Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er på utkikk etter en hårkur for tørt, fint hår. Altså en som ikke tynger ned typisk skandinavisk hår. Gjerne en som skal vaskes ut🙂

Noen som har noe å anbefale? 

Anonymkode: b9dad...1ef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurer også på det.  Er det nødvendig med hårkur?  Jeg var hos frisør for en klipp i dag, men ble presset noe veldig om hårkur.  Jeg takket nei, for jeg hadde egentlig ikke råd til noe mer enn en høyst nødvendig klipp.  Hun maste om at håret kunne brekke hvis det ikke fikk kur.  Jeg har aldri pleid å bruke noe annet enn shampoo og balsam.

Skrevet

Vil anbefale Wella Ultimate Repair Mask. Gjer ikkje håret tungt samstundes som den reparerer håret for skadar og tørrhet.

AnonymBruker
Skrevet

Et veldig godt budsjettalternativ er Garnier Banana Food. Jeg bruker den gjerne som en over night maske i litt mindre mengder. 

Ellers er K18 helt fantastisk, silkemykt hår, uten at det blir tungt. Men denne er leave in. 

Anonymkode: ac778...8b0

AnonymBruker
Skrevet

Olaplex Hair Perfector No.3

Anonymkode: f59bd...c31

Skrevet

Bruker K18 en gang i måneden og brioge superfoods avocado + kiwi hver andre uke. Sistnevnte er uten proteiner og er fin til hverdagsbruk. 

AnonymBruker
Skrevet

Hva slags kur trenger du, protein eller fukt? Protein er hvis du har bleket hår, skal ikke brukes ellers. Har nettopp kjøpt denne fra Morrocoainoil som skal være godt egnet for tynt/fint hår, men har ikke testet den enda. Den er for fuktighet. Fåes hos flere frisørsalonger.

https://fredrikoglouisa.no/produkt/weightless-hydrating-mask-250-ml/?gad_source=1&gbraid=0AAAAADEe18Lr7VzXAmMPJ-I-8nHvGtUq8&gclid=CjwKCAjwwqfABhBcEiwAZJjC3pCerkStkqGjjcbAbuHu9N-QcyElXhG2IOVNDj18lVqCIXgwzw2KOBoC1V8QAvD_BwE

Anonymkode: 6dc1b...c7f

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Denne bruker jeg. Synes den er genial. Håret blir silkemykt etterpå.

Screenshot_20250424-134957.png

Anonymkode: d34ad...fd8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...