Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

skjønt at man kan miste mer hår en liten periode, men hvor lenge? har i tillegg begynt å flasse mye....vurderer å bare kutte ut, men kjipt hvis det bare er tiden til hjelp og... brukt 4-5 uker nå

Anonymkode: 72e4f...db3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

ingen?

Skrevet

Er det ikke veldig vanlig med "shedding" når man starter med minoxidil? Det går nok over, det må gjøres plass for hår i en aktiv fase. Men det kan hende at 5% er for høyt for deg, prøv 2% en periode

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

skjønt at man kan miste mer hår en liten periode, men hvor lenge? har i tillegg begynt å flasse mye....vurderer å bare kutte ut, men kjipt hvis det bare er tiden til hjelp og... brukt 4-5 uker nå

har brukt en stund i fjør, mista litt hår i 2 uker kansje men det kom tilbake etterhvert. Men jeg flasset ikke. (brukte kun en gang/dagen)

AnonymBruker
Skrevet
NatNat skrev (7 minutter siden):

har brukt en stund i fjør, mista litt hår i 2 uker kansje men det kom tilbake etterhvert. Men jeg flasset ikke. (brukte kun en gang/dagen)

ok, bruker den 2 ganger. Merket du noe bedring da? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

ok, bruker den 2 ganger. Merket du noe bedring da? 

ja, det gjorde jeg men måtte stoppe siden jeg fikk hjertebank av den etter noen måneder. Prøvde 2 ganger og hvergang, fikk jeg hjertebank.. Det skjer men det er ikke den vanligste bieffekten

AnonymBruker
Skrevet
NatNat skrev (På 25.4.2025 den 12.37):

ja, det gjorde jeg men måtte stoppe siden jeg fikk hjertebank av den etter noen måneder. Prøvde 2 ganger og hvergang, fikk jeg hjertebank.. Det skjer men det er ikke den vanligste bieffekten

oi...har faktisk ved et par anledninger hatt hjertebank i det siste selv...mulig tilfeldig da men... Har brukt den 2 ggr, men prøver nå med kun morgen

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

oi...har faktisk ved et par anledninger hatt hjertebank i det siste selv...mulig tilfeldig da men... Har brukt den 2 ggr, men prøver nå med kun morgen

Bruker du 2% eller 5 % minoxidil? Kan være lurt med lavere dose og bare 1 gang om dagen hvis du opplever bivirkninger. 

AnonymBruker
Skrevet
medlem555 skrev (9 timer siden):

Bruker du 2% eller 5 % minoxidil? Kan være lurt med lavere dose og bare 1 gang om dagen hvis du opplever bivirkninger. 

5%
har gått over til 1 gang om dagen nå  så får vi se :)

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

ok, pass på og du kan eventuelt stoppe recrea for ei uke/10 dager.. og se om det forsvinner eller om det noe annet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...