AnonymBruker Skrevet 17. april #1 Skrevet 17. april Har lyst til å bake pavlova til påske, men har bare vanlig klar eddik og eplesidereddik her. Kan jeg bruke en av disse eller må jeg bruke hvitvinseddik eller bringebæreddik? Anonymkode: e08b5...186
Pinkee Skrevet 17. april #2 Skrevet 17. april Er så liten mengde at det spiller ingen rolle, bruk vanlig hvit 1 2
Brunhilde Skrevet 17. april #3 Skrevet 17. april Jeg bruker alltid vanlig klar eddik, går helt fint. 👍
AnonymBruker Skrevet 17. april #4 Skrevet 17. april Vanlig hvit går fint. Vær forsiktig med mengde. Mål opp utenfor bolla. Anonymkode: 35b00...9aa
AnonymBruker Skrevet 17. april #5 Skrevet 17. april Tusen takk for svar dere! Da blir det pavlova 😊 Anonymkode: e08b5...186
Hunter7 Skrevet 17. april #6 Skrevet 17. april Du kan også bytte ut eddiken med fersk sitronsaft. Sitronsyren - akkurat som eddiksyren - hjelper til å stabilisere marengsen. Personlig foretrekker jeg sitronsaft, siden det fjerner risikoen for eddiksmak. 1
visp Skrevet 17. april #7 Skrevet 17. april Jeg bruker klar eddik, men har også laget uten noe som helst annet enn eggehviter og sukker uten at det har hatt så mye å si.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå