AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #1 Del Skrevet 10 timer siden Jenta mi fyller 4 år i mai og hun vil feire det på McDonalds. Jeg har 2 spørsmål tild dere...i avd hennes er det barn som er født i 2020 og 2021. Inviterer vi alle blir det akkurat 20 barn. Inviterer vi kun 2021 kullet blir det 11 barn. Det er ikke snakk om penger..men hva syns dere er rett? Invitere hele avd eller kun den aldersgruppen dattera mi hører til? Og så har dattera mi lyst til å invitere fem barn fra familien. De er 9, 5 og 4 år gamle. Er det innafor å invitere barn fra familien når man feirer med barnehage? Vi skal ikke ha egen familie bursdag. Det blir kun denne på Mcdonalds Anonymkode: 1930d...4b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #2 Del Skrevet 10 timer siden Kan dere ikke heller be alle jentene f.eks? Ellers ville jeg bedt hele gruppen. Men McDonald’s med fireåringer? Hva er planen for bursdagen? De blir fort ferdig med å spise, hva skal dere gjøre etterpå? Jeg hadde lagt feiringen et annet sted. Jeg hadde også latt være å be barn fra familien, unntak er eventuelt søsken som må være med Anonymkode: fbe7e...700 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #3 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kan dere ikke heller be alle jentene f.eks? Ellers ville jeg bedt hele gruppen. Men McDonald’s med fireåringer? Hva er planen for bursdagen? De blir fort ferdig med å spise, hva skal dere gjøre etterpå? Jeg hadde lagt feiringen et annet sted. Jeg hadde også latt være å be barn fra familien, unntak er eventuelt søsken som må være med Anonymkode: fbe7e...700 Feiringen foregår kun 1.5 time. Spise, leke på den lille lekeplassen de har, spise kake, dele ut godteri poser. Vipps så er 1.5time over Ts Anonymkode: 1930d...4b1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #4 Del Skrevet 9 timer siden McDonalds passer best for små grupper og gjerne litt eldre. 4-åringer må/bør vel også ha med seg en voksen. Hva skal dere gjøre på McDonalds etter dere har spist? Anonymkode: 8da9c...e15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #5 Del Skrevet 9 timer siden Hadde aldri takket ja til en slik invitasjon. Anonymkode: 3e4c1...bc1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 9 timer siden #6 Del Skrevet 9 timer siden 25 barn pluss voksne på McDonalds høres ut som oppskriften på kaos... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #7 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hadde aldri takket ja til en slik invitasjon. Anonymkode: 3e4c1...bc1 Fordi? Anonymkode: f9ace...3ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #8 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Feiringen foregår kun 1.5 time. Spise, leke på den lille lekeplassen de har, spise kake, dele ut godteri poser. Vipps så er 1.5time over Ts Anonymkode: 1930d...4b1 Dere bør ihvertfall ha en liten gruppe, ikke tjue barn pluss foreldre. Pleier ikke være så romslig på McDonald’s Anonymkode: fbe7e...700 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #9 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Fordi? Anonymkode: f9ace...3ac 4 årsdag på McDonalds? Nei takk. Skjønner ikke at 4 åringen i det hele tatt skjønner at det er en mulighet. Anonymkode: 3e4c1...bc1 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #10 Del Skrevet 9 timer siden Det er svært mange som er opptatt av kosthold. Tenker du at alle foreldrene i barnehagen ønsker å la barnet sitt spise på McDonald’s? Er det vanlig at foreldre gjør det egentlig? Tror ikke det? Vi hadde ikke takket ja til en slik invitasjon. Anonymkode: bfe29...e8f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #11 Del Skrevet 9 timer siden Synes det høres både voldsomt ut med 20 4-åringer på McDonald's, og som et dårlig opplegg. Er da ikke mye gøy for 20 stk å leke i det miniatyrlekerommet de har? Det finnes ikke heller et lite lekeland eller noe slikt dere kan ha det på? Eller om barnehagen lar foreldre låne rom eller ha det på uteområdet til barnehagen? Det må da være mye gøyere og bedre tilrettelagt? Anonymkode: cdff4...f2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #12 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er svært mange som er opptatt av kosthold. Tenker du at alle foreldrene i barnehagen ønsker å la barnet sitt spise på McDonald’s? Er det vanlig at foreldre gjør det egentlig? Tror ikke det? Vi hadde ikke takket ja til en slik invitasjon. Anonymkode: bfe29...e8f Selve maten er jo ikke noe verre enn hva de serverer på feks lekeland, eller pølser/pizza som ofte serveres i barnebursdag. Barn tar selvfølgelig ikke skade av en tur på McDonald’s uansett. Anonymkode: fbe7e...700 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #13 Del Skrevet 9 timer siden Jeg hadde 6 års dag til min mellomste på Mc Donnalds. Jeg var høygravid og tenkte det var en enkel løsning. Vel 20, delvis ukjente barn på Mc Donnalds som løp alle veier. Jammen var jeg svett! Jeg hadde aldri gått inn på det prosjektet med 4 åringer. Men om du absolutt vil, ville jeg valgt minst mulig gruppe og krav om at foreldrene ble med. Veldig kjedelig å få en 4 åring på frifot. Anonymkode: d711b...f14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #14 Del Skrevet 9 timer siden Bursdag for 4-åringer på McDonalds? Sorry, men det er litt trist og lukter ressurssvakt lang vei. Hadde skilt seg ut negativt i alle barnehager mine barn har gått i. Bursdager andre steder enn hjemme har det generelt vært lite av fram til ca 5.klasse, og da har det vært aktivitetsbursdager (Megazone, bowling, Fangene på fortet"), ikke trist junkfood-restaurant. Kan dere ikke lage en enkel bursdag hjemme, evt en utebursdag? Det blir da lettere å få til god lek, og foreldrene får ikke så dårlig inntrykk av dere. Barn i den alderen har ikke så store forventninger. Anonymkode: efb01...25c 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #15 Del Skrevet 9 timer siden Hjelpes! Det der hadde jeg aldri takket ja til. Kommer til å bli totalt kaos. Kan dere ikke heller låne barnehagen eller en gymsal? Anonymkode: 42403...740 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #16 Del Skrevet 9 timer siden Som firebarns-forelder kan jeg med hånden på hjertet si at de bursdagene som har vært mest vellykkede har de vi har hatt hjemme. Ungene synes det er veldig stas både se hverandre sine hus og å vise frem rom og leker til vennene sine. Er også helt overbevist om at barna knytter tettere vennskap når de er med hverandre hjem. Anonymkode: 8da9c...e15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #17 Del Skrevet 9 timer siden Da jeg var barn på starten av 90-tallet så hadde McDonalds et bursdagsopplegg. Kan hende ts også tenker tilbake på dette. Da hjalp de som jobbet der til med bursdagen, alle fikk være med bak og lage sin egen is, det var smaksprøver osv. Men dette opplegget har de sluttet med. til ts, jeg tror jeg ville valgt bhg feiringen på f.eks. Leos lekeland, og gått på mc Donalds bare du og henne eller nærmeste familie/søsken/kusine osv. Anonymkode: 6d1fd...06f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå