Gå til innhold

Uforpliktende med yngre mann

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Nettinettet skrev (1 time siden):

Det er interessant det du skriver – for det virker som om du egentlig ønsker noe ganske nært, varmt og kontinuerlig… men samtidig holder på begrepet “uforpliktende” og sier at noe “seriøst” er uaktuelt, i hvert fall med en yngre mann.

Men det du beskriver – turer, middager, sex, gjentatte møter – det er jo en form for seriøs relasjon, bare uten at man kaller det et forhold. Så kanskje spørsmålet ikke er om du vil ha noe “seriøst”, men hva du legger i begrepet seriøsitet?

Mange sier at de vil ha noe uforpliktende, men det de egentlig mener er:

“Jeg vil ha nærhet, men ikke eierforhold.”
“Jeg vil ha stabilitet, men ikke langsiktige planer.”
“Jeg vil føle meg ønsket, men ikke låst.”

Og det er helt fair! Men da er det kanskje mer presist å si:
“Jeg ønsker meg en kjæreste akkurat nå – men ikke nødvendigvis en livspartner.”
For det gir mye mer rom for å være ærlig – både med deg selv og med de du møter.

Å kalle det “uforpliktende” kan faktisk føre deg rett inn i kontakt med menn som ikke er emosjonelt til stede – og det høres ikke ut som det er det du vil.

Så kanskje det handler mer om å bruke ord som speiler det du egentlig ønsker, og tørre å stå i det. For det er faktisk mer modig å si at man vil ha ekte nærhet, enn å si at man klarer seg med “moro uten forpliktelser”.

Interessant betraktning, men i begrepet «kjæreste» ligger det jo en forventning/mål om at forholdet skal være eksklusivt og utvikle seg til et partnerskap på sikt?

Jeg kunne ikke hatt en vesentlig yngre (eller eldre) kjæreste, fordi jeg innser at vi ville være i helt ulike livsfaser resten av livet. Men jeg kunne hatt en venn, som jeg også delte fysisk nærhet med samtidig som vi begge leter etter en fjøl som passer litt bedre… Gir det mening? 

Anonymkode: d1342...a5f

• Liker 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Interessant betraktning, men i begrepet «kjæreste» ligger det jo en forventning/mål om at forholdet skal være eksklusivt og utvikle seg til et partnerskap på sikt?

Jeg kunne ikke hatt en vesentlig yngre (eller eldre) kjæreste, fordi jeg innser at vi ville være i helt ulike livsfaser resten av livet. Men jeg kunne hatt en venn, som jeg også delte fysisk nærhet med samtidig som vi begge leter etter en fjøl som passer litt bedre… Gir det mening? 

Jeg skjønner hvor du vil med tanken om “en venn med nærhet mens vi begge leter etter noe mer passende”, men jeg tror det er her vi går glipp av noe viktig – og i verste fall normaliserer en form for ansvarsfraskrivelse i møte med menneskers følelser.

For når vi deler fysisk nærhet, gjør kjæreste-ting sammen, og har en gjentakende kontakt med varme og tilstedeværelse – så skaper vi en tilknytning. Enten vi vil det eller ikke. Og da holder det ikke å pakke det inn i “uforpliktende” og håpe at ingen blir såret.

Mange som havner i slike relasjoner forelsker seg, ikke fordi de har misforstått, men fordi det faktisk føles som kjærlighet – for det er kjærlige handlinger. Og de ønsker ikke nødvendigvis å “gå videre” eller kreve mer – men de vil ha anerkjennelse for det de allerede har sammen.

Det er her jeg tenker vi trenger et lite kulturskifte:
👉 Hvis man gjør kjæreste-ting med noen, så burde man også ha kjæreste-ansvar.
👉 Det å være intim med noen, dele hverdagsøyeblikk, trøste, sove sammen, reise sammen – det betyr noe. Det er ikke “bare en venn”, det er en relasjon med emosjonell tyngde, og den fortjener å bli kalt noe som gjenspeiler det.

Hva om det ble normalt å si: Vil du være kjæresten min mens jeg finner ut av livet og hva jeg ønsker meg videre?  

• Liker 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Kjør på og la deg selv bli brukt som et litt godt modnet stykke kjøtt. Det styrer du selv.

Bare ikke klag på "menn" etterpå hvis ingen vil ha deg når du er ferdig brukt. 

Anonymkode: 312e9...d54

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.4.2025 den 16.47):

Dette er jo bare ekkelt. Du er 42 år og skal la unggutter fylle deg, for så å gå over til noe seriøst senere 

Anonymkode: 7fc51...54b

Må da være bedre å få musa fylt med ung vital sæd enn en gammel gubbe med hengeballer og seig sæd. 

Anonymkode: 8a28a...57a

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Kjør på og la deg selv bli brukt som et litt godt modnet stykke kjøtt. Det styrer du selv.

Bare ikke klag på "menn" etterpå hvis ingen vil ha deg når du er ferdig brukt. 

Hvorfor må det være hu som blir brukt, og ikke han som blir brukt?

Anonymkode: a5ba1...280

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvorfor må det være hu som blir brukt, og ikke han som blir brukt?

Du tror det ene utelukker det andre?

Skrevet

Dette er jo bare ekkelt. Du er 42 år og skal la unggutter fylle deg, for så å gå over til noe seriøst senere 

Saudi-Arabia ringte og ville ha seksualmoralen sin tilbake…

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du tror det ene utelukker det andre?

Nei, men det gjør tydeligvis du.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.4.2025 den 11.28):

Fullt mulig og anbefales på det sterkeste👍

Anonymkode: cf4a0...c11

Kan bare være 100 % enig, helt fantastisk.  Og det er blitt  mye mer vanlig enn folk later til å tro.

AnonymBruker skrev (På 15.4.2025 den 11.33):

Mann på 26 her som har et slikt forhold med en cougar på 40. Fult mulig! 

Anonymkode: b5b0e...b21

Perfekt aldersforskjell for et seksuelt forhold.  🤩

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet
bullehurk skrev (På 17.4.2025 den 11.14):

Kan bare være 100 % enig, helt fantastisk.  Og det er blitt  mye mer vanlig enn folk later til å tro.

Perfekt aldersforskjell for et seksuelt forhold.  🤩

Folk klarer å skjule sånne ting. Fordi det er deres ønske og mål. 

Anonymkode: 73366...188

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.4.2025 den 21.38):

Sier jo alt om deg det. 

Sier ingenting. Forslitt uttrykk.

Anonymkode: 544a0...02f

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva med de godt voksne, eldre mannlige pensjonistene som i tiår etter tiår har tatt for seg? Omgitt seg med unge kvinner og knapt noen har hevet et øyebryn! BRA tidene har endret seg og at voksne kvinner også kan ha det gøy 😅

Anonymkode: b7674...222

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hva med de godt voksne, eldre mannlige pensjonistene som i tiår etter tiår har tatt for seg? Omgitt seg med unge kvinner og knapt noen har hevet et øyebryn! BRA tidene har endret seg og at voksne kvinner også kan ha det gøy 😅

Anonymkode: b7674...222

Signeres !   👏

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.4.2025 den 11.19):

Jeg er relativt en relativt nyskilt kvinne i begynnelsen av 42 årene, som så vidt har begynt å undersøke «markedet». Jeg er ikke på jakt etter en partner/kjæreste, men gjerne en mann som ønsker å dele et uforpliktende forhold (turer, middag, sex osv…). Så har jeg møtt på noen potensielle da… Men, de er alle MYE yngre en meg. 10 - 15 år yngre…. Er det noe håp om å få til uforpliktende men «fast» forhold, eller er single menn i slutten av 20 årene kun interessert i ONS med Milfs (altså meg) eller et forholdt til en kvinne på egen alder?

Noe seriøst med en mye yngre partner er uaktuelt, selv om jeg er «ung» i kropp og sinn.  Den dagen jeg er klar for det må det være med en i samme livssituasjon som er ferdig med barn osv. maks 5 år +/-

Er du 42 så er du 42 i kroppen også, du er jo ikke ung i kropp og sinn. 42 år er 42år. Og begynnelsen av 42 årene? 

Anonymkode: 39531...f8f

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Fult mulig og mye bedre enn en mann på 40-45…

Anonymkode: 69914...706

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Er du 42 så er du 42 i kroppen også, du er jo ikke ung i kropp og sinn. 42 år er 42år. Og begynnelsen av 42 årene? 

Anonymkode: 39531...f8f

Beklager, mente «i begynnelsen av 40 årene», er altså mellom 40 - 45 år (ikke 42)😂 Jeg mener bestemt at det er ganske stor forskjell på kroppen til 40-åringer, både menn og kvinner. Min kropp er ganske «stram», om det er lov å si om seg selv uten at noen blir krenket av den grunn? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
kiloijdh skrev (På 15.4.2025 den 11.38):

Jeg kan garantere deg at ingen singel gutt i slutten av 20 årene er interessert i å gå på tur og spise middag med deg eller noen andre på din alder. Hvis noe, er det snakk om sex. Og kun det. Med Milfs, altså helst i flertall. Mens de venter på at noe bedre kommer rekende på ei fjøl

Jeg er 42 og er sammen med en på 29, er fullt mulig 

Anonymkode: 31ca8...62a

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.4.2025 den 11.19):

Jeg er relativt en relativt nyskilt kvinne i begynnelsen av 42 årene, som så vidt har begynt å undersøke «markedet». Jeg er ikke på jakt etter en partner/kjæreste, men gjerne en mann som ønsker å dele et uforpliktende forhold (turer, middag, sex osv…). Så har jeg møtt på noen potensielle da… Men, de er alle MYE yngre en meg. 10 - 15 år yngre…. Er det noe håp om å få til uforpliktende men «fast» forhold, eller er single menn i slutten av 20 årene kun interessert i ONS med Milfs (altså meg) eller et forholdt til en kvinne på egen alder?

Noe seriøst med en mye yngre partner er uaktuelt, selv om jeg er «ung» i kropp og sinn.  Den dagen jeg er klar for det må det være med en i samme livssituasjon som er ferdig med barn osv. maks 5 år +/-

blir det sms kontakt, og hvor møtes?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Jeg er 42 og er sammen med en på 29, er fullt mulig 

Anonymkode: 31ca8...62a

og dere sammen åpenlyst eller i hemmlighet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...