvergang, fikk jeg hjertebank.. Det skjer men det er ikke den vanligste bieffekten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
NatNat skrev (På 25.4.2025 den 12.37):

ja, det gjorde jeg men måtte stoppe siden jeg fikk hjertebank av den etter noen måneder. Prøvde 2 ganger og hvergang, fikk jeg hjertebank.. Det skjer men det er ikke den vanligste bieffekten

oi...har faktisk ved et par anledninger hatt hjertebank i det siste selv...mulig tilfeldig da men... Har brukt den 2 ggr, men prøver nå med kun morgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

oi...har faktisk ved et par anledninger hatt hjertebank i det siste selv...mulig tilfeldig da men... Har brukt den 2 ggr, men prøver nå med kun morgen

Bruker du 2% eller 5 % minoxidil? Kan være lurt med lavere dose og bare 1 gang om dagen hvis du opplever bivirkninger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...