Gå til innhold

Han har sånn prumpete leilighet (lukt)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi dater og er enda ikke gått så lang tid til at jeg vil dirigere og bestemme over han. Men begynner å gå tom for unnskyldninger for at vi alltid er hos meg. Han ønsker at jeg skal være litt mer i leiligheten hans også. 

Men de få gangene jeg har vært der lukter det sånn skikkelig prump som liksom henger i lufta. Eller sur rumpe, vet ikke. Leiligheten er liten, han lufter nok ikke så ofte kanskje. Men har ikke likt å være der på grunn av duften. Lukter sure tær/tåfis også i blant. 

Men ja.. føler som sagt ikke for å si at han må vaske og lufte hvis jeg skal komme til han. Vi er ikke helt der enda. Så hva gjør jeg??

Anonymkode: 45b32...1e8

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan lukter kroppen hans da?

For meg hadde det vært turn off

Anonymkode: 3d665...043

• Liker 4
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Prumpete leilighet, faktisk. Du får prumpe litt da, så kanskje det blir bedre lukt. Slipp en skikkelig brakprump! Og du, du kan aldri dirigere og bestemme over ham. Kanskje han liker prumpelukt 

Anonymkode: e32fe...629

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Prumpete leilighet, faktisk. Du får prumpe litt da, så kanskje det blir bedre lukt. Slipp en skikkelig brakprump! Og du, du kan aldri dirigere og bestemme over ham. Kanskje han liker prumpelukt 

Så bra du setter ts på plass med at hun «aldri kan dirigere og bestemme over han». 🙄 For det var jo det hun spurte om, sant?

Anonymkode: 90e73...3e2

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Vi dater og er enda ikke gått så lang tid til at jeg vil dirigere og bestemme over han.

Saying the quiet part out loud…

Anonymkode: 0ba36...7ab

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Herregud, bare si rett ut at leiligheten hans lukter vondt. Mannfolk må ha det inn med teskje.

Anonymkode: 42087...58c

• Liker 8
  • Nyttig 10
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så bra du setter ts på plass med at hun «aldri kan dirigere og bestemme over han». 🙄 For det var jo det hun spurte om, sant?

Anonymkode: 90e73...3e2

Det er ennå ikke gått så lang tid at hun vil det skriver hun. Men hun kan ikke bestemme over han hverken nå eller om 50 år. Noe galt med leseforståelsen din, kanskje? 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Lukter det likedan i alle rom da? Eller er det en sur uvaska dass som lukter? Sluk på badet som lukter? Gulvtepper som stinker eller senga? 

Anonymkode: fc178...b50

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Er nok heller runkelukt. Han lufter og vasker sjelden mens han ligger å napper i løken hele tiden. 

Anonymkode: 7178d...70f

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Sikker på at det ikke er hasj du lukter?

Anonymkode: c1a96...8a6

• Liker 3
  • Nyttig 1
Gjest Cartman
Skrevet

Kan være vannlåsen/sluket/vaskemaskinen som lukter. En av mine leiligheter kan stinke, hvis det er en stund siden jeg har vært der. Jeg bruker mudin i slukene og setter  vaskemaskinen på 90 graders vask med en edikkblanding i kammeret. Det fungerer for meg. Promp forårsaker ikke varig lukt i leiligheter. 

Skrevet

Det her er sikkert pga at leiligheten er liten og aldri luftes. Sure treningsklær som ligger på varmekabler. Sikkert dårlig på å skifte oppvaskhåndkle og håndklær generelt. Vedder på at han bruker kleshauger på gulv istedenfor skap og kommoder. Har søppel stående lenge før han går ut med det. Matrester som blir stående lenge. Dårlig på gjøre rent leiligheten. Dyne, pute, madrass som antageligvis lukter ganske kjipt. Etc.

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
visp skrev (1 minutt siden):

Det her er sikkert pga at leiligheten er liten og aldri luftes. Sure treningsklær som ligger på varmekabler. Sikkert dårlig på å skifte oppvaskhåndkle og håndklær generelt. Vedder på at han bruker kleshauger på gulv istedenfor skap og kommoder. Har søppel stående lenge før han går ut med det. Matrester som blir stående lenge. Dårlig på gjøre rent leiligheten. Dyne, pute, madrass som antageligvis lukter ganske kjipt. Etc.

Mest sannsynlig dette. Det skal ikke så mye til. Særlig innestengt soverom lukter vondt. Man må lufte ut mye og holde det rent. 

Et voksent menneske ville tatt dette opp. Hvem vet. Kanskje det har en annen naturlig forklaring. 

Hvis han ikke er i stand til å holde hjemmet sitt i orden så bør du tenke litt på hvordan et evt samboerskap vil utarte seg. 

Men jeg har hørt at voksne folk klarer å snakke om sånt. Hvis han også er voksen så tar han tak i seg selv. 

Anonymkode: 69894...7f8

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke bare si at det er tung luft hos han og se om du finner årsaken til lukten og ta det derfra. Han har nok bodd i lukta så lenge at han ikke kjenner det selv.

Anonymkode: fd7b1...ef8

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Da er han sikkert masse hjemme og promper når han har fri. Lukter likt på rommet til sønnen min om han ikke lufter. Sånn er det i små rom.

Anonymkode: eddc2...e66

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tipper han daten liker å ligge på sofaen  å fange prompen sin i håndflaten før han lukter på den. 😄

Anonymkode: 7178d...70f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du burde nevnt det med en gang du kom inn første gang, «oi, hva er den lukten?» på en ikke-dømmende måte. Sier ikke at han hadde tatt hintet, men kanskje det hadde fått han til å tenke litt, også bare nevne det hver gang.

Anonymkode: 82787...488

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

"Jeg er ikke komt dit at jeg vil dirigere og bestemme over han enda". Den stakkaren kommer til å få et sørgelig liv.

Anonymkode: c33ec...164

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ts, bare gi ham beskjed, du. Han kjenner det sikkert ikke fordi han lever i det, så bare prod han forsiktig med at det kanskje er noen sluk som må renskes eller søppelkasser som må vaskes. Er han normalt oppegående, vil han ta seg en skikkelig runde og forhåpentligvis finne ut av hva som forårsaker lukten. Om han er skikkelig dårlig på å vaske eller ikke bryr seg, vet du at han kanskje ikke egner seg som en potensial partner.

Om du liker ham, gir du ham en sjanse ved å si ifra.

Anonymkode: 35fde...083

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Herregud, bare si rett ut at leiligheten hans lukter vondt. Mannfolk må ha det inn med teskje.

Anonymkode: 42087...58c

Hadde også bare sagt det rett ut. Ikke for å såre men fordi det er en god grunn.

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...