AnonymBruker Skrevet 16. april #1 Del Skrevet 16. april Syns du det er dyrt å kjøpe løpesko til 2000 kr.? Anonymkode: 6e886...0cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april #2 Del Skrevet 16. april Tja. Jeg løper mye, på sommerhalvåret rundt 50-70 km i uken. Har ikke sentermedlemskap, kjøper treningsklær på salg eller brukt, og løper f.eks i en tights jeg har hatt i 8 år. Men sko er det viktigste, og det er den største utgiften jeg har. Brukte 1800 på de siste Hoka skoene mine. Alt på ses i en sammenheng. Bortsett fra ett til to par sko i året bruker jeg sånn ca 500 kr på trening. Gevinsten er større enn utgiftene. Anonymkode: 9f11b...2ff 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april #3 Del Skrevet 16. april For meg er det altfor dyrt! Kjøper heller mat for den summen og sko på tilbud. Anonymkode: e9160...691 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summeer Skrevet 16. april #4 Del Skrevet 16. april Dyrt, men gode sko må jeg ha når jeg løper.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april #5 Del Skrevet 16. april Bruker 2000 på løpesko og kjøper billig treningstøy ellers. Anonymkode: 84269...abc 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april #6 Del Skrevet 16. april Kjøper 3-4 par i året til ca 2000. Er det gode løpesko koster Anonymkode: 4b0d1...e2c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april #7 Del Skrevet 16. april Nei, hvis man faktisk løper er det en helt fair pris. Absolutt ikke ekstravagant. Anonymkode: 1fff9...bd7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april #8 Del Skrevet 16. april Nei, gode sko koster mye, og jeg bruker de mye. Kjøper jo Hoka til hverdag og, ikke bare løp. Får 20% rabatt som helsepersonell så det hjelper. Annet treningstøy varer jo i åresvis. Anonymkode: 48b0f...a39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april #9 Del Skrevet 16. april Nei, det koster med skikkelige løpesko. Kjøper minst 3 par i året, siden jeg løper mye og man må bytte på skoene. Akkurat nå sikler jeg på noen løpesko til nesten 4000, men det svir mer kjenner jeg 🫣 Anonymkode: a9976...41e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april #10 Del Skrevet 16. april Ja og nei. Det er mye penger, men gode sko er en av de tingene man burde prioritere for kroppen og helsens del. Hvis du løper på deg skader tar de gjerne lang tid å heles fra og kan forplante seg oppover i kroppen. Anonymkode: 5d012...a39 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april #11 Del Skrevet 16. april jeg har fram til nå tenkt "JA!!!", men så har jeg fylt 43 og begynt å få vondter av løpingen, og så anbefalte en venn et par skikkelig gode løpesko til rundt 2000 (jeg fikk dem billigere). Og det var STOR forskjell, vanvittig gode å løpe med, og mye mindre vondt (kombinert med tøying og fokusert styrketrening). så ja, jeg kommer til å kjøpe dyre sko neste gang også Anonymkode: e972c...edd 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april #12 Del Skrevet 16. april Nja.... Jeg hadde betalt det om det var nødvendig for meg. Jeg har to par terreng-sko, til henholdsvis 700 og 1000 kr. Og løpesko til grus, og løpesko til asfalt, og løpesko til mølle. Jeg løper mye, så for meg er gode sko viktig. Men gode sko for meg, er ikke gode sko for deg. Sko til rundt tusenlappen holder for de fleste som ikke har spesielle utfordringer. Men heller legge i en tusenlapp ekstra for sko som passer deg, enn skadene man kan få ved feil sko. Det som er viktig huske på, er at prisen egentlig ikke er så nøye, det er passformen, dropen, dempingen etc som er viktig. Anonymkode: c1ff6...dcb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april #13 Del Skrevet 16. april AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Kjøper 3-4 par i året til ca 2000. Er det gode løpesko koster Anonymkode: 4b0d1...e2c Samme her. Anonymkode: 3f0f5...42c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april #14 Del Skrevet 16. april AnonymBruker skrev (7 minutter siden): jeg har fram til nå tenkt "JA!!!", men så har jeg fylt 43 og begynt å få vondter av løpingen, og så anbefalte en venn et par skikkelig gode løpesko til rundt 2000 (jeg fikk dem billigere). Og det var STOR forskjell, vanvittig gode å løpe med, og mye mindre vondt (kombinert med tøying og fokusert styrketrening). så ja, jeg kommer til å kjøpe dyre sko neste gang også Anonymkode: e972c...edd Hvilke sko var dette? Anonymkode: 5d012...a39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april #15 Del Skrevet 16. april Ja, men kjøper dem brukt. Mange som selger løpesko som bare er brukt noen ganger fordi de ikke passet til bruken, så jeg har kjøpt mine 3 siste par meget pent brukt. Anonymkode: 318a4...6ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april #16 Del Skrevet 16. april Har pleid å betale ca 1000-1200kr for mine Nike Vomero løpesko på tilbud men nå ser det ut som jeg må opp mot 2000kr per par - de har steget mye i pris. Men må bare ha dem- så det blir snart nye. Anonymkode: a4e7d...99c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april #17 Del Skrevet 16. april Jeg går i skikkelig crappy og slitent treningstøy. Synes alle er så fine i stilig treningstøy, mens jeg har en sliten joggebukse og en mange år gammel hettegenser som glidelåsen har falt av 😂 Men gode joggesko, det må jeg ha, og det koster fort opp mot 2000. Orker ikke vonde føtter. Anonymkode: 48ea5...ff0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april #18 Del Skrevet 16. april Nei, det synes jeg ikke. Gode løpesko koster fort 2000,- eller mer. Det lønner seg å kjøpe kvalitet som passer godt til foten din for å unngå skader. Anonymkode: 22bee...310 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april #19 Del Skrevet 16. april Løper en del og sliter ut 2-3 par i året. Har hatt sko i alle prisklasser mellom 600 og 2000 og merker ingen forskjell nord for 1000. Klart, hvis jeg satset på OL hadde jeg kjent litt bedre etter og målt osv, men jeg deltar bare i gateløp og liker å holde meg i form slik som 99,9% her. Jeg tipper det er de samme folka som påstår de han høre forskjell hvis høytalerne har gulledninger som innbiller seg at sko til 2000 er mye bedre. Noen bare liker å lure seg selv. Anonymkode: c5acd...c34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april #20 Del Skrevet 17. april AnonymBruker skrev (3 timer siden): Løper en del og sliter ut 2-3 par i året. Har hatt sko i alle prisklasser mellom 600 og 2000 og merker ingen forskjell nord for 1000. Klart, hvis jeg satset på OL hadde jeg kjent litt bedre etter og målt osv, men jeg deltar bare i gateløp og liker å holde meg i form slik som 99,9% her. Jeg tipper det er de samme folka som påstår de han høre forskjell hvis høytalerne har gulledninger som innbiller seg at sko til 2000 er mye bedre. Noen bare liker å lure seg selv. Anonymkode: c5acd...c34 Tror nok det handler mest om føtter. Jeg er tverrplattfot og underpronerer. Så jeg merker faktisk forskjell i at jeg får vondt i bena og får liktorn, vondt i kneet pga ikke nok demping osv. Anonymkode: 48ea5...ff0 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå