AnonymBruker Skrevet 21. april #1 Skrevet 21. april Hvilken hurtigmat og på hvilken restaurant-kjede synes dere man får mest valuta for pengene? Da tenker jeg både på hvor mye mat man får og hva det smaker. Anonymkode: 72fd3...17e
Queen19 Skrevet 21. april #2 Skrevet 21. april Jeg syns Jønk leverer både bra, og mye mat for pengene.
AnonymBruker Skrevet 21. april #3 Skrevet 21. april Det er vel lite som slår tradisjonell "kinamat" når det kommer til valuta for pengene. Får jo gigantiske porsjoner for en billig penge. Anonymkode: 2694f...6f4 5
AnonymBruker Skrevet 22. april #4 Skrevet 22. april Kinamat, thai, pizza. En stor pizza koster rundt 250. Flere kan dele. Anonymkode: 0ee04...05e
AnonymBruker Skrevet 23. april #5 Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (På 22.4.2025 den 4.15): Kinamat, thai, pizza. En stor pizza koster rundt 250. Flere kan dele. Anonymkode: 0ee04...05e Jeg kan ikke dele en pizza hvis jeg skal bli mett. Og da får jeg langt mer på McDonalds for den summen. Anonymkode: 2ec6f...6e4
Kniv & gaffel Skrevet 23. april #6 Skrevet 23. april Sushi-buffet på Sabrura. Full pris er 299, men det er ofte tilbud på buffet til 229 eller 199. Jeg synes burgere er kjedelig og oppskrytt. I tillegg får jeg lett vondt i magen av hvetemel, så hverken pizza eller burger er noe særlig for meg. Til gjengjeld liker jeg veldig godt kinesisk eller thailandsk mat, og sushi. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå