AnonymBruker Skrevet 19. april 2025 #1 Skrevet 19. april 2025 Har noen tips et serum for oss med rosacea? Ønsker ekstra fukt (tørre steder i ansiktet), og noe som er beroligende på huden. Anonymkode: fb228...72c
AnonymBruker Skrevet 19. april 2025 #2 Skrevet 19. april 2025 Tror det mest naturlige er best, f.eks agurkskiver. Har tendenser til rosacea selv og jeg merker det blusser veldig opp i påsken etter alt for mye sukker og brus (store mengder i flere uker) Så regner med det demper seg når jeg endrer kosthold over helga, skal drikke mer vann og spise mer grønt + periodisk faste. Er rød og flekkete i kinnene og kjeveparti, det er vel kroppen min som sier i fra at den har en betennelse. Anonymkode: 8e062...322
AnonymBruker Skrevet 19. april 2025 #3 Skrevet 19. april 2025 Jeg har en krem som jeg får hos legen. Den inneholder Ivermektin. Funker kjempebra, og er ikke hard mot huden. Soolantra heter den. Anonymkode: c06b0...d40
Capazitet Skrevet 19. april 2025 #4 Skrevet 19. april 2025 Eg brukar eit serum frå Aveeno som heiter Calm frå Lookfantastic. For tørr og sensitiv hud. Har og rosacea. 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2025 #5 Skrevet 20. april 2025 Jeg bruker Centella serum fra Skin1004, jeg synes det roer ned. https://skinsecret.no/produkter/serum/skin1004-madagascar-centella-ampoule/ Anonymkode: d2a39...04c
AnonymBruker Skrevet 21. april 2025 #6 Skrevet 21. april 2025 Har selv rosacea. Har prøvd litt forskjellig når det gjelder kremer, kan nevne dem selv om det ikke er serum. Av koreansk så er disse ganske beroligende: - Cosrx, Hydrium Green Tea Aqua Soothing Gel Cream - Round lab, Mugwort calming cream -I'm from, Licorice calming cream Ellers prøver jeg nå La Roche Posay Toleriane Rosaliac AR som er en grønn krem/serum som beroliger rødhet og dekker litt over rødhet. Anonymkode: 48275...066
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå