Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min sønn døde altfor ung for noen uker siden, jeg skulle så gjerne laget om hans profil til minneside.

Fikk en oppskrift av begravelsesbyrået, og har også lest fremgangsmåten, men det eneste som skjer når jeg kontakter hjelpetekster, er at det kommer ikke opp noen ting. 

Har lenge irritert meg over hele FB, og vurderer og slette min egen profil i tillegg til hans ( om det da er mulig) for dette er ikke greit. Jeg ønsker at hans gamle venner, og bekjente ( vi fikk ikke tak i alle før(  begravselsen) skal vite at han er død, men hvordan få det til tro når FB er så vanskelig. 

• Hjerte 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Facebook har elendige hjelpesider, og ikke kundeservice man kan kontakte!

Min kjæreste døde i 2023 og ønsket at hans Facebook profil skulle gjøres om til en åpen minneside fordi han ikke ønsket å bli glemt, og jeg skulle være administrator for siden.

Jeg googlet "hvordan lage en minneside på Facebook" og gikk inn på siden og la inn informasjonen de etterspurte.

Sekunder etterpå ble min kjærestes Facebook konto låst og øverst på siden stod det "Til minne om xxx xxxx", men ingen mulighet for at hans facebook-venner eller jeg kunne skrive noe på veggen hans

Etter å ha snakket med andre som har laget minneside som kan administreres og som har gjort det samme som meg, skjønte jeg at Facebook hadde gjort en feil.

Det siste året har Facebook sendt ut meldinger til både meg og avdødes facebook-venner, der vi har fått beskjed om at han har bursdag, og slike "tilbakeblikk" meldinger der vi ser hva avdøde gjorde i 2016,2022  osv og hvem som ble tagget sammen med han, og dette sender Fb fra avdødes fb konto.

Har prøvd å finne en måte å kontakte Facebook på, og ringt rundt til alt fra begravelsesbyrå til nettstedet "Slett meg", til advokater og bank, men ingen har kunnet hjelpe meg.

Er forbannet på hele Facebook universet😡 og det plager meg veldig at jeg ikke har klart å oppfylle min avdøde kjæreste siste ønske😥

Anonymkode: fb8f0...33d

• Hjerte 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har samme problemet med både facebook og instagram. Jeg har fulgt oppskriften begge steder og gått inn via hjelpesenteret men får bare feilmelding når jeg legger inn profillenkene og ingenting annet har hjulpet heller.

Ingen svar får jeg heller og jeg har nå holdt på med dette siden januar.

Anonymkode: d2c16...6b8

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tilgang til profilen til min avdøde mann, og la til meg selv som minnekontoforvalter. I tillegg endret jeg til at fødselsdatoen hans ikke skulle være offentlig.

Jeg har prøvd å gjøre slik de beskriver, men har ennå ikke klart å gjøre den til minneside. Det eneste er at folk ikke blir minnet på å gratulere han, siden fødselsdatoen ikke står der. 

Anonymkode: 831ee...4df

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...