Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fravær på vgs har INGENTING å si mange år etterpå.

Hvis du vil ha ny jobb og har lite utdanning, gå på NAV og hør om de kan støtte kurs eller andre kvalifiseringer. 

Anonymkode: 53c19...2f1

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Med legeattest kan man ha uendelig fravær. 
De er ganske desperate på å sørge for at elever får vitnemål, for det får store konsekvenser for det videre livet å ikke få det. Dermed kommer man det som regel videregående så lenge man har puls, og samarbeider nok til å få et slags vurderingsgrunnlag. De strekker seg langt

Anonymkode: e6a7d...20a

De siste årene har det vel vært slik, men for 20 år siden nølte de ikke med å stryke meg i et fag som jeg vanligvis fikk 4-ere og 5-ere i. Zero Fucks Given når det gjelder den sensuren. Tror de ikke likte det jeg skrev fordi det er et av de fagene hvor man kan si sin egen mening, så jeg peiset på hardt med kritikken, og sensoren må nok ha vært fan av de jeg brutalt plukket fra hverandre i oppgaven 😂 Kan si det at det gjaldt et historie-relatert emne, og gjerne litt med imperialisme og kolonialisme som tema. Kanskje sensoren var fra et av de vestlige landene som jeg kritiserte helt brutalt 🤣 Fikk aldri vite det, for det ga ingen mening å få 1-er, i et fag jeg aldri var i nærheten av stryk.

Anonymkode: e2a62...74b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...