AnonymBruker Skrevet 17. april #1 Skrevet 17. april har du Gaitline sko? Har så vond hæl og håper desse kan hjelpe. Men hvilken type? Har lest litt på nettet, men finner ikke forskjellen Anonymkode: 8d623...236
AnonymBruker Skrevet 18. april #2 Skrevet 18. april Gaitline har samme såle på alle, det er kun utseende som skiller. Har brukt Gaitline i mange år, de er helt fantastiske. Jeg liker ikke modellene med skinn og ekstra ting, de blir for tette. Så av disse to hadde jeg uten tvil gått for Lunar Lite da jeg ikke vil ha de plastikkgreiene på siden. Anonymkode: 61d2a...89e
AnonymBruker Skrevet 18. april #3 Skrevet 18. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Gaitline har samme såle på alle, det er kun utseende som skiller. Har brukt Gaitline i mange år, de er helt fantastiske. Jeg liker ikke modellene med skinn og ekstra ting, de blir for tette. Så av disse to hadde jeg uten tvil gått for Lunar Lite da jeg ikke vil ha de plastikkgreiene på siden. Anonymkode: 61d2a...89e Tusen takk for svar. Gler meg til å prøve de. Måtte du gå opp i størrelse på Lunar Lite ? ts Anonymkode: 8d623...236
AnonymBruker Skrevet 18. april #4 Skrevet 18. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tusen takk for svar. Gler meg til å prøve de. Måtte du gå opp i størrelse på Lunar Lite ? ts Anonymkode: 8d623...236 Jeg har ikke disse, mine er et par år gamle, de skifter modeller ofte. Men bruker str jeg bruker i alt annet i Gateline. Men én halv str opp hadde fungert det også. Anonymkode: 61d2a...89e
AnonymBruker Skrevet 18. april #5 Skrevet 18. april Er de stive i sålen eller er sålen bøyelig? Jeg har sett på disse selv, men må ha sko med stiv såle. Anonymkode: a9377...8ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå