AnonymBruker Skrevet 18. april #1 Del Skrevet 18. april Hvordan gjør jeg det? Er det best å ta den ut av posen eller ha den inni? Anonymkode: 53152...43c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maia70 Skrevet 18. april #2 Del Skrevet 18. april Om du kjøper den i plastpose så tar du av plasten. Det finnes stekeposer, men den plasten de kommer i er ikke det. Men er det netting på den så skal den være på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
male32 Skrevet 19. april #3 Del Skrevet 19. april Jeg kjøpte en som kom ferdig i stekepose fra Folkets. Fulgte fremgangsmåten på pakken og den ble perfekt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haldrup Skrevet 21. april #4 Del Skrevet 21. april Maia70 skrev (På 18.4.2025 den 22.10): Om du kjøper den i plastpose så tar du av plasten. Det finnes stekeposer, men den plasten de kommer i er ikke det. Men er det netting på den så skal den være på. Det er ikke sant.... Den posen som kjøttet kommer i er selvklart godkjent til mat og det spiller ingen rolle om du steker i den.... Bare husk at den tåler bare 160 grader mens en vanlig stekepost tåler rundt 220 grader.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april #5 Del Skrevet 22. april Haldrup skrev (22 timer siden): Det er ikke sant.... Den posen som kjøttet kommer i er selvklart godkjent til mat og det spiller ingen rolle om du steker i den.... Bare husk at den tåler bare 160 grader mens en vanlig stekepost tåler rundt 220 grader.... Det ante jeg ikke. Betyr det at du kan i teorien putte f.ex. koteletter i ovnen i plasten de kommer i? Jeg trodde den kom til å smelte. Anonymkode: f62c8...fbb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april #6 Del Skrevet 22. april Det er forskjellig plast! Noen steker har poser som kan settes i ovnen, men da står det tydelig på emballasjen. Pakken som kotelettene kommer i skal IKKE i ovnen. Den smelter. Anonymkode: 333d1...c6e 1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april #7 Del Skrevet 22. april Eks denne. Står tydelig på emballasjen https://meny.no/varer/kjott/lammekjott/lammestek/lammestek-7020099000838 Anonymkode: 333d1...c6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maia70 Skrevet 23. april #8 Del Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (20 timer siden): Eks denne. Står tydelig på emballasjen https://meny.no/varer/kjott/lammekjott/lammestek/lammestek-7020099000838 Anonymkode: 333d1...c6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå