Gå til innhold

pc'n fryser og henger seg opp


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1

Min samboer lastet ned noen oppdateringer fra microsoft da pc'n plutselig hang seg. Musa og tastaturet funker ikke. Han har skrudd av og på pc'n flere ganger, men da skjer bare det samme. Musen og tastaturet fungerer i 10 sek, før alt henger seg og ingenting funker lenger. Batterier osv er eliminert som årsak, det må være noe med selve pc'n.

Noen som har forslag til hva som kan gjøres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Dere bruker ikke tilfeldigvis en kopi av Windows XP? Det gjør jeg, og jeg opplevde noe ala det du skriver da jeg skulle laste ned oppdateringer. Prøv og start pc'n i sikkermodus og foreta en systemgjenoppretting til et tidspunkt før mannen din begynte å laste ned oppdateringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min opplevde dette med PC'en sin og det viste seg å være et virus som ikke ble funnet ved vanlig virus- søk. Han formaterte PC'en og la inn operativsystemet på nytt, og problemet var borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

I følge NetShop skyldes feilen den siste windows update, som feilaktig tror at vår versjon av xp er en ulovlig kopi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Vi har gjenopprettet pc'n til før oppdateringene slik som gjest over her sa, og da fungerte det igjen. problemet er nå at oppdateringen har kommet igjen, og det går ikke an å velge den bort eller slette den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
I følge NetShop skyldes feilen den siste windows update, som feilaktig tror at vår versjon av xp er en ulovlig kopi.

Ring til Microsoft. MS har gjort det slik at du må ringe inn hver gang fra installasjon nr 2 og oppover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...