Gå til innhold

Syk, så syk igjen!?!?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Holder på å bli gal 😭😭😭 Ble syk helt i starten av mars, startet med litt halsvondt og utviklet seg til en skikkelig luftveisinfeksjon med slimhoste og forkjølelse.

Siden det ikke gikk over så var jeg hos lege før påske for å ta prøver, alle var negative og jeg fikk cosylan mot hosten for å komme meg igjennom påsken. Så våkner jeg i dag og føler meg skikkelig syk 😭😭 har plutselig fått vondt i halsen, slimhosten er værre og jeg føler jeg har startet helt på nytt 😭

Holder på å bli gal, jeg er så lei av å føle meg dårlig og av denne sinnsyke hosten....!!

Alle tips taes imot med stor takk 😭

Anonymkode: 5057f...504

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Holder på å bli gal 😭😭😭 Ble syk helt i starten av mars, startet med litt halsvondt og utviklet seg til en skikkelig luftveisinfeksjon med slimhoste og forkjølelse.

Siden det ikke gikk over så var jeg hos lege før påske for å ta prøver, alle var negative og jeg fikk cosylan mot hosten for å komme meg igjennom påsken. Så våkner jeg i dag og føler meg skikkelig syk 😭😭 har plutselig fått vondt i halsen, slimhosten er værre og jeg føler jeg har startet helt på nytt 😭

Holder på å bli gal, jeg er så lei av å føle meg dårlig og av denne sinnsyke hosten....!!

Alle tips taes imot med stor takk 😭

Samme situasjon som meg da! Ikke morsomt....vi burde kanskje hatt sterkere medisiner/antibiotika 

Anonymkode: 7307c...f58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Samme situasjon som meg da! Ikke morsomt....vi burde kanskje hatt sterkere medisiner/antibiotika 

Anonymkode: 7307c...f58

Legen gir jo ikke ut det når det kun er virus.. alle prøvene var negative. Buuuuu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...