AnonymBruker Skrevet 18. april #1 Skrevet 18. april Har sett at det finnes store fargeprøver som man kan klistre på veggen, men husker ikke hvor jeg så det. Er det noen som vet hvor man kan kjøpe det? Gjerne i en fysisk butikk. Anonymkode: b9785...980
AnonymBruker Skrevet 19. april #2 Skrevet 19. april Du finner dem der de selger maling Anonymkode: 10335...85f 2
AnonymBruker Skrevet 19. april #3 Skrevet 19. april OBS bygg har pleid å ha i noen farger, men har vært begrenset utvalg. Anonymkode: 8a044...d69
AnonymBruker Skrevet 19. april #4 Skrevet 19. april Jeg har hentet prøver der de selger maling. Jeg fikk noen gratis men måtte betale noen kr pr om jeg skulle ha mange. Vel verdt pengene, for da fikk jeg sett hva som passet sammen med fks kjøkkeninnredning etc. Anonymkode: e2953...108
AnonymBruker Skrevet 19. april #6 Skrevet 19. april Jotun har, de selges hos fargehandlere. Færre farger enn av de mindre prøvene, men verdt et forsøk Anonymkode: 93d03...fb0 2
AnonymBruker Skrevet 19. april #7 Skrevet 19. april Jotun har a3 prøver på enkelte farger, men de andre på ca 10x15 er bra størrelse på de også👍 Og finner du ikke den rette fargen i veggen så spør, for de har ofte flere på lur. Eldre prøver fra tidligere fargekart. Anonymkode: cd356...db7
AnonymBruker Skrevet 19. april #8 Skrevet 19. april Mener du de store som i a4 format? Tror Fargerike har dem, men da begrenset utvalg, og det koster penger. Hvis du mener de mindre som er utstilt i hyllene, så finnes dette hos alle fargehandler. Byggmakker, Monter, Fargerike, Jernia, osv. Anonymkode: fafd5...137
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå