AnonymBruker Skrevet 23. april 2025 #1 Skrevet 23. april 2025 Har noen opplevd å ha langvarig vond hals med litt blodig oppspytt noen gang? Jeg har hatt vondt i halsen veldig lenge nå, det kommer litt i bølgedaler, og når jeg tror det er på vei til å bli bedre, så øker det på igjen. Når jeg pusser tennene på kvelden, kan det komme såvidt litt blod når jeg spytter ut igjen tannpastaen. Det virker ikke å komme fra tannkjøtt e.l., men når jeg spytter fra dypt nede i halsen, om dere skjønner. Jeg har vært hos lege, som henviste meg til ØNH. ØNH-legen fant ikke noe galt, men henviste meg for sikkerhets skyld til CT av hals og lunger. Ingen funn der heller. Men halsen forblir vond, og jeg er til tider litt hes, og har tørrhoste litt av/på. Og de bloddråpene bekymrer veldig. Ønsker derfor høre om andre har lignende erfaring, og om det gikk over av seg selv? Anonymkode: 41475...823
AnonymBruker Skrevet 23. april 2025 #2 Skrevet 23. april 2025 Det er vel irritert nedi der, så ikke det minste rart om det kommer litt blod i spyttet. Anonymkode: 8b95b...4ce
AnonymBruker Skrevet 23. april 2025 #3 Skrevet 23. april 2025 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er vel irritert nedi der, så ikke det minste rart om det kommer litt blod i spyttet. Anonymkode: 8b95b...4ce Ja du har sikkert rett. Skjønner bare ikke hva som skjer. Har hatt vond hals siden jul, som så ut til å bli litt bedre i midten av mars, for deretter å slå til igjen for fullt et par uker etterpå. Ingen feber eller forkjølelse ellers, ingen utslag på crp. Begynner å bli bekymret, og det lille blodet som dukker opp, hjelper ikke på bekymringen😔 Anonymkode: 41475...823
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå