AnonymBruker Skrevet 23. april #1 Skrevet 23. april Går meg vill i alle alternativene! Hvilken liker du best? Hvilken hører du på for tiden? Kom gjerne med flere alternativ. Anonymkode: 1b21e...ad8
anon01 Skrevet 23. april #2 Skrevet 23. april Disse hører jeg på fortløpende som episodene kommer ut: Lev vel med Linnea Myhre Lørdagsrådet Avhørt Erlend og Kevin holder kontakt (min favoritt per dags dato! men om du ikke liker de komikerne, så er det ingen podkast for deg) Spårtsklubben Tingenes Tilstand Svarttrost dok Det aller snakker om med Siri og Kim Debreif med Dag Sørås Baarli og Benjamin går i terapi Synnøve og Vanessa Samtlige er gratis. Både Svartrrost dok og Avhørt kan abonneres på, da får man aktuelle krimpodkaster fortløpende
AnonymBruker Skrevet 23. april #3 Skrevet 23. april Misjonen Desken Brenner Spårtsklubben Anonymkode: df564...a52
Gogglebox Skrevet 23. april #4 Skrevet 23. april Liker podcaster som snakker om tv-serier eller som har et fast tema/oppsett. Hadde ikke klart sånne skravlepodcaster. Hører på Off Menu - to komikere fra UK som ber kjente personer gå igjennom favorittrettene sine Office Ladies - Angela Kinsey og Jenna Fischer som tar for seg en og en episode fra The Office med bts-info og ofte intervjuer med andre i rollebesetningen eller bak kamera Filmpolitets Wheel Of Time-spesial har jeg hørt på nå etter hver wot episode Taskmaster the Podcast - tar for seg hver episode med taskmaster uk (kongen befaler) liker generelt mest engelskspråklige podcaster, men skjønner at det ikke er for alle.
Slarti Skrevet 23. april #5 Skrevet 23. april (endret) Desidert fav No Such Thing as a Fish - Britisk humoristisk kunnskapspodkast laget av somme folkene som har QI https://en.wikipedia.org/wiki/No_Such_Thing_as_a_Fish Etterfulgt av Lateral - Humoristisk kunnskap igjen. men en annen vri Lateral with Tom Scott ellers går det på mye fra BBC. For eks Bad People. - True Krime People fixing the world. - Aner ikke sjanger, men handler om folk som prøver å løse verdens problemer Sliced bread. - Diskuterer mye om produkter, om det er bra eller ikke. More or less: Behind the stats - Podcast om statistikk i verdens nyhetsbilde Curious Cases - Vitenskap på en humoristisk måte. You're Dead to me - Historie på en humoristisk måte. Var en del fra NRK i lista før (er der ennå) Men etter du må ha NRK sin egen app så ble det plutselig ikke noe podcaster fra NRK lenger. Orker ikke flere apper. Vil ha alt på en plass å høre i rekkefølgen jeg ønsker. Endret 23. april av Slarti la til beskrivelse av podcastene (type podcast)
AnonymBruker Skrevet 23. april #6 Skrevet 23. april Jeg hører på Betwixt the Sheets! En «sex historian» (på ekte) som intervjuer folk om alt fra dinosaursex til Dronning Victoria til bordeller i Pompeii. Anonymkode: 34e5d...676
AnonymBruker Skrevet 23. april #7 Skrevet 23. april Hele historien. Er generelt glad i NRK. Kunne ramset opp mange favoritter. Men å høre Tobias, Liv, Ari, Orderud, er slike podcaster jeg forsvinner helt inn i. Øyeblikket er også en stor favoritt. Anonymkode: a694d...cec 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå