AnonymBruker Skrevet onsdag kl 11:27 #1 Del Skrevet onsdag kl 11:27 Har hatt feber siden fredag, men siden mandag bare om kveldene. Er det normalt? Har ingen smerter i halsen eller hodet som jeg har pleid ellers ved div virus. Ikke snørrete engang. Litt slim i halsen, lett vondt i hodet, øresus og diare bare i går. Null matlyst. Anonymkode: 090f4...e86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 13:20 #2 Del Skrevet onsdag kl 13:20 Ja, noen ganger er det jo litt sånn at man blir verre mot kvelden igjen om man er syk Anonymkode: e0b17...16b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:10 #3 Del Skrevet onsdag kl 14:10 Det er normalt med feber bare om kvelden. Temperaturen pleier å bli høyere på kvelden. Men det er litt mer rart å ha feber over såpass mange dager uten noen særlig andre klare tegn til infeksjon. Evt. så er det kanskje et magevirus, siden matlysten er borte og du har hatt diaré ved en anledning? Men jeg syns det høres ut som feberen er uten klar årsak, og ville kontaktet lege for en sjekk nå. Anonymkode: 6d666...7df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:05 #4 Del Skrevet onsdag kl 18:05 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er normalt med feber bare om kvelden. Temperaturen pleier å bli høyere på kvelden. Men det er litt mer rart å ha feber over såpass mange dager uten noen særlig andre klare tegn til infeksjon. Evt. så er det kanskje et magevirus, siden matlysten er borte og du har hatt diaré ved en anledning? Men jeg syns det høres ut som feberen er uten klar årsak, og ville kontaktet lege for en sjekk nå. Anonymkode: 6d666...7df Hoster av og til opp klumper med slim, så blir vel legetime i morgen. Har neppe feber når kommer til legen, men greit å utelukke lungeinfeksjon Anonymkode: 090f4...e86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå