Gå til innhold

Toalett eller potte bruk

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en datter på som nettopp fylte 6 år, det har seg sånn på at vi er på hytten nå i påsken. Vi har et gammelt toalett fra 1960 tallet på bade her, datteren sitter å skal tisse så spruter det utenfor toalettsete. Så jeg må vaske do og gulv hver gang, vi har en barnepotte som hun satte seg på litt tidligere i dag, for at vi kan unngå at det ble så mye søl, hun sa at det var greit å bruke. Hun sitter normalt på doen, men detter litt ned når det kommer tiss. Vi har tenkt å pusse opp badet neste år. Så er det ok at hun kan bruke potten når hun er på hytta?

Anonymkode: c8830...cb6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker ja, hvorfor ikke? 

Anonymkode: a1753...97f

Skrevet

Det må jo være opp til dere og datteren deres, hva som funker for dere, selv om jeg synes det høres litt rart ut at ei så stor jente ikke klarer å sitte på do uten å søle.

Skrevet

Er gamle toalett så annerledes enn nye? Kan dere ikke veilede henne litt på hvordan hun skal sitte? Kan hun har en krakk til bena og lære seg å lene seg fremover? Potte til så store barn er jo litt trasig

AnonymBruker
Skrevet

Hvis hun synes det er greit med potta, så går det bra det. Ellers så kan du jo vaske til hun venner seg til hvordan hun må sitte.  Svigers har en do på hytta som er helt annerledes i formen framme. Krever litt tilvenning for minste hver gang vi er der. 

Anonymkode: fc251...179

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvis hun synes det er greit med potta, så går det bra det. Ellers så kan du jo vaske til hun venner seg til hvordan hun må sitte.  Svigers har en do på hytta som er helt annerledes i formen framme. Krever litt tilvenning for minste hver gang vi er der. 

Anonymkode: fc251...179

Hei igjen.. Vi kommer nok til å bruke potten frem til det nye badet er ferdig her, doringen er som regel kald å sitte på å. Jeg har prøvd i dag å bli med henne inn på do 2 ganger å se henne tisse, men da må jeg holde henne opp. Når hun skal ha avføring så går det helt greit på do, hun vil ikke ha det i potten. Men med en gang hun var ferdig med det så var det søl rundt doringen og litt på gulvet, hun tisser også mens hun har avføring. Jeg sa de til mannen av vi må prøve å kjøpe en ny doring, vi har sjekket på flere butikker med ikke funnet noe, men vi har bestilt et barnesete til doen

Anonymkode: c8830...cb6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...