AnonymBruker Skrevet 22. april #1 Skrevet 22. april Er nettforum, hvor du er anonym , og ventilere om diverse saker , en god ting? Syns det er mye rart på KG i alle fall Anonymkode: 10385...0e9
Daisy-love Skrevet 22. april #2 Skrevet 22. april Ikke alle har så mange, og i de trådene en ikke «rotter» seg sammen mot TS som alt er i sårbar posisjon så tenker jeg det kan være veldig fint. Noen problemstillinger ønsker en ikke å dele med nære, eller en har ingen nære å ta det med. Jeg tror vi alle trenger å ventilere litt. Før eller siden koker det over for de fleste om ikke. Jeg tror likevel en skal være litt bevisst på hvor sårbar en gjør seg på f.eks KG. En må tåle ulike meninger, men også at enkelte er direkte stygge. Det vet en ikke på forhånd. Så ja sånn generelt tenker jeg det er en god ting, bare en er litt bevisst, og heller trekker seg ut om det blir for mye. Litt for mange gjemmer seg bak tastaturet med en anonymkode. Jeg setter selv pris på felleskapet her inne, selv om det er litt ulikt, og en del er ganske krasse. Jeg prøver å ikke være det selv, men glipper jeg også dessverre. 1
AnonymBruker Skrevet 22. april #3 Skrevet 22. april Det spørs jo litt hva man bruker forumet til. Jeg bruker forum mye til å tilegne meg informasjon, spesielt mer inside informasjon man ikke får andre steder. For det er fyfy å diskutere. Nå henviser jeg til det svenske forumet. Opplever at de er mye mer sakligere der, spesielt i krim kategorien. Har ikke lest i så mange andre. På KG er det mye rart, og man kan nesten ikke forvente å ventilere seg lenger uten at noen kommer inn for å kritisere. Samtidig må man kunne respektere at noen har andre meninger. Anonymkode: e6bc1...2e3
Perine Skrevet 23. april #4 Skrevet 23. april Det fyller et slags behov, tror jeg. Jeg har vært med i noen slike til og fra i ganske mange år, men det hender at det blir litt utrivelig, og da bare går jeg.
AnonymBruker Skrevet 25. april #5 Skrevet 25. april On 4/22/2025 at 3:21 PM, AnonymBruker said: Er nettforum, hvor du er anonym , og ventilere om diverse saker , en god ting? Syns det er mye rart på KG i alle fall Anonymkode: 10385...0e9 Ja det er en god ting, om man bruker det rett og ikke misbruker det. Jeg tror mange er her inne bare for å flykte fra virkeligheten, det blir som alt annen junk-underholdning. Blir fort mye bortkastet tid, uten virkelig å sitte igjen med hverken nye minner eller kunnskap. Anonymkode: 782a8...f38
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå