Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Del gjerne bilder:) 

Har du nettopp begynt på det i dag eller hatt det hele påsken?

Og har selve påskeegget ditt en historie, er det nytt eller gammelt?  Eller er det bare noe du kjøpte på en butikk rent tilfeldig?

Anonymkode: 34a9b...a9c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har mange påskeegg (fått fra jobben, en venninne, noen naboer, mannen osv) de ligger for det meste bare til pynt fint dandert utover i stuen. 

Det påskeegget jeg bruker fikk jeg av mannen for 15 år siden og jeg bare elsker akkurat det påskeegget, uten at jeg kan si nøyaktig hvorfor. Har lurt på å kjøpe et mer fancy påskeegg i glass eller keramikk så det ser litt mer voksent ut på bordet men neeei, påsken blir liksom ikke helt det samme uten det papp begeret på bordet med snop i😅 i god tradisjon tro 

Vi har det egget på stuebordet hele påsken, det taes frem lørdagen før palmesøndag sammen med den andre påskepynten, fyller det med småsnop fra europris og vi tar noen biter når vi har lyst på. 

Screenshot_20250419_142758_Gallery.thumb.jpg.9ea0cce73058e70503f427e975bfc2a6.jpg

• Liker 1
Skrevet (endret)

I Frankrike, vi hadde ikke kartong påskeegg som vi fylte som dere. Alt var sjokolade, often fylt med små egg inni, i sukker eller sjokolade. Påske egg men også påskehøne og påske kanin var veldig vanlige, det så sann ut :
ThinkstockPhotos-466093316.jpg

13_MOULAGE-POULE-ouvert-1.jpg

Endret av NatNat

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...