AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:08 #1 Del Skrevet torsdag kl 17:08 skjønt at man kan miste mer hår en liten periode, men hvor lenge? har i tillegg begynt å flasse mye....vurderer å bare kutte ut, men kjipt hvis det bare er tiden til hjelp og... brukt 4-5 uker nå Anonymkode: 72e4f...db3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:22 #2 Del Skrevet i går, 10:22 ingen? Anonymkode: 72e4f...db3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
medlem555 Skrevet i går, 10:26 #3 Del Skrevet i går, 10:26 Er det ikke veldig vanlig med "shedding" når man starter med minoxidil? Det går nok over, det må gjøres plass for hår i en aktiv fase. Men det kan hende at 5% er for høyt for deg, prøv 2% en periode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NatNat Skrevet i går, 10:27 #4 Del Skrevet i går, 10:27 AnonymBruker skrev (17 timer siden): skjønt at man kan miste mer hår en liten periode, men hvor lenge? har i tillegg begynt å flasse mye....vurderer å bare kutte ut, men kjipt hvis det bare er tiden til hjelp og... brukt 4-5 uker nå Anonymkode: 72e4f...db3 har brukt en stund i fjør, mista litt hår i 2 uker kansje men det kom tilbake etterhvert. Men jeg flasset ikke. (brukte kun en gang/dagen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:35 #5 Del Skrevet i går, 10:35 NatNat skrev (7 minutter siden): har brukt en stund i fjør, mista litt hår i 2 uker kansje men det kom tilbake etterhvert. Men jeg flasset ikke. (brukte kun en gang/dagen) ok, bruker den 2 ganger. Merket du noe bedring da? Anonymkode: 72e4f...db3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NatNat Skrevet i går, 10:37 #6 Del Skrevet i går, 10:37 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): ok, bruker den 2 ganger. Merket du noe bedring da? Anonymkode: 72e4f...db3 ja, det gjorde jeg men måtte stoppe siden jeg fikk hjertebank av den etter noen måneder. Prøvde 2 ganger og hvergang, fikk jeg hjertebank.. Det skjer men det er ikke den vanligste bieffekten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden NatNat skrev (På 25.4.2025 den 12.37): ja, det gjorde jeg men måtte stoppe siden jeg fikk hjertebank av den etter noen måneder. Prøvde 2 ganger og hvergang, fikk jeg hjertebank.. Det skjer men det er ikke den vanligste bieffekten oi...har faktisk ved et par anledninger hatt hjertebank i det siste selv...mulig tilfeldig da men... Har brukt den 2 ggr, men prøver nå med kun morgen Anonymkode: 72e4f...db3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
medlem555 Skrevet 1 time siden #8 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 time siden): oi...har faktisk ved et par anledninger hatt hjertebank i det siste selv...mulig tilfeldig da men... Har brukt den 2 ggr, men prøver nå med kun morgen Anonymkode: 72e4f...db3 Bruker du 2% eller 5 % minoxidil? Kan være lurt med lavere dose og bare 1 gang om dagen hvis du opplever bivirkninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå