Gå til innhold

Thekas rare dager

Theka

Anbefalte innlegg

Tja, kanskje jeg skal begynne å skrive dagbok jeg og?

Meget mulig at det blir mye meningsløst babbel og barnslig prat her.

Litt om meg:

Jeg er 22år, studerer på NTNU i Trondheim.

Jeg bor sammen med 3 andre jenter i ei leilighet.

Jeg er kjempeglad i dyr, men siden den ene jeg bor sammen med (venninne TM) er allergisk har jeg bare 8 fisker og to ørkenrotter (Madicken & Luna).

I det siste har jeg begynt å stikke igjen, og har gjort ferdig to små vesker og en liten kanin. Har nå startet på en ny veske som venninne SR har bestiltav meg.

FIMO leire er også en fin avkobling. Masse rare figurer som kommer ut av det :ler:

Har lovet venninne TM å bli med å trene, men det passer jo aldri da. Typisk :fy_fy:

Har vært flink å rydde i det stakkars klesskapet mitt nå, så da har jeg ihvertfall gjort noe nyttig.

Må huske på å se Barne-tv i dag. Mumitrollet ;)

Venninne TM er forelska i Snusmumriken :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaja. Da er det snart på tide å legge seg igjen.

Har strikket litt videre på veska til venninne SR mens jeg så på Stolthet og Fordom.

Liker Colin Firth jeg :hjerter:

Skal begynne å gå med skritt teller i morgen. Se hvor lat jeg er. Begynne å skrive opp alt jeg putter i munnen og kanskje.

Håper venninne TM har tid til å begynne å trene i morgen.

Det er forresten mye morsommereå kjøre Mario Cart :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det en ny dag med nye muligheter.

Huske å gå med skritt teller i dag og skrive opp hvor mange skritt jeg har gått i dag.

Burde vel ha begynt på begge emneoppgavene jeg må levere inn til 18 april og.

Aner ikke hva jeg skal skrive om, men det blir vel noe.

Uff, der gikk brillestangen heden og. Søren! :frustrert:

Har ikke råd til å få den fikset :grine:

SÅ TYPISK!

Nydelig start på dagen med andre ord.

Endret av Theka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, så sitter jeg her da.

Prøve å velge noe å skrive emneoppgave om.

Liker ikke å skrive lengre ting egentlig.

Mye morsommere å sitte å se på ørkenrottene som løper rundt på gulvet.

Bra de ikke har mer enn to bord og en hylleågjemme seg under,for da hadde jeg aldri fått de fram igjen og opp i akvariet (det er ikke vann i akvariet altså, de bor der!)

Prøve å få gått meg en tur etterpå.

Se om det hjelper på det dystre humøret...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja.

Så sitter jeg her da.

Barnevakt for to søskenbarn denne helga.

Vi skulle egentlig på aketur, men når været er bare dumt så ble det ikke noe av det. Dumme været :sur:

Så vi dro på byen en tur og stakk innom Cielo for å spise is :-D

Gode isen.

Vel hjemme lagde vi pannekaker som er minstejentas favoritt.

Og nå står bollene til heving.

Gleder meg til de er ferdige.

Kose meg litt med Animal Planet nå mens ungene leker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så flink til å oppdatere her, men det skal bli bedre.

Sitter "døgn"-barnevakt igjen for søskenbarna mine.

Slitsomt, men også litt morsomt. Minste skal være hjemme fra SFO i morgen,så vi må vel finne på noe.

Håper venninne TM tar godt vare på dyra mine mens jeg er borte.

Var på Te og Kaffe-huset i dag og kjøpte løsvekt te. Bestemors Have Frukt Te. Kjempegod. Ca 30 kr for 100 gr.

Fiskene mine får nytt hjem snart. Mamma er så snill at hun kjøpte et Kid Safe akvarium (sånn uknuselig) til meg, for det var på tilbud til bare 299,- Så da blir det bedre plass til de, og jeg kan kjøpe 2-3 stykker til. Flere kan jeg ikke ha, for da må jeg kjøpe enda større.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er så lei av rare drømmer.

Natt til lørdag drømte jeg at jeg hadde fått meg en kjæreste som ikke ville ha sex med meg, og det var veldig frustrerende, i og med at vi bodde sammen og.

Og i natt var jeg plutselig 16 uker på vei. Skjønner ikke hva som foregår jeg. Men sånn er det da bare.

I tillegg sover jeg ganske tungt for tiden, sovner tidlig (før 12!!) og våkner mellom 8 og halv 10. Er ikke vant til dette.

Men men. Nå har jeg ihvertfall stått opp. Skal stille klokkene i huset nå, sånn at vi ikke roter oss helt bort :plystre:

Kanskje jeg skal overraske de to andre som er hjemme med ferske rundstykker til frokost? De står jo ikke opp på 2-3 timer til enda :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en dum tid på året.

Kommer alltid et savn på denne tiden.

Det var rundt nå eksen min dumpa meg over telefon, og jeg mista babyen som jeg ikke visste var der, men merket at jeg mista.

Sikkert derfor jeg har hatt så mange rare drømmer i det siste.

Føler jeg begynner å gå inn i en depresjonsfase igjen. Men det er greitt, for jeg vet den kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om ca 6-7 timer får fiskene ett nytt hjem.

Akkurat nå bor de på hybel i bøtte. Gleder meg til varmekolben vi bestilte i går kommer og.

Skal lage hjemmelaget pasta etterpå. Ravioli. Fylle med tunfisk og urtekremost fra TINE. Kjempegodt.

Skulle nesten hatt en saus og, men det har jeg ikke. Ikke har jeg penger til å kjøpe heller.

Har vært litt flink i dag da.

Har vasket og hengt opp 2 vaskemaskiner, satt igang 2 oppvaskmaskiner og ryddet litt + laget rundstykker og pastadeigen.

Så nå skaljeg legge meg påsenga og lese ut Egalias Døtre. Regner med biblioteket vil ha den tilbake snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny dag igjen gitt.

Drømmene mine blir merkeligere og merkeligere.

I natt drømte jeg at jeg var alenemor for en 4 år gammel jente. Hun var rett og slett nydelig. Men hvorfor drømmer jeg så mye om barn?

Fiskene har flyttet inn i sitt nye hjem :)

Guppyene svømmer mye mot strømmen, og bebisene gjemmer seg i de store plantene. Ørkenrottene fikk et hjul å løpe i, men jeg tror ikke helt de skjønner hvordan. Mye morsommere med en tørkerull-hylse med mat i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist dag.

Hunden til venninne M døde i går. Han var gammel, men det er likevel vondt.

Kjempesnille Tassen :grine:

http://photos1.blogger.com/blogger/3269/18...0%2816%29.0.jpg

IMG-tagger fjernet. Kun supermedlemmer får legge bilder i dagbøkene, og disse skal først være lastet opp i Kvinneguidens galleri. Mer om fordelene med supermedlemskap kan du lese her.

Phobia

-mod

Endret av Phobia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så sitter jeg her igjen da.

Våkner tidligere og tidligere for hver dag som går nå.

Litt godt og, men det hadde vært enda deiligere å sove...

Har endelig blitt ferdig med en emneoppgave, og den var utrolig lett å få ferdig. Men jeg tror ikke den andre blir like lett å få ferdig.

I dag blir søskenbarnet mitt 7 år. Så i morgen skal jeg opp til dem og få restekake. Må på byen i dag og kjøpe noe fra mamma og da som hun skal få. Akkurat det har jeg ikke en smule lyst til. Ikke vet jeg hva jeg skal finne på til henne heller for ca 100-lappen.

Rydde må jeg og. Liker ikke å rydde. Og vaske klær.

Gleder meg til fredag da. Da blir det Kystekspressen hjem tidlig tidlig på morgenen.

Må se om jeg får ferdig vesken til venninne SR og før den tid. Sette meg i senga og se på film eller noe tror jeg, og strikke. Da blir det nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...