AnonymBruker Skrevet 23. april 2025 #41 Skrevet 23. april 2025 Vi har brukt sele på overkroppen av typen det er linket til her på flyplasser og i store folkemengder (17.mai o.l.). Ser ingen problemer med å bruke det, er bare en periode de skal gjennom. Jeg gikk visst også i bånd i den alderen, mine foreldre syntes det var helt på sin plass at jeg også fikk en unge som stakk av 😂 Anonymkode: 7db3e...758 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2025 #42 Skrevet 23. april 2025 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Vi har brukt sele på overkroppen av typen det er linket til her på flyplasser og i store folkemengder (17.mai o.l.). Ser ingen problemer med å bruke det, er bare en periode de skal gjennom. Jeg gikk visst også i bånd i den alderen, mine foreldre syntes det var helt på sin plass at jeg også fikk en unge som stakk av 😂 Anonymkode: 7db3e...758 Hahha - jeg som var englebarn da jeg var liten… stakk aldri av.. 😆 må være far da 😂😂 men når det er sagt er jeg jo kjempetaknemlog for at hen er aktiv og frisk. Fornuften kommer vel etter hvert. Uansett en skikkelig moroklump Anonymkode: 6e4fb...466
AnonymBruker Skrevet 23. april 2025 #43 Skrevet 23. april 2025 AnonymBruker skrev (På 22.4.2025 den 17.51): Nå kjenner jeg at jeg lurer jeg veldig på hvor gammel du er. Din svigermor er er født på 80 tallet, og har rukket å få et så voksent barn at han har giftet seg😱 Anonymkode: f9eef...f99 Vet du ikke hvilket århundre vi er i...? Jeg er født 90, og mitt eldste barn er 15 år. Hadde jeg vært født i 80, kunne barnet mitt vært 25. TS: Når man ser hvor mange barn som forsvinner, så tenker jeg at det er innafor å bruke sele. En ting er at de kan stikke av, en annen er jo at noen kan ta dem. Et lite ubevoktet øyeblikk, og barnet er tatt av noen. Dette er krisetanker, men likevel så er dette en realitet for noen barn. Anonymkode: 3c6cc...9c6 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2025 #44 Skrevet 23. april 2025 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Vet du ikke hvilket århundre vi er i...? Jeg er født 90, og mitt eldste barn er 15 år. Hadde jeg vært født i 80, kunne barnet mitt vært 25. TS: Når man ser hvor mange barn som forsvinner, så tenker jeg at det er innafor å bruke sele. En ting er at de kan stikke av, en annen er jo at noen kan ta dem. Et lite ubevoktet øyeblikk, og barnet er tatt av noen. Dette er krisetanker, men likevel så er dette en realitet for noen barn. Anonymkode: 3c6cc...9c6 Enig. Det er skremmende. Så jeg er villig til å la noen se rart/stygt på meg om det holder barnet mitt trygt. Anonymkode: 6e4fb...466
Linn202187 Skrevet 24. april 2025 #45 Skrevet 24. april 2025 AnonymBruker skrev (På 22.4.2025 den 19.09): Hva slags sele bruker du? Anonymkode: 6e4fb...466 Bruker denne: https://fyndiq.no/produkt/ski-og-snowboardsele-for-barn-svart-skisele-med-deta-perfet-d10a2f23279c44cb/ 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2025 #46 Skrevet 26. april 2025 Enda et spørsmål til dere som bruker sele. Hender det at barnet faller pga den? Min løper av gårde i vill fart til tider og ser for meg at selen ville kunne få ham til å falle om han gjør det med sele på… alt man bekymrer seg over, jeg vet…. 🙈 Anonymkode: 6e4fb...466
AnonymBruker Skrevet 26. april 2025 #47 Skrevet 26. april 2025 Kan ikke huske at vårt barn har falt pga selen, men han kan bli irritert hvis det ikke går fort nok på sykkel eller hvis jeg stopper han opp pga trafikk eller andre hindringer 🫣 prøver også å la han merke minst mulig til den, så prøver å ikke holde tilbake for mye. Eks tenker jeg at han må lære seg at å kjøre i et hull i asfalten kan gjøre at man faller og sånn. Men selvfølgelig da med voksenbriller på, så kan jo være at jeg trekker han tilbake automatisk hvis jeg ser at han kan skade seg litt for mye. Og på brygger har jeg holdt han stramt, men tenker å slacke det litt opp til våren og sommeren, fordi det er jo litt trening i å falle i vannet også (gitt at han har redningsvest og jeg har med ekstra skift).. Anonymkode: b1934...19d
AnonymBruker Skrevet 26. april 2025 #48 Skrevet 26. april 2025 AnonymBruker skrev (På 23.4.2025 den 21.48): Vet du ikke hvilket århundre vi er i...? Jeg er født 90, og mitt eldste barn er 15 år. Hadde jeg vært født i 80, kunne barnet mitt vært 25. TS: Når man ser hvor mange barn som forsvinner, så tenker jeg at det er innafor å bruke sele. En ting er at de kan stikke av, en annen er jo at noen kan ta dem. Et lite ubevoktet øyeblikk, og barnet er tatt av noen. Dette er krisetanker, men likevel så er dette en realitet for noen barn. Anonymkode: 3c6cc...9c6 25 er tidlig til å være gift da! Anonymkode: f9eef...f99 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå