Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2006 #1 Skrevet 13. mars 2006 Jeg har en kjæreste som blir fort øm på klitoris. Dette skjer hvis jeg prøver å fingre henne eller gi henne oralsex. Hun har pt ikke kommet på den måten, En gang var hun close men trakk seg da hun kjente at hun var ved å komme. hun er ikke så erfaren. Med vanlig sex går det drit bra og vi puler minst 3-4 ganger hver gang vi ser hverandre. Hun digger det, men har en liten ting som uroer meg litt, hun sier at jeg må stoppe fordi det kjennes ut som hun tisser på seg når det begynner å bli litt røft. hun går på do, men tror egentlig ikke at hun må tisse. Hun får heller ikke orgasme sånn. Jeg tror kanskje at his hun slapper av i den følelsen på at hun må tisse så kan det skje noe...Det har iallefall skjedd med tidligere partnere...men det vil hun jo ikke .... Jeg har ikke vært borti en jente som har det så vanskelig, jeg er veldig glad i henne å har lyst til å hjelpe henne. Jeg har sagt at hun bør få seg et leketøy sånn at hun kan bli kjent med hva hun liker av vaginal stimuli. hun er enig i det, men har ikke gjort noe med det. Hvordan kommer jeg videre?
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2006 #2 Skrevet 13. mars 2006 hun sier at jeg må stoppe fordi det kjennes ut som hun tisser på seg når det begynner å bli litt røft. hun går på do, men tror egentlig ikke at hun må tisse. Hun får heller ikke orgasme sånn. Jeg tror kanskje at his hun slapper av i den følelsen på at hun må tisse så kan det skje noe...Det har iallefall skjedd med tidligere partnere...men det vil hun jo ikke .... Da trur jeg at hvis hun lar det stå til får hun en g punkt orgasme med sprut (Sprutorgasme) Du må bare få henne til og slappe av og få henne til og gi seg henn til orgasmen.
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2006 #3 Skrevet 13. mars 2006 Vær forsiktig med å tro at alle problemer kan løses dersom man skaffer seg et sexleketøy! Det er bare tull! Dersom klitoris blir for hardhendt kost med, blir den øm/overfølsom (på en negativ måte). Høres ut som om du må være lettere på fingern når du holder på. Hvis dere ellers har et OK sexliv så ikke overfokuser på dette med klitoris (annet enn at du må skjerpe deg!). Følelsen av å måtte tisse kan også komme av for kraftig stimulans. Slapp av begge to, dette går seg til om dere ikke lager store problemer med noe som ikke er et stort problem.
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2006 #4 Skrevet 14. mars 2006 Jeg er kjempeforsiktig. Aldri vært mer forsiktig med den biten der. altså ganske lett berøring.
Gjest Catwoman Skrevet 14. mars 2006 #5 Skrevet 14. mars 2006 Kanskje du er for direkte, altså berører for direkte på klitoris? prøve å berør litt på siden isteden, og spør henne underveis hva som føles bra.
Gjest gjesta Skrevet 14. mars 2006 #6 Skrevet 14. mars 2006 Liker hun det ikke så ikke gjør det. Gjør det hun liker, stopp når hun sier stopp, la henne tisse når hun vil. Til slutt stoler hun helt på deg. Da kan dere begynne å lete etter orgasmen.
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2006 #7 Skrevet 14. mars 2006 Les innlegget! Det er vel heller snakk om og kjenne kroppen sin spør du meg Alle kjente tegn på g punkt orgasme er følelsen av og måtte tisse,hvis hun tør og slippe seg løs og bar nyte det vil hun snart finne orgasmen.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 14. mars 2006 #9 Skrevet 14. mars 2006 Veldig enig med cyan, jeg. Kanskje hun føler at du pusher henne veldig, og stresser henne sånn at hun ikke klarer å slappe av? At "du vet bedre" og skal "lære henne opp", det føles ikke positivt. Prøv å finne ut av ting sammen i stedet. Ang. det at hun er enig i at hun skulle hatt sexleketøy - det er ikke helt umulig at hun sa det bare for at du skulle slutte å mase. Siden hun ikke har gjort noe med det selv, altså.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå