AnonymBruker Skrevet 18. april #1 Del Skrevet 18. april Mange billige lamper lyser litt og dabber av. Blir søppel etter kort tid. Jeg går en del tur i nabolaget og ser noen utelys uten strøm og batteri lyser mer enn andre. Hva vil du anbefale? Anonymkode: f027e...b5c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april #2 Del Skrevet 18. april Clas ohlsson sine solcelle lys. Anonymkode: d7733...44d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:19 #3 Del Skrevet søndag kl 21:19 AnonymBruker skrev (På 18.4.2025 den 16.52): Clas ohlsson sine solcelle lys. Anonymkode: d7733...44d Takk for tips Anonymkode: f027e...b5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:33 #4 Del Skrevet søndag kl 21:33 AnonymBruker skrev (På 18.4.2025 den 10.10): Mange billige lamper lyser litt og dabber av. Blir søppel etter kort tid. Jeg går en del tur i nabolaget og ser noen utelys uten strøm og batteri lyser mer enn andre. Hva vil du anbefale? Anonymkode: f027e...b5c Har kjøpt fra Rusta, de lyser veldig godt og varer i flere år, når du tar dem inn på høsten og skrur dem av med trykk knappen. Disse https://www.rusta.com/nb-no/hage/utebelysning-og-varme/solcellebelysning/solcellebelysning-hammaro2 Ser de er i tre ulike priser, vet ikke hvilke vi har, ut fra bildet. Husk å ikke sette bryteren på når de er nye før du har «badet» dem i sol slik at batteriet er godt ladet. Tror de holder 3-4 sommersesonger. Anonymkode: 28f8f...c4d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 07:38 #5 Del Skrevet mandag kl 07:38 Jeg har fra IKEA og Clas Ohlsson. Begge fungerer bra, men de fra IKEA lyser flere timer lengre enn de andre. Anonymkode: 9b096...32d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå