AnonymBruker Skrevet 17. april 2025 #21 Skrevet 17. april 2025 _ems skrev (1 time siden): Oi, dette ga meg håp! Føler alle hiver innpå tramadol/oxynorm og nesten dør av smerter de første dagene... Jøss, det er helt motsatt av min erfaring. Vi var 4-5 stk på jobben som gjorde dette omtrent i samme tid, alle var tilbake på jobb etter en uke og ingen nevnte noe om spesielt store smerter Men, du må vaske hele deg på desinfeksjonsmiddel dagen før operasjon og det gir veldig fett, kløende og ubehagelig hår og hodebunn så vil anbefale at du har en mor/søster/venninne klar som kan hjelpe deg med hårvask en av de fleste dagene. Er ganske vondt å løfte armene for å få vasket hår sånn helt i starten og det MÅ gjøres 😅 Anonymkode: a38e5...2ca
_ems Skrevet 17. april 2025 Forfatter #22 Skrevet 17. april 2025 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jøss, det er helt motsatt av min erfaring. Vi var 4-5 stk på jobben som gjorde dette omtrent i samme tid, alle var tilbake på jobb etter en uke og ingen nevnte noe om spesielt store smerter Men, du må vaske hele deg på desinfeksjonsmiddel dagen før operasjon og det gir veldig fett, kløende og ubehagelig hår og hodebunn så vil anbefale at du har en mor/søster/venninne klar som kan hjelpe deg med hårvask en av de fleste dagene. Er ganske vondt å løfte armene for å få vasket hår sånn helt i starten og det MÅ gjøres 😅 Anonymkode: a38e5...2ca Haha, så rart? Men veldig godt å høre! Kan jeg spørre hva du jobber med? ☺️ Det har jeg lurt på, for tidligere har jeg brukt hibiscrub før operasjon, men i innkallelsesbrevet står det ingenting om dette. Det står bare at jeg skal møte opp nydusjet, ha nyvasket hår og rene klær, og det generelle om sminke, negler, hudkrem, smykker osv... 🤔
AnonymBruker Skrevet 17. april 2025 #23 Skrevet 17. april 2025 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Jøss, det er helt motsatt av min erfaring. Vi var 4-5 stk på jobben som gjorde dette omtrent i samme tid, alle var tilbake på jobb etter en uke og ingen nevnte noe om spesielt store smerter Men, du må vaske hele deg på desinfeksjonsmiddel dagen før operasjon og det gir veldig fett, kløende og ubehagelig hår og hodebunn så vil anbefale at du har en mor/søster/venninne klar som kan hjelpe deg med hårvask en av de fleste dagene. Er ganske vondt å løfte armene for å få vasket hår sånn helt i starten og det MÅ gjøres 😅 Anonymkode: a38e5...2ca Jeg måtte ikke det, bare vanlig dusj og hårvask. Anonymkode: 8c217...c5b 1
_ems Skrevet 23. april 2025 Forfatter #24 Skrevet 23. april 2025 Ble ringt i går og spurt om jeg ville ha operasjon idag, grunnet avbestilling. 16 timer siden operasjon nå, så spent på dagene fremover! 1 1
Stjertmeis Skrevet 24. april 2025 #25 Skrevet 24. april 2025 _ems skrev (6 timer siden): Ble ringt i går og spurt om jeg ville ha operasjon idag, grunnet avbestilling. 16 timer siden operasjon nå, så spent på dagene fremover! Håper operasjonen gikk fint, og at du har det bra ❤️
_ems Skrevet 24. april 2025 Forfatter #26 Skrevet 24. april 2025 Stjertmeis skrev (9 timer siden): Håper operasjonen gikk fint, og at du har det bra ❤️ Tusen takk, så snill du er! Er liv i meg i alle fall, og det er en god start 😂 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2025 #27 Skrevet 7. mai 2025 _ems skrev (På 24.4.2025 den 16.44): Tusen takk, så snill du er! Er liv i meg i alle fall, og det er en god start 😂 Hvordan er formen? Gikk det greit etterpå? Anonymkode: 11e93...179
_ems Skrevet 7. mai 2025 Forfatter #28 Skrevet 7. mai 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan er formen? Gikk det greit etterpå? Anonymkode: 11e93...179 Formen er grei, takk som spør! De første dagene var ganske grusomme, men nå er det heldigvis mye bedre. Er to uker siden idag, og er bare øm og stiv nå..🤗 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå