Gå til innhold

Hvordan har dere sex?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Rart spørsmål kanskje, men jeg har ikke vært med så mange, (5 stk. Er selv i slutten av 30 åra) og vi har stortsett hatt sex på samme måte.

Jeg kommer ikke av penetrering. Muligens jeg hadde fått det til det hadde vart lengre, men har ikke fått det til "på egenhånd " heller. 

Jeg har kun opplevd sex som følger: Forspill med klining og stryking. Derretter stimulering av meg ved fingre eller tunge til jeg kommer. Deretter penetrerende sex til han kommer. 

Noen ganger inkluderer Forspill suging/runking av ham, men ikke til han kommer. (Alle jeg har vært med vil komme inni)

Jeg kan også suge/runke til han kommer, men da er det gjerne bare han som "får noe". Jeg klarer ikke å motta, om han allerede har hatt utløsning. Mye fordi jeg blir tent av å kjenne hans kåtskap. Om ikke den er tilstede,  klarer jeg ikke å slappe av nok. 

Er dette normalt for de som ikke kommet av penetrering? Eller har jeg bare truffet de 5 med samme preferanse litt tilfeldig?

Jeg har ikke hatt engangsligg. Alle har vært i kjæresteforhold.

Anonymkode: fc638...daf

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår ikke spørsmålet jeg. 

Anonymkode: 1a4cd...921

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg forstår ikke spørsmålet jeg. 

Anonymkode: 1a4cd...921

Ikke jeg heller.

Anonymkode: be05d...e1a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sorry. Spørsmålet er: hvordan har dere vanligvis sex?. Spesielt i forhold?

Jeg beskrev hvordan jeg har opplevd å ha sex, men vet ikke om det er normalen, eller om andre gjør ting anderledes? Spesielt de som ikke kommer av penetrering. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg beskrev hvordan jeg har opplevd å ha sex, men vet ikke om det er normalen, eller om andre gjør ting anderledes? Spesielt de som ikke kommer av penetrering. 

Jeg skjønner ikke hvordan folk ikke kan forstå spm ditt. Vi gjør nesten identisk som dere minus oralsex fordi min kone ikke liker det. Helt likt hver gang. Jeg synes det har begynt å bli kjedelig men min kone er ikk interessert i å gjøre noe annerledes

Anonymkode: e7090...6ef

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Tar ikke damer på seg selv under penetrering?...

Anonymkode: 8368f...c14

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sleik meg i øret er lik null sex 😂

Anonymkode: 744a1...492

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Er det en rutine?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Sleik meg i øret er lik null sex 😂

Anonymkode: 744a1...492

Ååå det er så digg og bli sleika i øret så 😉

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Rart spørsmål kanskje, men jeg har ikke vært med så mange, (5 stk. Er selv i slutten av 30 åra) og vi har stortsett hatt sex på samme måte.

Jeg kommer ikke av penetrering. Muligens jeg hadde fått det til det hadde vart lengre, men har ikke fått det til "på egenhånd " heller. 

Jeg har kun opplevd sex som følger: Forspill med klining og stryking. Derretter stimulering av meg ved fingre eller tunge til jeg kommer. Deretter penetrerende sex til han kommer. 

Noen ganger inkluderer Forspill suging/runking av ham, men ikke til han kommer. (Alle jeg har vært med vil komme inni)

Jeg kan også suge/runke til han kommer, men da er det gjerne bare han som "får noe". Jeg klarer ikke å motta, om han allerede har hatt utløsning. Mye fordi jeg blir tent av å kjenne hans kåtskap. Om ikke den er tilstede,  klarer jeg ikke å slappe av nok. 

Er dette normalt for de som ikke kommet av penetrering? Eller har jeg bare truffet de 5 med samme preferanse litt tilfeldig?

Jeg også kommer meeeget sjelden ved samleie, skal jeg komme må han slikke/bruke fingre. Jeg synes vanlig knulling rett og slett er litt kjedelig, men han digger det da.. Spesielt doggy 😅

Han liker veldig godt å bli sugd så det blir mye av det da.. 

Endret av LeneXCII
AnonymBruker
Skrevet

Her er det mye oral, mest jeg som gir fordi jeg ikke er så glad i å motta. Hvis jeg skal motta må drt være når vi allerede er sprengkåte og i gang, ikke som forspill.

Nå er jeg annerledes enn deg, for jeg tennes raskest av at han er tent og kåt, men så tenner jeg veldig på selve sæden, så for oss fungerer det alltid veldig fint at han kommer, og så kommer jeg etterpå. Jeg elsker at han bruker fingrene sine på meg samtidig som jeg stimulerer klitoris, enten med hånden min eller med leketøy.

Av og til klarer jeg å komme i misjonær, hvis bena mine er fastlåst på en måte, og hvis jeg aktivt bruker musklaturen der nede i et pulserende mønster, sammen med hans jukking. Aller lettest kommer jeg når det er sånne harde jukk ca ett i Sekundet... Tror det er detaljert nok 😅😂

Anonymkode: 37d94...0cc

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bare lurte på om dere gjorde det samme hver gang. Det virka som det var en bestemt rekkefølge her... Nesten som en slags oppskrift. Var det inntrykket jeg fikk. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Her er det mye oral, mest jeg som gir fordi jeg ikke er så glad i å motta. Hvis jeg skal motta må drt være når vi allerede er sprengkåte og i gang, ikke som forspill.

Nå er jeg annerledes enn deg, for jeg tennes raskest av at han er tent og kåt, men så tenner jeg veldig på selve sæden, så for oss fungerer det alltid veldig fint at han kommer, og så kommer jeg etterpå. Jeg elsker at han bruker fingrene sine på meg samtidig som jeg stimulerer klitoris, enten med hånden min eller med leketøy.

Av og til klarer jeg å komme i misjonær, hvis bena mine er fastlåst på en måte, og hvis jeg aktivt bruker musklaturen der nede i et pulserende mønster, sammen med hans jukking. Aller lettest kommer jeg når det er sånne harde jukk ca ett i Sekundet... Tror det er detaljert nok 😅😂

Gjør ikke det vondt med sånne harde jukk?

AnonymBruker
Skrevet
Soft mann skrev (Akkurat nå):

Gjør ikke det vondt med sånne harde jukk?

Ikke så lenge jeg er kåt nok. Eller visse dager av syklusen gjør det også for vondt.

Nå skal det sies at jeg liker at det gjør litt vondt - vi har perfeksjonert balansegangen mellom nytelse og smerte, og for mye smerte 🤭

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Tar ikke damer på seg selv under penetrering?...

Jeg gjør ikke det. Det er bare forstyrrende. Jeg får svært lett orgasme ved å stimulere klitoris, men ikke under samleie. 

Anonymkode: 81278...cb2

• Liker 1
Skrevet

Vi har sex leeenge. Med varierende lek hver gang. Men av og til så er det bare nærheten vi er ute etter. Da bare putter vi den inn og koser, stryker og kysser. Det er bare helt herlig

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde jeg hatt en partner så hadde jeg tirra han fra sans og samling. Jeg elsker å suge. Fått masse inspirasjon i forhold til å skulle forlenge nytelsen hans lengst mulig. Det synes jeg er veldig spennende. 

Om han ikke var utholdende fra før, så hadde han ihvertfall blitt det sammen med meg.

Jeg er nok ei dame som kan like å ta litt styring iblant. Det skal mye til før jeg klarer å overgi meg totalt til en mann, selv om jeg fantaserer om å bli bundet fast..

I forhold til stillinger så liker jeg variasjon. Det kommer litt an på hva som føles godt der og da. Jeg er ikke redd for å si hva jeg liker. Det kommer litt an på han også. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ikke så lenge jeg er kåt nok. Eller visse dager av syklusen gjør det også for vondt.

Nå skal det sies at jeg liker at det gjør litt vondt - vi har perfeksjonert balansegangen mellom nytelse og smerte, og for mye smerte 🤭

Ja kjæresten min og sier godtvondt. Men det er veldig vanskelig å stoppe penetreringen på godtvondt plassen lissom😅

det går fint når en jukker sakte da🤭

AnonymBruker
Skrevet

Mye er likt hver gang men noen ganger er det slikking, suging, noen ganger masse leketøy, sexmøbler, filming, noen ganger bare helt enkelt en kjapp ridetur på mannen. Kommer helt an på formen og noen ganger må større økter planlegges. 

Anonymkode: b85dd...e94

Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Forstår heller ikke spørsmålet,men det går som regel av seg selv. Litt som i video under.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...