AnonymBruker Skrevet 15. april #1 Skrevet 15. april Lurer på om noen her har erfaringer med å ta botox ved øyenbrynene for å heve de? Jeg ble henvist pga mye heng på øyelokk, men etter konsultasjon på sykehuset så sa de at det kommer av at øyenbrynene har begynte å henge veldig, men ettersom jeg er ung(33) så vil de ikke operere da det kommer til å synke igjen og det vil bli stygge arr. Jeg ble derfor anbefalt botox for å heve øyenbrynene. Anonymkode: b726c...cf5
AnonymBruker Skrevet 15. april #2 Skrevet 15. april Det kan treffe feil og heller lamme det så det henger mer, fikk jeg beskjed om.. Anonymkode: 1576c...2d1 3
AnonymBruker Skrevet 15. april #3 Skrevet 15. april AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det kan treffe feil og heller lamme det så det henger mer, fikk jeg beskjed om.. Anonymkode: 1576c...2d1 Tull. Sett i sinnarynke området med heving av øyebryn. Funker hver gang for meg, gjort det de siste årene. Jeg er 35 år og strålende fornøyd. Anonymkode: c894b...7c4 4
AnonymBruker Skrevet 15. april #4 Skrevet 15. april Funker kjempefint for meg! Men du må gå til et skikkelig sted med behandler/lege som vet hva de driver med. Har erfart begge deler selv. Anonymkode: d12ee...39c 1
AnonymBruker Skrevet 15. april #5 Skrevet 15. april Når jeg tar botox i panna så pleier hun å ta et stikk rett over øyenbrynene og det gir et veldig fint løft og gjør at jeg ser mye mer opplagt og våken ut. Anonymkode: 46663...b75 2
AnonymBruker Skrevet 15. april #6 Skrevet 15. april Så rart råd. Du kan helt fint operere øyelokkene selv om du er ung, og det blir veldig fint arr i det området. Botox hjelper kun bittelitt og midlertidig. Anonymkode: 906ce...dc4 2
AnonymBruker Skrevet 17. april #7 Skrevet 17. april AnonymBruker skrev (På 15.4.2025 den 16.34): Så rart råd. Du kan helt fint operere øyelokkene selv om du er ung, og det blir veldig fint arr i det området. Botox hjelper kun bittelitt og midlertidig. Anonymkode: 906ce...dc4 Jeg har også fått beskjed om at det ikke er anbefalt når man er såpass ung, fordi man er nødt å operere snart igjen da, bedre å vente til etter 40. Anonymkode: 04f3f...f47
AnonymBruker Skrevet 17. april #8 Skrevet 17. april Ser relativt teit ut med den botox-hevinga av øyebryn🙈 Anonymkode: 7a15a...a36 4 2
AnonymBruker Skrevet 17. april #9 Skrevet 17. april Jeg ser veldig streng ut med botox-heving. Øyebrynene blir formet i for spiss vinkel. Ikke pent på så veldig mange, inkl. meg. Anonymkode: dde40...7ca 2 1
AnonymBruker Skrevet 17. april #10 Skrevet 17. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har også fått beskjed om at det ikke er anbefalt når man er såpass ung, fordi man er nødt å operere snart igjen da, bedre å vente til etter 40. Anonymkode: 04f3f...f47 Nei, det er perfekt alder, da har man nok hud til et brynsløft senere😊 Anonymkode: 906ce...dc4 2
AnonymBruker Skrevet 17. april #11 Skrevet 17. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg ser veldig streng ut med botox-heving. Øyebrynene blir formet i for spiss vinkel. Ikke pent på så veldig mange, inkl. meg. Anonymkode: dde40...7ca Da er det nok en behandler som ikke vet hvordan man skal sette den uten å gjøre at man får spock øyenbryn. Anonymkode: 46663...b75
AnonymBruker Skrevet 17. april #12 Skrevet 17. april AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Da er det nok en behandler som ikke vet hvordan man skal sette den uten å gjøre at man får spock øyenbryn. Anonymkode: 46663...b75 Er nok bare det at mangen ikke kler det til sitt ansikt. Anonymkode: 7a15a...a36 2
AnonymBruker Skrevet 18. april #13 Skrevet 18. april Botox oser usikkerhet, dessverre. Anonymkode: 10819...476 2
AnonymBruker Skrevet 18. april #14 Skrevet 18. april AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Botox oser usikkerhet, dessverre. Anonymkode: 10819...476 Ingen bryr seg om hva du mener, slutt å spore av tråden. Anonymkode: 46663...b75 4 1
AnonymBruker Skrevet 18. april #15 Skrevet 18. april AnonymBruker skrev (9 timer siden): Da er det nok en behandler som ikke vet hvordan man skal sette den uten å gjøre at man får spock øyenbryn. Anonymkode: 46663...b75 Men Spock øyebryn kommer ikke av et forsøk på et brynsløft, det kommer av at det stikkes over øyebrynet for å glatte ut linjer i pannen. Anonymkode: 906ce...dc4
AnonymBruker Skrevet 18. april #16 Skrevet 18. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Men Spock øyebryn kommer ikke av et forsøk på et brynsløft, det kommer av at det stikkes over øyebrynet for å glatte ut linjer i pannen. Anonymkode: 906ce...dc4 Det kan komme av både brynsløft og panne ja. Anonymkode: 46663...b75
AnonymBruker Skrevet 18. april #17 Skrevet 18. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Men Spock øyebryn kommer ikke av et forsøk på et brynsløft, det kommer av at det stikkes over øyebrynet for å glatte ut linjer i pannen. Anonymkode: 906ce...dc4 Jeg har aldri fått Spock-bryn av å glatte ut linjer i pannen. Anonymkode: 7c082...38b
AnonymBruker Skrevet 18. april #18 Skrevet 18. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har aldri fått Spock-bryn av å glatte ut linjer i pannen. Anonymkode: 7c082...38b Nei, det skjer bare hvis den settes feil. Anonymkode: 906ce...dc4
AnonymBruker Skrevet 18. april #19 Skrevet 18. april AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Nei, det skjer bare hvis den settes feil. Anonymkode: 906ce...dc4 Nettopp, det er behandleren og ikke botoxen. Anonymkode: 46663...b75 1
AnonymBruker Skrevet 18. april #20 Skrevet 18. april Ville heller tatt en upper bleph operasjon nå og evt en touch up av den senere om nødvendig. Får lite/usynlige arr av det. Botox vil hjelpe litt men ikke mye (siden det er overflod av hud det er snakk om), og du må jo opprettholde med påfyll relativt ofte ‘for alltid’. Så det virker mer stress enn en upper bleph for meg. Du kan jo prøve en gang med botox og se om du synes det er verdt det / gir ønsket resultat. Anonymkode: 1e971...4a8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå