AnonymBruker Skrevet 17. april 2025 #1 Skrevet 17. april 2025 I flere måneder har jeg slitet med at halsen er anstrengt. Når jeg svelger er det vondt som om jeg føler noe på venstresiden. Strømninger eller litt vonde strålinger mot ørene og hjernen i ny og ne. Føler på når jeg snakker er stemmen hes eller jeg føler at min normale stemme blir anstrengt tetter seg ofte og vondt å prate. Må gi i litt da jeg prater. Itilegg har jeg dårlig hørsel føles ut som ørene tetter seg ofte og da jeg svelger åpner de seg i ny og ne. Men noe forstyrrelser der å. Sist jeg var hos legen med ørene sa de at de er så rene har aldri sett noe renere men det tviler jeg på etter så mange uker med enda flere plager. Hva kan dette være?. Jeg er en ung person som jobber med barn så bruker mye av stemme og hørsel? Kan dette ha sammenheng?. Anonymkode: 98645...2fe
AnonymBruker Skrevet 17. april 2025 #2 Skrevet 17. april 2025 Jeg ville bedt om henvisning til øre, nese halsspesialist. Det kan være et problem i mellomøret feks, eller trange øreganger. Anonymkode: a65d7...ee6 3
AnonymBruker Skrevet 17. april 2025 #3 Skrevet 17. april 2025 Hva slags lege er det snakk om du var til? Fastlege er ikke til å stole på når det kommer til ører. Det er min erfaring. Anonymkode: 33d8b...90b 2
hjelp.. Skrevet 17. april 2025 #4 Skrevet 17. april 2025 Det var fastlegen ja. Hadde lyst til å renske ørene (skylle) men det sa hun ikke var nødvendig og at hvis jeg har vært forkjølet sitter det bare i. Men dette tviler jeg på har hatt så masse problemer for meg selv at jeg blir sprø.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2025 #5 Skrevet 17. april 2025 Høres ut som allergi. Anonymkode: fe287...2d5 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2025 #6 Skrevet 17. april 2025 hjelp.. skrev (6 minutter siden): Det var fastlegen ja. Hadde lyst til å renske ørene (skylle) men det sa hun ikke var nødvendig og at hvis jeg har vært forkjølet sitter det bare i. Men dette tviler jeg på har hatt så masse problemer for meg selv at jeg blir sprø. Høres ut som muskelspenninger i hode og hals ut i fra HI. Dette kan forplante seg til ørene. En forkjølelse kan forverre ørene i lang tid. Anonymkode: 33d8b...90b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå